poniedziałek, 2 stycznia 2017

Zestawy schleich 2017 i Nereidy ❤❤❤


Hej !!! Tak dziś coś co znalazłam i od dłuższego czasu w firmie schleich mi się spodobało tak zestawy a włąściwie najbardziej to jeden ;) A oprucz tego Blog na nowy rok się zmienił, muzyka ale i ja tak Ofellia Mnie zawsze w nowy rok budzą wiedeńskie walce jak to brzmi :3 Jest taki w Filharmonii Wiedeńskiej koncert noworoczny (moja mama wciąż nie umie zdążyć by kupić na niego bilety jak ona marzy żeby tam pojechać a cała cudowna sala jest ozdobiona ślicznymi kwiatami ... dobra rozgadałam się) (Choć jak dla mnie drygęnci zachowują się i wyglądają jakby coś ich opętało ja takiemu biedakowi wysłałabym chociaż psychiatre wkońcu przed tyloma ludźmi grać !) Zwykle schodzę wtedy rano 'hymm tak 13 zapewne nie nie nie bądźmy skromni' tanecznym krokim niby baletnica 'taaaa' a tu nagle zaskoczenie tak przy muzyce Mozarta piękne białe Lipiziany wykonują pasaż TAK pokazali HISZPAŃSKĄ SZKOŁE JAZDY W AUSTRII ! Zastanawiam się czy nie mam zwidów i jeszcze raz otulam się kocykiem ale nie :) Cudownie się na to patrzyło piękne stajnie, konie i Mozart ❤ A teraz wyobraźcie sobie, że wpada tam taki szalony Ofeliusz ze swoim karym dzikusem do tej książecej stajni ehhhh I TAK TAM POJADE :) Ale 
uciekłam od tematu jak to głupia ja, wspominałam już ,że zakochałam się w Elfie ? a to innym razem. Śliczny cudny zestaw shleich jest to (42358) Zestaw skokowy. Amazonka ma śliczny strój użekł mnie jej brudno zielony żakiet a sam koń podejrzewam ,że 
hannower też śliczny z białą latarnią i skarpetakmi, lekko naprawdę różowy pyszczek. Proporcje wydają się okey a więc żadnych minusów nie ma.I hate pink, I love black and green, ale jakoś trzeba żyć. Jeździec niestety nie w moim typie. Ale sam model konia bardzo mi się podoba taki mleczno-miodowy. 
Nie odgadnę wam rasy bo pojęcia nie mam. A zestaw ten to (42359) Zestaw rekreacyjny.  Myślę , że kogoś na pewno zadowoli, ale nie mnie koń jest ciekawy i tyle. To są właśnie te dwa najlepsze zewstawy dla mnie. Teraz mi tak przyszła myśl a gdyby tak zrobili 
Clydasdela ciągnącego sanki ohhh cudnie by było. Oglądałam ostatnio świetny film o syrenach "Morskie opowieści" i teraz mam lekkiego świra na punkcie tego tematu 'lekkiego to źle powiedziane'
Tak właściwie to Nereid a nie Syren ;)
Życzy miłego wieczoru ❤ Jak szukałam to chyba najbardziej jestem do tej podobna ;)Napiszcie, który model najbardziej się wam podoba ? Całuski 
Ofellia 

6 komentarzy:

  1. A ja lubię syreny na kadłubie statków ;)
    Ogólnie to wszystkie, co czarne za chwilę ląduje do mnie, wiec na ferie... a czemu sobie tego pierwszego zestawu nie sprawić? Ten Hanower jest cudny, zyskał by piękne imię, co myślisz o Rose? (postać grana przez Kate w "Titanicu" ;D)
    Natomiast ten drugi zestaw mnie aż tak nie urzekł, jak ten pierwszy. Za dużo tu różu, a ja hamuję, co do takich barw, lecz naturalny róż jest piękny ;) ahhh, dałam różowe płatki obok książki o Carrie Fisher [*]
    Jaki kolejek zestaw chcesz, życzę Ci tego, jak i spełnienia innych marzeń ❤️❤️❤️❤️
    Znalazłam chwile, by tu zajrzeć i jestem z Tego wyboru zadowolona 👍 Uwielbiam Cię czytać, wg mnie dużo masz z syren 👍 Jak mama wróci z Niemczech, oglądam obowiązkowo "Syreny" 😉
    Pozdrawiam Cię kochana i miłej, spokojnej nocki 🌙 Cieszę się, że scenariusz się podoba 👍
    Twoja fanka Ever Forever Ever 😀😀😀😀😀

    P.S. Lubisz Kate Wislet?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi strasznie podoba się zestaw skokowy ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały pomysł z tymi saniami! Jeszcze lepiej- dorożka z pełną uprzężą dla większych koni. Marzenie, które nigdy się nie spełni.
    Mi najbardziej podoba się pierwszy zestaw, rzeczywiście odcień żakietu przyciąga wzrok, a całość komponuje się bosko! :D
    Pozdrawiam!

    galopempomarzenia1.blogspot.com- nowy post, zapraszam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Te konie lipicańskie to nie są andaluzy? Ten pierwszy zestawie pinkny, niestety u nas w Polsce chyba niedostępny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi od jakiegoś czasu schleich'y niezbyt się podobają. :/
    Raczej kupiłabym konia z drugiego zestawu, ale siodło i ogłowie oraz jeździec nie w mój gust. :P
    Pierwszy zestaw jakoś również niezbyt mi podpasował, no cóż. xd
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba ten zestaw z karusem. A najbardziej sam koń! Zawsze mi się marzył karusek ze skarpetkami i białą odmianą na pysku. Chciałabym go mieć w swojej kolekcji. Fajna notka :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń