sobota, 3 grudnia 2016

Chory sen, nowy model i urodziny !!!

Witaj Nowy Yorku ! Witam i ja was :*
Hejka a więc dzisiaj opis pewnego nowego modelu a przy okazji już za niedługo bo tylko 9 dni pewna bardzo ważna dla mnie osoba ma urodziny jest ona dla mnie wzorem uwielbiam ją za wszystko więc no cóż już wam mówię o czym będzie post 12 GRUDNIA !!!
Śnił mi się wczoraj taki chory sen !!! (mieszkałam w stodole miałam braciszka , który nie miał oczu ale się malował przy okazji byłam bardzo biedną małą 7 letnią brunetką i cały czas narzekałam na lampki choinkowe. A moja zmarła siostrzyczka cały czas chciała się zamienić abym to ja umarła a spotykałam się z nią koło lasu i sterty patyków, ona zawszę była ubrana na niebiesko i była jasną blondynką, ja się niezgadzałam.Uciekłam a mój braciszek (bez oczu) , który nigdy nie wstawał obudził się i powiedział , że żąda okupu i musiałam biegać trzy kołka wokół stodoły xd)
Już niedługo na jednej ze ścian mojego pokoju zawiśnie plakat z jeźdźca bez głowy!!! łiiii ale się cieszę. A teraz przejdźmy do figurki jest to mój ulubiony źrebaka schleich cudny (źrebak andaluzyjski)
Jest to ogier źrebak andaluzyjski na imię mu (jakże by inaczej) Sleepy hollow = Senna kotlina. Jest cudny i tak ładnię wyrzeźbiony, jest maści bułanej z ciemnymi odmianami na nogach ogon i grzywka kare. Na czole ma białą gwiazdkę jest z nią naprawdę uroczy ^^ Ma takie maleńkie chrapki. Musi się
tylko jeszcze mamy doczekać. Ogonek ma bardzo krótki  lekko podniesiony do góry. Cieniowany ma także pyszczek na samym końcu przechodzi w czarny :) Jest to jak a razie mój ulubiony źrebaczek schleich napiszcie co wy sądzicie na jego temat a oprócz niego mam wam do pokazania kolczyki !!! dostałam
je rok temu od kuzynki :* w wigilię.Są cudowne a znalazłam je w starej szkatułce na wigilie klasową i tą 24 Grudnia będą idealne a przedstawiają bożonarodzeniowy pudding angielski (nigdy nie jadłam ale z chęcią bym spróbowała ciekawe czy Christi jadła będę musiała się spytać !)
Żegnam was i nieumiem się już doczekać 12 Grudnia kiedy będę
mogła złożyć Christnie życzenia !!!

2 komentarze:

  1. Konik jest naprawdę uroczy i napewno trafi do mnie 💕 ja też miewam takie chore sny uwierz 😂✋
    Kolczyki cudne!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudding jadłam, ambrozja! Czekoladowy najlepszy! ♥
    Uwaga, zrobiłaś pomyłkę - Christina ma urodziny 12 lutego! Nie w grudniu! (http://www.filmweb.pl/person/Christina+Ricci-3964)
    Jak jest tam napisane 1980-02-12 to znaczy, że się urodziła 12 lutego 1980 roku.
    Christi jest amerykanką, ale dla Ciebie chętnie zje pudding i podzieli się wrażeniami :) (dlaczego ja wiem tyle o Ricci?) Źrebaczek cudowny, kiedyś chciałam go mieć :) A ja Sleppy Hollow - film, dostanę za dwa dni :) Okey, za półtora :) Życzę Ci tego plakatu, ja bym sobie taki sprawiła z 'Sweeney Todd' ♥ Na pewno będzie pięknie u Ciebie wyglądać :)
    Ostatnio mam tak chore sny, że uwierz... Może i fabuła fajna, ale klimat, atmosfera - horror 10/10!
    Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli!
    Christina chętnie by się z Tobą spotkała, ale wiesz, jak to z tymi bardzo dobrymi gwiazdami filmowymi... ;)
    Życzę Ci tego!
    HDepp ♥

    OdpowiedzUsuń