sobota, 26 listopada 2016

Q&A part I (Pytania od Heli i Marhty X)

Pytania od Heleny z fantastycznego bloga "O niezwykłych mowa" Dzięki tobie mam swojego ;*
1) Ulubiona książka w typie horror ?
Ja po prostu uwielbiam czytać nie wyobrażam sobie ludzi którzy tego nie robią nie ważne gdzie i o jakiej porze  (no dobra ostatnio czytam książki przez całą noc a więc?) trudny wybór Ale..... chyba
MAM "Anioły i Demony" Dana Browna !
świetna o iluminati, hassasinie płatnym zabójcy, księdzu który zabił własnego ojca papieża ... (już sobie wyobrażam wasze myśli co ta idiotka czyta!)
2) Oglądałaś legion samobójców?
OCZYWIŚCIE!!! Byłam w kinie z przyjaciółmi film świetny, boskie sceny, moja ulubiona postać demoniczna  Enchantres we wcieleniu archelożki i oczywiście Harley! Jeden z moich ulubionych filmów.
3) ulubiona aktorka ?
 Musiałam się chwilkę zastanowić. Ostatnio cały czas wzoruję się na Christinie Ricci uwielbiam jej postać w jeźdźcu bez głowy, zagrała fantastycznie.
A druga to Isla Ficher boże ile ja razy oglądałam wyznania zakupoholiczki a nigdy mi się chyba nie znudzą. Może kiedyś zrobię o nich post jeżeli będziecie chcieli :*
4) czy znasz sagę zmierzch?
Znam :P Ale nie czytałam (na razie)
chociaż bardziej interesują mnie wilkołaki ostatnio dużo o nich czytam ;)
5) A kristien Sterwart ?
Niestety nic mi to nie mówi z całego serca przepraszam :'(
6) Twoja ulubiona tematyka filmowa?
trudne pytanie! bardzo ciekawi mnie kino Burtona (dzięki tobie) uwielbiam jeźdźca bez głowy ! Ale oglądałam też kilka horrorów, a no i wyznania zakupocholiczki mogę oglądać bez końca. jestem otwarta na każdą tematykę ;)
7) Według cb co powinno być w dobrym horrorze ?
Nie musi to być krew i jakieś zabójstwa chociaż i to dobre, na pewno demony egzorcyści coś co zdziwi oglądającego i zaskoczy wystraszy będzie manipulowało nim aż do końca seansu. tak ze po wyjściu z kina będzie o filmie długo pamiętał a i upiorne postacie ;P
8)lubisz Francję?
Nawet bardzo mam ochotę kiedyś odwiedzić i na pewno przeżyć w Paryżu romantyczny wieczór.
9)która jest u cb godzina?
no dobra przyznam się 1:52 jest piątek a ja nie jestem a ni troszkę śpiąca więc pisze.
10) Co zazwyczaj robisz po napisaniu posta ?
No nwm mam tyle różnych rzeczy, zazwyczaj jeszcze czytam bo to w nocy lub idę zaparzyć sobie herbatę albo .... idę w piżamie do sklepu kupić jakiś składnik do ciasta mojej mamy (jestem dziwna wiem wiem)
11) twa szczęśliwa liczba to ... 
22 OCZYWIŚCIE
12) byłaś na fantastycznych zwierzętach i jak je znaleźć?
jutro jadę co ja mówię już po 0:00 czyli dzisiaj nie umiem się już doczekać
oczywiście będzie o tym post ;)
13)  lubisz fryzurę dwa kucyki ?
tak chociaż częściej chodzę w rozpuszczonym a mam lekko kręcone więc w kucykach fajnie to wygląda ;)
BARDZO DZIĘKUJĘ ZA TAK DUŻO ILOŚĆ PYTANEK I ZA TO ŻE CIĄGLE ODWIEDZASZ MOJEGO BLOGA KOCHANA JESTEŚ!

Od Marthy x z bloga "Przemyślenia nasze i innych" gorąco polecam !
1) skąd czerpiesz pomysły na posty?
Z wielu różnych rzeczy z książek, filmów, moich  myśli wszystkiego co widzę oraz innych blogóq :)
2) masz zwierzaka?
tak kotki aż dwa
3) ulubiona figurka konia? (jesli masz)
mam jest to schleich klacz knabstrupper - Narnia -
4) Ulubiony przedmiot w szkole ?
może coś wymyślę chyba historia magii
(historia ;P)
5) oglądasz jakiś serial ?
nie WGL nie lubię seriali
6)pisałaś wcześniej na jakimś blogu?
nie jeszcze nigdy to mój pierwszy^^
7)smakuje Ci awokado ?
mmmmm Ale mi przypomniałaś  na wakacjach jadłam z niego pyszny sos głacamole z naczosami w Hiszpanii po prostu pyszne!
8) gdzie chciałabyś pojechać?
Wow dużo tego :
na pewno Grecja, Francja, odwiedzić kuzynke w Arabii saudyjskiej (co planuje)
sri Lanka, Indie no to chyba najbardziej ;)
9) masz jakiegoś idola ?
Jeżeli liczy się postać z książki lub filmu to TAK !!!
10)  jaki masz kolor włosów i o jakiej długości?
Mam lekko kręcone włosy średniej długości, dosyć ciemne, można uznać , że czarne :P
11)twoja wymarzona liczba wyświetleń na Blogu ?
jak najwięcej :)
12)Masz jakieś konkretne plany związane z blogowanie, czy traktujesz to jako tymczasowe zajęcie? 
Na pewno będę pisać dalej sprawia mi to ogromną przyjemność :)
 DZIĘKI ZA PYTANIA JUŻ LECĘ NA TWOJEGO BLOGA I WSZYSTKICH ZAPRASZAM :)
Chcę bardzo podziękować wszytskim za pytania a kolejna część Q&A już niebawem naprawdę bardzo dziękuję :*

2 komentarze:

  1. W częściach pytań odpowiedziałabym zupełnie tak samo, ale bardzo, bardzo podobnie :).
    Pamiętaj jednak o źródłach zdjęć (i giff'ów)!
    Pozdrawiam!
    ~Zafira
    PS zapraszam również do siebie :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ukrywam, kiedyś (mocno) szalałam za Christiną ♥
    Jest bardzo dobrą aktorką, polecam "Rodzina Addamsów' :)
    Dopowiem, że zauroczyła mnie jej gra w wieku zaledwie lat 19, no i pocałowała Deppa :) (ahh, zazdrośnica ze mnie...)
    Ja też do Francji pojechać!!!
    Okey, zapisuję... emocje, egzorcysta... Okey... oszołomienie...
    'Tak, odbiło Ci, zwariowałeś, ale powiem Ci coś w sekrecie, tylko wariaci są coś warci' - Alicja w Krainie Czarów (2010) :)
    Dziwni ludzie nie muszą być idiotami, nie nazywaj się tak, dziwny znaczy oryginalny, wyróżniający się :)
    Ah, nie zadałam Ci pytania, jaki jest Twój ulubiony aktor... Głupia ja!
    Coś czuję, że znam odpowiedź... :)
    Pozdrowionka ♥
    Miłego wieczorku :) Czekam na posty :)
    Helena ♥

    OdpowiedzUsuń