piątek, 11 listopada 2016

Mało co z tego rozumiem no może to , że kocham Cedrika ???!!!

Hej !!! przecież wiecie nie nie wiecie !! przeczytałam Harrego Pottera i Przeklęte dziecko :) Nie no dobra płakać mi się chce dlaczego nie nie mogę po prostu ! ta cała sprawa z .... Cedrikiem (w którym już od dawna się podkochuje no może wytłumacze to w innym poście sprawa to całkiem pomieszana chyba , że kogoś to interesuję to pisać :D) Scorpius tak uosabiał mnie , że nie mogłam się nadziwić ale wizja jego ojca Dracona jako złego ministra magii w czasie panowanie Lorda Voldemorta będzie mi się śniła po nocach i to przeklęte sir ! przecież on nie był wtedy sobą prawda ?? a zresztą muszę wam to wytłumaczyć, jestem tak emocjonalnie z tą książką związana aż sama się sobie dziwię ! 
Po pierwsze : Harry ma dzieci Albusa, Jamesa i Lili, Draco ma syna Scorpiusa, a Ron i Hermiona córkę i syna Rose i Hugona.
Albus jakimś cudem trafia do ... Slytherinu (nie chciał tego okropnie tego nie chciał !) jego najlepszym przyjacielem staje się Scorpius (przez wielu uważany za syna Voldemorta co jest przebrzydłe i okrutne) Albus nie potrafi sobie poradzić z tym ,że jego ojcem jest Ten Harry Potter. Kiedy po czarodziejskim świecie krąży plotka , że znaleziono ostatni zmieniacz czasu (reszte zniszczyło ministerstwo) Amos Diggory odwiedza Harrego prosząc o uratowanie Cedrika. Harry kwestionuje traci na tym w oczach syna  z , którym i tak nie najlepiej się porozumiewa.Albus odwraca wszystko do góry nogami chcę odnaleźć zmieniacz razem z Scorpiusem dołączając do tego Delphi (narazie nie zdradzę kim jest) aby uratwoać Cedrika zmyć krew z rąk swojego ojca. (to właśnie wokół Cedrika to całe zamieszanie) mało nie dostałam świra od tego przenoszenia się w czasię na początku Albusowi i Scorpiusowi nie poszło wszystko zepsuli a do tego Hermiona nie była z Ronem wysztsko przez jeden głupi błąd a mój kochnay Cedrik stał się śmierciożercą.Wracają znów mieszają ale i tym razem im nie poszło Albus znalazł się w Gryfindorze a Hermiona stała sie nauczycielką obrony przed czarną magią !! Teraz było mi bardzo żal Albusa bo jednak Harry ... tak okrutnie potraktował Scorpiusa uwierzył w plotki na jego temat zabronił mu oglądać przyjaciela pod groźbą, rozdzielil ich !!!! nie według mnie to wgl nie podobne do Harrego.
ale Scorpius się nie poddaję przywraca Albusowi rozum. Spotykją się na dachu sowiarni w świetle księżyca by jescze raz naprawić przyszłość. Niestety zakochany Albus wysyła sowę do Delphi (Scorpisowi się to nie podobało) a ta pokazuję swoją prawdziwą naturę jej srebrne włosy odbijają światło jej różdżki kiedy  woła Crucio ! a Scorpius zwija się z bółu gotowy oddać życie za uratownie teraźniejszości. Delphi przenosi chłopców w czasie razem se  sobą do ostatniego dnia turnieju trójmagicznego. Draco,  Harry, Hermiona, Ginny i Ron odkrywają potworną prawdę  
DELPHI JEST CÓRKĄ VOLDEMORTA 
I BELATRIX LESTRANGE (to był dla mnie szok długo wpatrywałam się w te jedną stronę nie mogąc uwierzyć w to co widzę a przez myśli przepełzł mi syk weży. Przepełnia mnie także gorycz złości !!! jak mogła tak potwornie okłamała Albusa i Scorpiusa !!!!
 Scorpiusowi i Albusowi udało się uciec Delhpi sama sie teleportuję w najmniej oczekiwane miejsce do Doliny Godryka w dzień w , którym Harry stracił rodziców ! Albus wysyła tacie wiadomość na kocyku widzi jego rodziców. Harry odkrywa prawdę pochodzenia Scorpiusa i okropną klątwe jego matki a to wszystko dzięki Draconowi i jego złotemu zmieniaczowi czasu. Przenoszą się w odpowiednie miejsce (dolina godryka) Harry spotyka syna, razem z resztą (Ginny, Ronem, Hermioną) zastawiają płapkę Harry zmienia się w swojego odwiecznego wroga dzięki transmutacji jest Voldemortem. Spotyka się z Delphi a katedrze. Jednakże Delphi odkryła podstęp !
Sytuacje ratuję ALBUS kiedy Delphi odcina drogę ucieczki a Harry nie potrafi pokonać Delphi to on staje w obronie ojca to dzięki nie mu zwyciężono DELPHI !!!!
  ~
KIEDY WSZYSCY JUŻ SĄ BEZPIECZNI (NO MOŻE NIE RÓŻOWE WŁOSY JAMESA ;D) HARRY IDZIĘ Z ALBUSEM NA CMENTARZ, ROZMAWIAJĄ ALBUS DOWIADUJĘ SIĘ GDZIE JEST WPATRUJĘ SIĘ W NAGROBNĄ PŁYTE Z WYRYTYM NAPISEM "CEDRIK DIGGORY"
 ~
"ZABIJ NIEPOTRZEBNEGO" 
 ~
Bo to od niego NIEGO wszystko się zaczeło
 Przez tą książkę bardzo dużo się zmieniło. A moje myśli nie miały ochoty spać patrzyłam tempo w sufit doszukując rozmyślając nad tym co przeczytałam.
Bardzo się cieszę , że stworzono tą książkę.
Dziękuję wszystkim , którzy ją stworzyli 
J. K. ROWLING, JOHN TIFFANY, JACK THORNE
DZIĘKUJĘ !!!
Mam nadzieję , że kiedyś będę mogła obejrzeć przedstawienie dzięki ,
któremu powstała ta książka.
Dla nie wiedzoncych  książka jest podzielona na akty i
sceny prawdę mówiąc jest to właśnie scenariusz ;)
A ja i tak już umiem prawie całą rolę Delphi !

3 komentarze:

  1. Aaaa!!!
    O mało co przeczytałabym wpis,a przecież niedługo będę czytać Harrego Pottera i Przeklęte Dziecko <3
    Musze jedynie pożyczyć książkę od przyjaciółki i będę mogła zagłębić się w tej cudownej lekturze.
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze sie ze nie przeczytalam calego! Bo to bym musiala sobie od razu kupic ksiazke! Dzieki za notke, super nowa ksiazka!
    Pozdrawiam
    Weronika

    OdpowiedzUsuń