poniedziałek, 21 listopada 2016

Collecta 2017 !!! - Gypsy najlepszy ;)

Hej kochani !!! już nie długo szykuję się opis nowego modela ahh już się nie mogę doczekać.A dziś kilka nowości w niektórych się po prostu zakochałam jak np. w tym .... gniadodereszowaty ogier mangalarga marchador ! CUDO taka śliczna poza i te uszka. Mnie się bardzo podoba. Martwi mnie tylko jak
firma wypadnie z malowaniem w tym roku. Mam nadzieję , że dobrze ;) A teraz coś co mnie po prostu oszołomiło ten model jest piękny jak na collecte to WOW ta delikatność zakręcona grzywa powiem tyle ten model im z pewnością wyszedł już nie umiem się doczekać aż znajdzie się w mojej kolekcji.
Ten jest moim numerem 1 a jest to gniadosrokaty ogier rasy gypsy. Następna figurka już mi się tak nie podoba :/ Jest to karosrokata klacz rasy gypsy. Nawet nwm co mi nie pasuje ale po ogierze to już nie to samo :c Jest po prostu taka zwykła a jednak popracowałabym nad proporcjami u niej. I ten ogon
taki nie naturalny zdecydowanie jestem na NIE. Napiszcie mi co wy sądzicie o tej figurce ? Nigdy nie przepadałam za tą rasą :(
ale tu bardzo podoba mi się ta poza taka delikatna malowanie też jest na +Jedynie co to głowa wydaję mi się troszkę za duża ale może tylko mi ;)
Bardzo podoba mi się też jej zawinięty ogonek ;D A , który z nowych modeli najbardziej wam się podoba u mnie wygrywa Gypsy !!! dobra lecę czytać "Zakon Feniksa" nawet nie potrafię wspominać tego co się wydażyło pod koniec czarny ognia :'( To jeszcze bardziej utwierdza mnie w przekonaniu co do Voldemorta !
Jusqu'à la prochaine fois !
"Do następnego razu!"
PS: Jesteście najlepsi dzięki za prawie 2000 wyświetleń !
A więc organizuję "Q&A" pod tym postem piszcie pytania ! a już za niedługo opis ...

5 komentarzy:

  1. Super post, jak i sam blog! Oto kilka pytań:
    1. W jakim wieku zaczęłaś jeździć konno?
    2. Twoja ulubiona rasa konia?
    3. Jaki masz numer w dzienniku? (ja 13...)
    4. Mieszkasz w bloku czy domu?
    5. Koń czy kot? 🐎. 😸
    6. Masz IBFF? (Internet Best Friend Forever)
    7. Wieś czy miasto?
    8. Ile śpisz godzin dziennie?
    9. Grasz w gry typu Star Stable, MovieStarPlanet, Momio itp.?
    10. Grasz w jakąś część The Sims?
    11. Masz już jakiś zarys przyszłości?
    12. Zjadasz śniadanko w szkole?
    13. Masz rodzeństwo?
    To tyle. Czekam na więcej postów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super notka! Mi sie najbardziej podoba ta z zakrecona grzywa? To jest klacz czy ogier?
    A co do Q&A to moge zadac wiecej niz jedno pytanie?
    1.- Gdybys mogla byc jedna zla postacia z jakiegos filmu lub ksiazki na dzien, lecz nie mogla zmienic tej czyny, kim bys byla i dlaczego?
    2.- Gdybys mogla mieszkac gdziekolwiek na swiecie i z kimkolwiek gdzie by to bylo i z kim?
    3.- Moglabys zrobic jakis quiz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh, dawno mnie tu nie było. Może mnie pamiętasz, może nie, ale czas nadrobić zaległości! Pytania wstawiam poniżej ^^

    1. Skąd czerpiesz pomysły na posty?
    2. Masz zwierzaka?
    3. Ulubiona figurka konia? (jeśli masz)
    4. Ulubiony przedmiot w szkole?
    5. Ogladasz jakiś serial?
    6. Pisałaś wcześniej na jakimś blogu?
    7. Smakuje Ci awokado?
    8. Gdzie chciałabyś pojechać?
    9. Masz jakiegoś idola?
    10. Jadłaś kiedyś marakuje?
    11. Jaki masz kolor włosów i o jakiej są długości?
    12. Twoja wymarzona liczba wyświetleń na blogu?
    13. Masz jakieś konkretne plany związane z blogowanie, czy traktujesz to jako tymczasowe zajęcie?

    Mam nadzieję, ŻE na pytania odpowiesz, czekam na dalsze posty! (":

    /przemyslenia-nasze-i-innych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się Deresz i Gypsy :D Fantastyczne wykonanie :D
    CO co Q&A
    1. Masz jakiegoś Breyer? Jeśli tak to ile?
    2. Ile masz około książek ? :P
    3. Jaka jest twoja ulubiona seria książek ?
    Fajny blog :) Będę tu zaglądać częściej :)
    Pozdrawiam :)
    Wolf

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię CollectY, za sztuczne (hah, kocham styl Burtona, który w pewnym sensie jest bardzo odrealniony i sztuczny ♥), lecz Gypsy ciekawie wygląda :)
    Pytania, of course ♥ (Amerykanka ze mnie XD)
    1. Ulubiona książka w typie horror?
    2. Oglądałaś 'Legion Samobójców'?
    3. Ulubiona aktorka?
    4. Znasz sagę 'Zmierzch'?
    5. A Kristen Stewart?
    6. Twoja ulubiona tematyka filmowa?
    7. Wg Ciebie co powinno być w DOBRYM horrorze?
    8. Lubisz Francję?
    9. Która jest u Ciebie godzina?
    10. Co zazwyczaj robisz po napisaniu posta?
    11. Twa szczęśliwa liczba to...
    12. Byłaś na 'Fantastycznych zwierzętach..."?
    13. Lubisz fryzurę 'dwa kucyki'?
    13 pytań może być? Życzę miłego odpowiadania, jak i czekam na posta ♥ W Twoim wykonaniu wszystko wychodzi SUPER ♥
    Pozdrowionka i zapraszam do mnie, new post :) Miłego wieczoru :D
    Helena Depp ♥

    OdpowiedzUsuń