wtorek, 29 listopada 2016

Już za chwilę Grudzień, pytania od Sweeter Wizard, Christina Ricci

Hejka kochani u mnie już pada śnieg. Obudziłam się jak zwykle (czyli za późno)
Akurat miałem dziwny sen o maleńkiej dziewczynce która zbierała łyżeczką ziemię i dawała do zjedzenia mojemu koledze brrr dziwne) nie umiem się już doczekać świąt przez to że pada śnieg jest mi jeszcze trudniej. Wiem za to już jak ozdobić pokój przygotowania sie zaczęły Ale plan wejdzie w życie kiedy przyjedzie moja kuzynka :* narazie są lampki choinkowe oplecione wokół części mojego łóżka (mam czarne metalowe takie eski floreski jak komuś to pomoże) mój kot się dziś rano w śniegu tarzał nwm czy nie będzie mu potrzebna wizyta u psychiatry xd.
 No a tak wyglądała wczoraj na lodowisku jestem beznadziejną łyżwiarką :'(
A teraz pytania za które bardzo dziękuję Sweeter z ślicznego bloga Artistic Photo Life :*
1) Gdybyś mogła być jakaś złą postacią z książki lub filmu Ale nie mogłabyś zmienić jej czynów kim byś była i dlaczego ?
Ale fajne pytanie Film - byłaby to na pewno
Angelique Bouchard zagrała ją fantastyczna Eva Green jest ona wiedźmą zamieniającą w wampira cudownego Deepa. A także zssyła na jego rodzinę klątwę. Ma ona tak silną osobowość jej postać pomimo mrocznego charakteru jest cudowna i niezwykła. No dobra a gdyby jeździec bez głowy był dziewczyną to w pierwszej kolejności on by się tu znalazł, mogłabym galopować na Śmiałku o północy przez zamglone Sleepy Hollow a ucianie głów to przecież taka przyjemna rozrywka :P
2) Gdybyś mogła mieszkać z kim kolwiek i gzie kolwiek na świecie gdzie by to było i z kim ?
no nie jest to łatwe pytanie. Na pewno chciałbym podróżować zwiedza świat a mieszkać w Grecji na jakieś wyspie mieć małą plażę jej lazurowe ciepłe fale tylko dla siebie. A z kim no z pewną osobą ...
Ale a pewno z moimi dwiema kotkami może to i głupie za każdą z nich bym życie oddała i nie wyobrażam sobie żeby ich tam nie było !
Jeszcze raz dziękuje za pytanka ;* i zapraszam na bloga Sweeter znajdziecie w zakładkach.
A za kilka dni przygalopuje do mnie nowy model ale CIIII !! szykuję się sesja na śniegu. Będzie też notka o Christinie Ricci (A teraz niespodzianka dnia zgadnijcie jak mam na drugie imię ???? CHRISTINA !!!! Chciałam podziekować mojej mamie z całego serca za taki wybór <3
JAK JA JUŻ CHCĘ ŚWIĘTA ALE ZE MNIE MARUDA ^^
Wiecie już co chcecie na mikołaja (napiszcie w komentarzach)
Bo ja chciałabym : kilka sweterków, książkę Sleepy Hollow, pralinki i nwm narazie
GOOD BYE !!! nie do Ichabota (nisestety) ale do was żęgnam się jako Christi.
PS : BARDZO DZIĘKUJĘ HELI , ŻE MOJA ULUBIONA AKTORKA ZOSTAŁA OSOBĄ MIESIĄCA :*
JUŻ NIEDŁUGO ZROBIĘ O NIEJ POST MAM NADZIEJĘ , ŻE CI SIĘ SPODOBA A TAK WGL JUTRO WEDNESDAY HELENA PEWNIE WIE O CO CHODZI ;)

4 komentarze:

  1. A ja to kocham, kocham jeździć na łyżwach ♥
    Spokojnie, ćwiczenia czynią mistrza :) A ten Bambi przeuroczy ♥
    Chmmm... Na ostatnim gifie Wendesday Addams, powyżej Katrina Van Tassel, tak? :)
    Christina masz na drugie imię/ :) Mam dwie aktorki, noszące moje drugie imię - Michelle Marie Pfeiifer i Lisa Maria Smith ♥ Piona! To już jutro 1 grudnia? 12 lutego Katrina... tfuu... Christina ma 37 urodziny!
    Jeju, Eva Green jako Angie Bouchard była super, super, super! A Depp w tym filmie był komediowo najlepszy! Uwielbiam święta, właśnie na tą okazję dostanę film 'jeździec bez głowy' ♥
    Takie szalone i horrorystyczne święta będziemy miały! XD
    jest książka 'Sleepy Hollow'? o.0 WoW!
    To co, odliczamy do świąt! Jeszcze 25 di... ;'(
    Pewnie Christina nie może się doczekać, aż do niej przyjedziesz na święta ♥ Będziecie na pewno miały świetną imprezę :)
    Pozdrawiam Ciebie, kochana i Twa idolkę :) Życzę szczęścia i zdrowia w kolejnych dniach! :)
    Zapraszam do mnie - NIESPODZIANKA!
    HDepp ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wendesday Addmas... No tak, dzisiaj środa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoko post.
    Uwielbiam rodzinkę Addmasów. ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ! Naprawdę bardzo lubię jeździć na łyżwach, ale raczej nie popieram zimy ! Wolę tak jakby letnie klimaty ! Post ciekawy ! Oczywiście jak zawsze! Najśmieszniejsze jest to, że czułam śnieg już o miesiąca i dobrze czułam ! Pojawiła się ! Także pozdrawiam i wpadaj na mojego bloga bo dawno nie było cię Bianka !
    LovelyBooks

    OdpowiedzUsuń