sobota, 10 grudnia 2016

Czytam nie po kolei Lizzie ?, Zakrwawiony śnieg

Hej ;) kochani doszłam do wniosku że nigdy nie zrozumiem do końca żadnej książki jak tak dalej będzie :( czemu ja każda serię zaczynam albo od 2 część czytam pierwszą i przeskakuje do 4 ??? no cóż nwm. Ale wiem za to że Emma i Jacob mają za godzinę spotkanie z panem Bothamem w diabelskim polerki  (nieważne hmm okazało się że biblioteka dusz to część 3 !!!!  jak zwykle)
Za tydzień piekę pierniczki chcecie przepis ??
a już niedługo tak wyczekiwana choinka co z tego że  mój kot uważa że jego życiowym celem jest zniszczenie jej i doprowadzenie do niechybnej zguby szklistych kul ,które na niej wiszą ;p
Dzisiaj wieczorem obejrzę "Lizzie chwyta za sikiere" nie umiem się doczekać w końcu gra tam Ricci tak ! i to główną rolę jestem wniebozięta tą informacją. Wiedzieliście że Christi została nominowana do złotego globu nie rozumiem czemu go nie dostała z całą pewnością na niego zasługuje choćby ze względu na inne filmy tak czy siak muszę obejrzeć "syreny" w których Ricci zadebiutowała.
PAUZA...
Musiałam lecieć do babci po kawę dla cioci , która zaraz przyjeżdża pomijamy fakt,że w piżamie oraz że poślizgnełam się na lodzie i wpadłam w śnieg a przyglądały się temu jak na ironię trzy czarne koty siedzące na płocie z zaciekawieniem błądziły za mną złotymi ślepiami jak zaklęte księżniczki. Rozcieram zamarznięte łokcie nawet nie czuję bólu naglę patrzę na śnieg , który przybiera barwę gnijącej karmazynowej róży pełzną po nim wąziutkie żyłki krwi, mojej własnej KRWI ?, przeciełam się !? oglądam prawą rękę. Przypomina mi to scenę kiedy Johnny patrzy na swoje ręcę zakrwawione od narzędzi tortur w "jeźdzcu bez głowy" mam przeciętą lewą dłoń. Lód jest ostry, przynajmniej wtedy mi się tak nie wydawało. Chyba przeżyję :(
No jakby to ująć ja bardzo często po coś gdzieś lecę  (aktualnie poleciałabym do Santa Monica odwiedzić Ricci  w jej wili)
Ale cóż.... A teraz jedna z najlepszych wiadomości dnia ;) przyszły moje bluzy tttaaaakkkk. Już dodaje fotki
oprócz tych dwóch moich ulubionych mam jeszcze  czarną i granatową. A która wam się bardziej podoba bordowa czy turkusowa ?? jeszcze przed Bożym narodzeniem pojawią się na pewno te dwa posty : Nowe derki dla schleich (takie na szydełku mogliście zobaczyć podobne na świetnym blogu Caprion)  i świąteczny TAG ;) Napiszcie , który chcecie pierwszy
 POZDRAWIAM CIEPLUTKO !!! I ŻYCZĘ MIŁEGO WIECZORU
 Żegnam się z wami i lecę oglądać Christi jako Lizzie
Bye! Aaaa zapomniałabym 
A specjalnie dla Heleny piękna syrena z "Piratów z Karaibów" 
wiesz może jaka aktorka ją grała ? :*
nie zapomnijcie wybrać co chcecie w następnym poście
na blogu pojawi się też cudny obrazek Ricci narysowany przez Helene ;)

2 komentarze:

  1. Hah,mam tak samo z książkami. Zawsze czytam je nie po kolei :D
    Bardzo podoba mi się bordowa bluza,świetny ma ten kolor.
    Ja też powinnam niedługo piec pierniki i przyznam,że byłabym bardzo chętna na twój przepis ;)
    Pozdrawiam!!!
    greenhillstableproduction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. MATKO, DZIĘKUJĘ ♥♥♥
    MÓJ RYSUNEK NA TWOIM BLOGU!!! JEJU, ALE SIĘ CIESZE, SUPER, ŻE TAK CI SIĘ PODOBA ♥ WYBACZ, ŻE DUŻYMI LITERAMI PISZĘ, ALE JESTEM POD WIELKIM WRAŻENIEM! :) A TEN GIF CUDNY, LUBIĘ TAKIE SCENY ♥ (podobna była w Mrocznych Cieniach, pamiętasz może ta bardzo gorącą scenę? ;))
    Co do aktorki grającej syrenę z 'Piratów...' to chyba wiem, to Astrid Bergès-Frisbey - tak piszą na Filmwebie :D Piękna z niej kobieta ♥
    Współczuję rozbitej ręki, a lód musiało bolec... Ja też czasem porównuję swoje zachowanie do zachowania danej postaci w danym filmie. Często zachowuję jak ta słodka, diabelska Angie ♥ Tak się specyficznie uśmiecha ♥ (grała ją Eva Green, a ona jest po prostu CUDOWNA ♥)
    Ja z Tobą upiekę ciasteczka! Tak lubię pierniki ♥ A te sweterki piękne, wtulić się do takiego :) No i czekam na schleichowe notki ♥♥♥ Derki są na pewno piękne ♥
    Pozdrawiam i jeszcze raz strasznie dziękuję za te wszystkie dobroci z Twojej strony ♥ Jesteś kochana ♥
    Do następnego posta, kochana ♥
    Twoja fanka, Helenka ♥

    OdpowiedzUsuń