wtorek, 6 grudnia 2016

Mikołaj, pomyłka, mój kot w ciąży ?!!

HEJ kochani !!! dziś mikołaj tak 6 grudnia nie mogę przestać myśleć o świętach (i Christinie !) co z tego , że już prosiłam rodziców o choinkę ja już się nie umiem doczekać ! Jak pewnie zauważyliście na zdjęciu obok dostałam PROMARKERY (kilka kolorów a następne kilka na wigilię ^^) Jest z nich na prawdę dumna (no dobra uspokój się od półgodziny nie umiesz przestać o nich gadać !) zgłupiałam ... Ale do rzeczy, dostałam jeszcze drugą część osobliwego domu pani peregrine "biblioteka dusz" a na  "Sleepy Hollow" muszę jeszcze poczekać :'( książka ta podróżuję do mnie aż z Anglii, oraz pralinki i swetry, problem muszę poczekać jeszczę jeden dzień ahhh ta poczta. Będzie to cieplutka bluza  z napisem 'Wondrland', bluza czarna i bluza bordowa❤ ;) A co wy dostaliście pochwalcie się w komentarzach.
Chcę bardzo ale to bardzo podziękować kochanej Helenie❤ za śliczny nagłówek właśnie z Christi. A wiecie kto ją przepięknie narysował ? Tak właśnie Hela koniecznie zajrzyjcie na jej bloga❤ aby zobaczyć jej rysunki są cudne !!!
Chcę też bardzo przeprosić Hele i innych za mój koszmarny błąd. Mam nadzieję , że Christina ❤wybaczy :( pomyliłam się i je data urodzin to 12 LUTY a jak miło się składa ja mam urodziny 22 LUTEGO.
No więc historia numer dwa (ale mi coś strzeliło w łokciu ałaaaa) dziś przyjechali jacyś państwo żeby kupić szafę taką która aktualnie była w piwnicy taka drewniana elegancka. A , że moja mama na święta kupuję sobie nowe meble (mam remont ;) to tą sprzedają nowe też będą eleganckie. No i pani , która po nią przyszła to jak zobaczyła moją kicie to od razu 'Widzę kotek w ciąży' spoglądam w sufit nie jasne , że nie ! tylko ma gęste futerko ;)
PS: ŻYCZĘ WSZYSTKIM UDANEGO MIKOŁAJA ! I DZIĘKUJĘ ZA AŻ TYLE KOMENTARZY 
CZY TYLKO JA JUŻ CHCĘ STROIĆ CHOINKĘ ?
Życzę miłego wieczoru i ciekawych snów lecę czytać nową książkę ;)
A jeszczę jedno oglądał ktoś może film "Lizzie Borden chwyta za sikierę"
ja mam zamiar obejrzeć główną rolę gra tam właśnie Christi❤ a tytuł mnie bardzo zaintrygował.

6 komentarzy:

  1. Czy tylko ja nie mogę się doczekać świąt? :)
    Hah, niezła scenka z kotkiem :) Na pewno masz kochanego pupilka ♥
    Na pewno Ci Christina wybaczy, jesteś jej największa fanką :) Ojej, dziękuję, że podoba Ci się nagłówek ♥ ja pięknie rysuję? ^.* Nie przesadzaj :) (ale to szczerą prawdą jest :)) Jeśli masz ochotę, możesz do gadżetów na blogu dodać ten portret Cristi :)
    Tymi markerami stworzysz cuda nie z tego świata, życzę Ci powodzenia :) Ciekawy pomysł na prezent :) Jeśli chcesz zobaczyć, co ja dostałam, zapraszam na bloga ♥Pozdrawiam i życzę miłego wieczorku :)
    jesteś świetna blogerką, czekam na posty :)
    HDepp ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaproś mnie do swojego mieszkania! Zrobimy sobie tzw. 'wieczór horrorów' :)

      Usuń
    2. już umieszczam twój rysunek :)

      Usuń
  2. Cześć Bianeczko moja kochana! :D
    Mam nadzieję, że się na mnie nie obraziłaś? :(
    Spokojnie spokojnie, prawdopodobnie wracam do żywych...
    Ja na mikołaja dostałam: Termos, 2 pomadki, kalendarz 2017, nowe konisko, oraz płytę Bas Tajpana ,,Korzenie i kultura'' :)
    Pozdrawiam.
    Wiola <3
    PS. Do kolekcji podczas nieobecności dołączyło równo 9 koników oraz pena pani...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne że nie !
      Ale sie cieszę że wróciłaś ;)
      zdążyłam się porzadnie stesknic :*

      Usuń
  3. Tez się nie mogę doczekać Świąt!
    Na szczęście mogłam już ustroić mini choinkę w swoim pokoju,więc jakiś akcent już mam.
    Uwielbiam strojenie choinki,pakowanie prezentów i wszystkie inne czynności związane z Bożym Narodzeniem ;) Hah niezła ta akcja z kotem :D No cóż,wiadomo,że to grube futerko,a co by innego...
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń