sobota, 24 grudnia 2016

Życzenia, Johnny ❤najlepsi czytelnicy na świecie ❤

Hej kochani tak za parę godzin  wigilia to dziwne uczucie które mi towarzyszy od rana takie ze nie umiem się doczekać denerwuje i cieszę. Ale jedna z najważniejszych rzeczy które chciałabym wam przekazać
JESTEŚCIE NAJLEPSZYMI CZYTELNIKAMI NA ŚWIECIE KIEDY ZAKŁADAŁAM NA BLOGA NA KOŃCU SIERPNIA BODAJŻE TO NIE MYŚLAŁAM NAWET ZE DOTRWAM DO ŚWIĄT A SIĘ UDAŁO I TO DZIĘKI WAM KOCHANI NAWET NIE POTRAFIĘ TEGO WYRAZIĆ SŁOWAMI JESTEŚCIE FANTASTYCZNI WSPANIALI MAGICZNI ŻYCZĘ WAM JAK NAJPIĘKNIEJSZYCH BAJECZNYCH I KOLOROWYCH ŚWIĄT BO Z PEWNOŚCIĄ NA NIE ZASŁUŻYLIŚCIE DZIĘKUJĘ ZA TAK WIELE WYŚWIETLEŃ I KOMENTARZY NIE MOGĘ NAWET W TO UWIERZYĆ AZ  TYLE CZASU. POSTARAM SIĘ BYĆ JESZCZE LEPSZA BO TO DLA WAS TEN CAŁY BLOG. JESZCZE RAZ ŻYCZĘ WESOŁEGO BOŻEGO NARODZENIA ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
A teraz druga część notki tak postanowiłam ze każdy rok na blogu komuś poświęcę jakimś dwóm znanym osobom lub całkiem zwykłym z mojego otoczenia tak będę się starała żeby to byli mężczyźni i kobiety pierwszego chciałabym wam przedstawić dziś i tak jest to JOHNNY DEPP
a drugą Panią przedstawie w sylwestra i będzie to raczej osoba  związana  ze światem jeździeckim ;) dzięki wielu osobom które poznałam w świecie blogów dowiedziałam się i poznałam wiele nowych rzeczy tak. Johnny występował w moim ulubionym filmie "Sleepy hollow" zauroczył mnie nieporadna jazda na myszatym koniku zimnokrwistym Prochu tak mi się spodobał. Jego styl jego gra to wszystko co sobą prezentuje niepowtarzalność wiara w siebie to jaki jest na planie.
Właśnie dlatego go wybrałam dla mnie zawsze będzie związany z Senną Kotliną i matką czarownica. Ta jego dziwaczność styl wszystko pewnie wielu z was się dziwi co do mojego wyboru ale ja wiem, że wybrałam dobrze ! Chciałabym bardzo żeby się kiedyś dowiedział że tak został osoba roku gdzieś na jakimś blogu całkiem mu nieznanym ale co z tego aż by się łza w oku zakręciła gdyby się dowiedział dziękuję panu że zagrał Pan w sleppy hollow. Mam nadzieję że będę mogła sama to panu przekazać kiedyś może, na razie życzę panu i wam wesołych ciepłych rodzinnych świąt. Tego co sobie wymarzyliście wielu przyjemnych chwil nie wiem co jeszcze bym mogła napisać, wam przekazać wiem ze nie wierzycie ale tak wy czytelniczy moi sprawiliście ze ten czas był dla mnie o wiele lepszy nie potrafię tego wyrazić ale proszę uwierzcie na prawdę dziękuję z całego serca wam tak wam ❤
A na koniec dla Was jeszcze moja choinka mam nadzieje ze i wasze wyglądają cudnie ale pachnie u mnie makówkami całuski :*
Ps: post był pisany wcześniej Ale nie miałam czasu go opublikować za duże zamieszanie ;)

3 komentarze:

  1. Także życzę Ci wesołych,spokojnych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia. Ale masz ładna choinkę, no i te wszystkie prezenty.Johnny Depp jest jednym z moich ulubionych aktorów. Ja osobiscie uwielbiam go za role Kapelusznika w Alicji w Krainie Czarów :)
    Wesołych Świąt!
    E.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedawno to był tydzień do świąt :)
    A tu po świętach! 0.o
    Więc tak, kochana Bianko...
    Zdrowia, szczęścia i pomyślności podczas świąt jak i w przyszłym roku. Niech Twoje najskrytsze marzenia się spełnią i z całego serca Ci życzę, byś w przyszłym roku (albo nawet jeszcze w tym) spotkała Christinę Ricci ♥ Szczęśliwego Nowe Roku! ♥
    Też dziękuję Johnny'emu za ten występ w 'Jeźdźcu bez głowy', jedna z Jego lepszych ról, odwzorowuje Go :)
    Ja mam wielką słabość do jego roli w 'Mrocznych Cieniach' i 'Sweeney Todd: Demoniczny golibroda z Fleet Street' ♥ ogólnie to w każdej roli się świetnie spisuje ♥ Ja mogę Twojego bloga komentować i komentować, i czytać, i czytać, czytać, czytać, czytać, czytać... Twój sposób pisania, ten styl... :) Po prostu super Ci to wychodzi i masz wielu czytelników ♥
    Pozdrawiam serdecznie, miłej niedzieli i udanego Sylwestra! Nie mogę się doczekać ferii, by z Tobą się spotkać!!!
    Twoja fanka :D

    OdpowiedzUsuń