czwartek, 29 grudnia 2016

HORSE TAG od Wioli !!!

Hejka ! pomyślałam , że fajnie było by jak najszybciej odpowiedzieć na TAG od Wioli jeszcze w tym roku :p nie bądźcie źli proszę :( Opis Gingera pojawi się na pewno jutro.
A wczoraj byłam dwa razy na pizzy TAK ! a dziś spałam do 12 ale było miło po prostu musiałam zacząć czytać jeszcze przy świetle lampek choinkowych a tak się zaczytałam to było cudowne, że nie patrzyłam na zegar a tu już dawno po godzinie duchów. Myślę , że tak jest fajnie zatrzymać się na chwile nie myśleć o niczym innym i po prostu czytać. A czytałam (pff ja głupia nie powiedziałam) książke kuzynki, która teraz ma przesiadkę w Atenach i leci do Dubaju "Magnus Chase i młot Thora" bardzo fajna. No oprucz tego, że ktoś wyrwał mnie ze snu takiego przyjemnego, że myśałam o poderżnięciu tej osobie gardła ;p a już po jutrze sylwester !!!
Strasznie się cieszę , że zostałam do niego nominowana :*
dziękuję ci bardzo Wiola już odpowiadam !

1) Jaka jest twoja ulubiona maść konia ?
Szpak różany ❤

2) Jaka rasa konia jest twoją ulubioną rasą ?
Uwielbiam kuce islandzkie ❤
3) Koń czy Kuc ?
Wole kuce jestem bardzo drobnej budowy i lepiej sobie z nimi radzę
wole kucyki z charakterkiem niż duże konie ;)

4) Jaki jest twój ulubiony sezon do jazdy ?
Lubię jeździć kiedy jest jeszcze ciepła jesień i wczesna wiosna choć jeżdżę w każdej porze roku :)
5) Jaka jest twoja ulubiona dyscyplina ?
Kocham skoki ❤ ale lubie też cross
6) Jaki jest twój ulubiony sklep jeździecki ?
Eskadron, Fouganza
7) Jaka jest twoja ulubiona rzecz, którą lubisz robić z koniem na którym jeździsz ?
Jest tego wiele bo przecież samo przebywanie z nim czyszczenie, wyprowadzaie na padok patrzenie jak pełen energi galopuję przez łąke rżąc na powitanie ❤ Kocham z nim ćwiczyć wymyślać coraz to inne kombinacje skoki na voltach przekątne. Chyba wszytsko po prostu bycie z nim razem ❤
8) Masz własnego konia, wynajmujesz konia czy wynajmujesz tylko na jazdy ?
Bo to trochę skomplikowane prawie zawsze (chyba , że poproszę o zmiane lub przyjedzie nowy koń, którego chcę poznać) to jeżdżę na tym samym, czszyszczę go, i siodłam, wypuszczam na padok.
Ale nie, nie jest mój :'( pomaga mi to , że czuję się jakby był) Ale nie spocznę aż do śmierci dopóki nie będę mogła mieć swojego jedynego rumaka.

9) Jakie są twoje cele w jeździectwie ?
Być coraz lepszym jeździć nawiązywać więź z koniem, startować w coraz bardzej 'prestiżowych' zawodach. Chciałabym dalej trenować skoki

10) Co chciałabyś kontynuować w jeździectwie ?
To moja pasja, uwielbiam to, chcę trenować dalej zdać odznakę, jeżdzić na zawody.
No dowiedzieliścię się troche o mnie. Podobało się wam ?
Życzę miłego wieczoru i fajnego sylwestra. A jeszcze jedno blog się zmienił napiszcie czy taki wam odpowiada jeżeli nie coś zmienię a i muzyka ma nowy wygląd. Pozdrawiam kotka z Cheschire. 
PS: uzupełniam zakładki ;) obejżałam "syreny" fantastyczny film Winona zagrała cudownie malutka Christi także ❤
Ofellia

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny TAG :)
    Pozdrawiam! ~♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Eskadron i Fouganza to firmy a nie sklepy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tak patrzyłam na 10-letnią Christi to nie mogłam uwierzyć, że wyrosła na taką piękność ♥ Ogólnie Winona to też boskość :)
    Co do koni - Ty to specjalista, ja tylko turysta :)
    A tak na marginesie - oglądałaś 'Turystę'? (z Deppem i Jolie) Ja jeszcze nie, ale ostrzegam, będzie post :)
    Tak między mną a Tobą, nie zdziw się, jeśli przygalopuje do Ciebie na karym koniu :D (jeśli nie zdobędę prawdziwego, technika komputerowa jest) Ja Tobie z całego serca życzę tych wszystkich przyjemności związane z jazda konną, wyślij mi na e-maila zdjęcie, jak będziesz jeździć z Christiną ♥
    Pozdrawiam serdecznie, szczęśliwego 2017 roku! Zapraszam do mnie ♥ Miłego dnia :)
    Helenka ♥

    P.S. Boże święty, dałaś Christi w avatarze! Wspaniała jesteś! A nagłówek i wygląd - cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja na koniach się nie znam;p wolę koteły:D obserwuję!

    OdpowiedzUsuń