sobota, 31 grudnia 2016

2016 z wami !!! WESOŁEGO NOWEGO ROKU ❤

Hejka tak już niebawem minie ten rok 2016 ! te wyczekiwane 3, 2, 1 !!!!! Ale mi się chcę płakać zresztą jak co roku jestem okropnie wrażliwa :'( Ale wiecie chcę wam podziękować tak naprawdę szczerzę wam wszytskim tym , którzy dopiero co mnie poznali tym co są już długo (nie nie rok ;p) Myślę, że się uda tak napewno się uda jeszczę bedziemy obchodzić pierwsze urodziny.
A teraz po prostu dzięki za ten rok z wami !
Tak za to, że byliście komentowaliście, pisaliście po prostu za wszytsko kochani !!!
Dziękuję wam wszytskim : 
Helenie Depp, Wioletcie Stefan, Kathy Leoni, Warrior Soul, Elviciax, Iskrze, Delfinie, Sweeter Wizard, Hani Urbaniak,  Emili Czyrny, Marthcie x, Lovely books, Kamili, Roxy, KITTY, Zafirze, Wolfblood Stable, Romelzie, kiliel & Tremy Love, Oli P, Ikulinie XD, Dalmie Puppywater, Karrosi, Shadow Acakmeran, Korneli, Keirze Swan, Nice,  Youkori Lein, Doroteah Z, Caprion Meadow, Emmie Granger.
DZIĘKUJĘ WSZYTSKIM 
BEZ WAS BY SIĘ NIE UDAŁO !
ALE JESTEŚCIE ZA TO DZIĘKUJĘ Z CAŁEGO SERCA ZA AŻ 
4,162 WYŚWIETLEŃ !!!
ZA AŻ
125 KOMENTARZY !!!
Dziękuję ❤❤❤❤
Ostatnio weszłam na statyski i nie mogłam uwierzyć w to co zobaczyłam 
ile osób tu było z calego świata prawie wszytskich kontynentów dziękuję i wam :*
POLSKA - 3785
NIEMCY  - 124
FRANCJA - 85
USA - 71
PORTUGALIA - 26
ARABIA SAUDYJSKA - 21
UKRAINA - 16
HISZPANIA - 4
CZARNOGÓRA - 3
BUŁGARIA - 2
JESTEŚCI NIESAMOWICI ŻYCZĘ WAM ABY TEN ROK 2017 BYŁ JESZCZE LEPSZY ABYŚCIE ODNOSILI CORAZ WIĘKSZE SUKCESY W TYM CO KOCHACIE, UŚMIECHALI SIĘ BEZ POWODU, CIESZYLI SIĘ NA MAXA, NIEPRZEJMOWALI SIĘ ZA CZĘSTO, SPEŁNIALI SWOJE MARZENIA CHOĆBY NIE WIEM CO !!!
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU !
OFELLIA

5 komentarzy:

  1. Kochana, życzę Ci tego samego z całego serca, byś osobiście poznała Christinę, Winonę, Owena oraz Bena!
    Życzę Ci też, byś doskonaliła się w tym, co kochasz i uwielbiasz, w aktorstwie (jak mi pisałaś), w jeździe konnej i wielu innych dziedzinach!
    Życzę Ci strasznie dużo szczęścia i radości,że chyba wolałabym to napisać, ale kartkę Ci wysłać...? :)
    Bądź specem w tym, co kochasz ♥
    Też nie mogę się doczekać 'Pięknej i Bestii', gra tam Emma Watson ♥ Może się razem do kina wybierzemy? :D
    Nie mogę się doczekać, aż się spotkamy, jak dla mnie to ten rok nie był taki super... (począwszy od śmierci Alana Rockmana, a kończąc na śmierci Debbie i Carrie) Ale co można poradzić, co rocznie wiele osób umiera.
    Pozdrawiam, pozdrawiam i życzę zdrowia na ten Nowy Rok!!! (nie mogę iść do Ciebie na Sylwestra?)
    Udanego Sylwestra!
    Twoja fanka na wieki, wieków ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Co prawda nowy rok już się zaczął, ale życzę Ci, kochana wszystkiego najlepszego w tym nowym roku, zdrowia, szczęścia i rozwijania swoich zainteresowań okołokoniowych (XD). Gratuluję wyświetleń zarówno w naszym kraju jak i poza nim :)
    Też zawsze się wzruszam, gdy mija kolejny rok, cały czas nie mogę się pogodzić ze śmiercią Alana Rickmana... Snape <3
    Mam nadzieję, że Twoj Sylwester był udany ;)
    Ja wraz z nowym rokiem założyłam nowego bloga, będę Ci baaaardzo wdzięczna, jeśli zdecydujesz się zajrzeć :)
    Pozdrawiam i jeszcze raz wszystkiego najlepszego w nowym roku!♥
    Ikulina
    modele-koni-ikuliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również Życzę ci Udanego Nowego Roku oraz samych sukcesów na blogu ! Mam wielką nadzieję, że blog będzie się cały czas rozwijał bo mam zamiar wpadać częśćiej !
    Dziękuje ci za ten rok. Tylko szkoda że twój blog znalazłam całkiem niedawno !
    Co mogłabym jeszcze powiedzieć ! No po prostu jestem tak podekscytowana że nie mam słów!
    Pozdrawiam!
    LovelyBooks

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dziękuj mi, to twoja zasługa 😉

    OdpowiedzUsuń