poniedziałek, 26 grudnia 2016

Trzy możliwości - odpowiedź tylko jedna

A) Pieniądze ,pieniądze do okoła ciebie każde spojrzenia za tym kryje się - Należysz do elity, zamknij się - słyszysz ciche szepty świadomości , która błaga, płacze, jęczy i wije się ale nie ty mówisz nie !Prawo lewo, lewo prawo szkuasz punktu zaczepinia to jest dobre bardzo dobre. Deszcz ślizga się po szybach jak ty po parkiecie w rytmie latynoskich nut. Kiedyś z tąd ucieknieszz ale nie jeszcze nie teraz. Patrzysz na nieznajomą twarz równie pociągającą co tajemniczą. Krecisz się zachłannie w jego ramionach wiesz, że sen długo nie potrwa. Muyzka ucicha a ty pochmurniejesz wstajesz siegając bladą i wychudzoną dłonią po płaszcz ...

B) Galopujesz tańczych nawietrze gubisz chude dłonie w jego gęstej grzywie. Dotrzesz nie zawiedziesz, spoglądam w dół oświetlonę mętnym blaskiem uliczki jedyne co słychać co przerywa ciszę to równy stukot idealnie zebranego konia skręcasz utrzymujesz ten rytmy jest jak dzika pieśń, pieśń mongolskich jeźdzców. Sztylet pobrzekuję w kieszeni starego jak świat płaszcza. Skrzypcę tracę dźwięk jego żeliwnych podków skręcam w lewo by minoąć nielicznych śpiewaków. Dotarłam na czas piędziesiąt po drugiej, za dzieśięć godzina demonów ... 

C) Patrzę w dół na planszę trzy akordy dalej byłam bym kimś innym ale nie jestem. Oddycham płytko.Patrzyę jak ciemna prawie czarna niczym oko umarłego krew wije się po podłodze. Nie sprubujesz jej nie - krzyczę mój głos odbija się echem od ścian. Wstaję cała się trzesę niczym staruszka tak, wstyd miesza się z odrazą. Uciekam, choć szubienicę są gotowe, wyroki podpisanę. Otwieram okno wyskakuję przez nie w ciemną noc. Nadszedł czas podjąć decycję - słyszę szept, zimno przybiera ludzką postać. Zastygam jak we śnie źrenicę pochłoneło zmęczenie i one przestały się ruszać ... 

To są trzy początki. A wy wybieracie, która historia ma się potoczyć dalej. Wszytskie trzy napisałam ja, każda jest inna a ja czekam na waszę odpowiedzi wygrywa ta która zdobędzie więcej głosów ;) Zostawiacie je w komnetarzach pod tym postem. Napiszcię także jak pomysł się wam podoba Historię te nie będą długie. Proszę o dużo komentarzy, jestem ciekawa co wam się bardziej spodoba.Podoba wam się jakby taka seria pomyślałam, że to taka mała zmiana. Kolejna notka już jeździecka oczywiście z odpowiedziami. TO JAK A, B czy C ????
U mnie znów pada śnieg a u was ?
zaraz będę oglądać syreny z Ricci ❤
PS: na blogu dodałam nową muzyke posłuchajcie sobie będziecie wiedzieć co lubię ;)

5 komentarzy:

  1. Myślę, że B oraz C zapowiadają się naprawdę ciekawie :)
    Nie mogę się zdecydować pomiędzy nimi, przykro mi :#
    Pozdrawiam ~♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie B! Bardzo fajnie napisane, ale wszystkie inne odpowiedzi też są ok.
    Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi TAG-u.
    Wiola <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie C!
    Wyjdzie z tego coś mrocznego i nieprzewidywanego? Oby tak, można się już bać? ;) Pamiętasz, jak Cię o pomoc prosiłam co do opisania tej roli Johnny'ego? W opowiadaniu możesz użyć podobnych, niesamowitych określeń, jak mi podsuwałaś - chętnie bym je napisała na scenariuszu, lecz... ekhmm... krótko i zwięźle.
    I co, 'Syreny' jest naprawdę super filmem? Muszę to obejrzeć ♥ Ja mówiłaś, Winona powinna dostać Oscara :) O Christinie nie zapominam, za występ w 'Jeźdźcu...' Oscar! Byłoby pięknie, gdybyś Ty z nią poszła na rozdanie Oscarów, niezapomniane przeżycie :) Potem wypad do cukierni ♥
    Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia Ci życzę ♥
    Twoja fanka forEver ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. B 😘 Szczerze dawno tu nie byłam 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. B zapowiada się obiecująco, ale popracuj nieco nad interpunkcją. Bardzo fajnie się zaczyna, jednak brak przecinków niszczy przyjemność czytania...
    alopempomarzenia1.blogspot.com- noey post, zapraszam :>

    OdpowiedzUsuń