niedziela, 18 grudnia 2016

Święta, pierniczki, Coś o czym marzę

Hej kochani a więc wrzuciłam co dopiero zmęczonych zakupów spędzone serio 6 godzin w centrum handlowym co z tego że błagalnym wzrokiem wypatrywałam kina do którego i tak nie wejdę ponieważ z powodu tak przeziębienia babci u mnie w domu na wigilię będzie 14 gości!!! chyba nigdy tylu nie było a każdy musi dostać prezent jak moja mama się o tym dowiedziała to zaczęła wszystko planować, już same pół godziny latałam za herbatkami dla dziadków, a tu jeszcze książki i reszta prezentów chyba oszaleje mdleję ledwo powłóczam oczami, a jeszcze ciocia nie ma prezentu ! na szczęście się udało (dostanie śliczne kolorowe pralinki w różnych smakach między innymi żurawinowy ❤) wszystko gotowe jeszcze rozwiązać czerwoną kokardą. Już nie wspomnę co będzie się działo w wigilię jak co roku będę latać w te i powrotem do sąsiadów do sklepu a to po talerze filiżanki ja to taki posłaniec jestem (chyba jest to moje główne zadanie e święta) już nie umiem się doczekać choinki która niebawem przybędzie obliczona zapachem lasu ❤ Ale STOP obiecałam przepis na pierniczki naprawdę świetny ja jutro będę ozdabiać i pewnie jak zwykle z kuzynką będziemy pijane z powodu lukru. przykro Ale to już uzależnienie no co takie słodkie cytrynowe.
Podobny obrazPotrzebujesz:
- 1 kostka masła
- 2 przyprawy korzenne (do wyboru Ale  polecam cynamon :)
- 50 dkg miodu
- 1 szklanka cukru
- proszek do pieczenia
- 4 jajka
i dalszą część sekretu masło miód i przyprawy roztopić, żółtka z cukrem utrzeć i dodać do masła i miodu (zimnych) oraz mąkę i białko. piec 180°C  12 minutek
moja własna rada ozdabiać posypkami kolorowym lukrem  i wszystkim co się da
ja za chwilę się biorę do wycinania moich pierniczków więc będę musiała lecieć.
Podobny obraz
kupiłam sobie dziś cudowny sweterek taki jak na drutach z diamencikami na środku na prawdę śliczny będę go mieć na wigili oraz opaskę na oczy do snu nareszcie się wyśpię. Ale reszta prezenty ;) Znalazłam dziś takie cudne zdjęci Christiny Ricci i sama chciałabym mieć taką sukienkę co ja bym za nią dała żeby w niej być na wigili zostałabym gwiazdą wieczoru szkoda , że to nie hollywodzka gala. Piekę a raczej wycinam pierniczki i no cóż wałek do ciasta to już staruszka ale nie wymieniłam bym jej za nic w końcu to już trzy pokolenia, a do tego mam śliczne foremki koty, renifery, choinki, gwiazdki ❤ Strasznie mi się podoba ten zestaw z Breyera, myślę , że dostanę też jakieś pieniądze od rodziny z Niemiec więc może może ...
Znalezione obrazy dla zapytania breyer christmas horses

5 komentarzy:

  1. O to zapowiadają Ci się bardzo aktywne Święta,ale to fajnie jeżeli wielu członków rodziny spędza ze sobą Wigilię,Boże Narodzenie. Stokrotne dzięki za przepis na pierniki. Jutro wypróbuję ;)
    Zestaw Breyer nie w moich gustach,ale w sumie taki świąteczny przepych też fajny.
    Pozdrawiam cieplutko!!!
    greenhillstableproduction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabiegana jesteś, jak widzę! ;)
    Niestety, wszystko co tyczy się kuchni, nigdy mi nie wychodziło i chyba to się nie zmieni, no ale cóż...
    Pozdrawiam, zapraszam też do mnie:
    galopempomarzenia1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świąteczne pierniczki !! Mniam !!! Sprawia to, że święta robią się jeszcze lepsze!
    A tak w ogóle to śliczny sweterek !
    Wpadaj na bloga !!
    Pozdrawiam !
    LovelyBoks!
    Prosimy o mały komentarzyk! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć Bianko! Ja tutaj tylko na chwilkę. Mam pytanie, czy moja odpowiedź na Twój list do Ciebie doszła? Jeżeli nie to czy mogę ją napisać mailowo?
    Pozdrawiam.
    Wiola <3

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie, zazdroszczę Ci, że już pierniki robisz! Ahh, jutro co dopiero może u mnie choinka będzie, a wolałabym już dzisiaj :)
    Jeju, Christinie pięknie w takich morskich kolorach, i jestem pewna jednej rzeczy, na pewno zna Twój styl i się ubierze pięknie na Twoją Wigilię ♥ W blond jest po prostu c u d n a!
    Ten model świąteczny z Breyera jest tak realistyczny, że bez problemu Christi w takiej zielonej sukni mogłaby na nim pogalopować i Cię odwiedzić :) I wtedy Ty tez na konia i zimowe przejażdżki! :D
    Życzę udanych wypieków, prześlij pierniczki listem poleconym, jak skończysz :) albo zachować na ferie,potem mi dasz ♥ Chyba, że nasza propozycja co do spotkania jest już nie aktualna? :0
    Pozdrawiam, zapraszam do mnie i życzę wesołych świąt! (wreszcie ten klimat świąteczny!)
    Helena Depp ♥

    OdpowiedzUsuń