pi膮tek, 13 stycznia 2017

Zimowy ob贸z konny 馃挄pi膮tek trzynastego

Ogl膮dacie dzi艣 harrego ? Bo ja tak 馃挄 ju偶 tylko jeden dzie艅 jedna sobota i tak wyje偶d偶am nie moge sie doczeka膰. A tak wgl to udanych ferii wszytskim no ja ju偶 je mam tak od dzi艣 pi膮tku  trzynastego (by艂 taki film chyba) hahah mia艂 kto艣 z was pecha ?
Jutro sie pakuje i wyje偶d偶am ale tylko na tydzien na ob贸z konny zimowy ju偶 my艣le o tych terenach w艣r贸d za艣nie偶onego lasu ❤"syrene" czytam boska ko艅cz臋 "magnusa chase i m艂ot" thora ohhh hearthstone ❤. Obie ksi膮偶ki biore ze sob膮. Ale w艂a艣nie jeszcze jedna sprawa tak b臋d膮 notki na obozie g艂贸wnie z moich jazd trening贸w itd. Macie ochote na takie posty ?
B臋d膮 te偶 zdjecia nie mog臋 si臋 doczeka膰. Le偶臋 w艂a艣nie pod kocykiem z kotem i to pisze jest tak zimno 艣nieg pada i pada a w g贸rach co ? Pewnie jeszcze zimniej jako艣 prze偶yje.  Mo偶e a wi臋c na wszelki wypadek zam贸wi膰 miejsce na gr贸b nie tak 艂atwo wyj艣膰 z hipotermi. Ale co tam dam rad臋 wezm臋 sobie kilka hi艅skich zupek i si臋 rozgrzeje. A no i kocyk jak ja bym mog艂a sie bez niego gdzies wybra膰 co ? Na ostatniej lekcji dzisiaj ogl膮dali艣my "Narnie"
Skandar 'Edmund'馃挄
nawet nie wiecie jak si臋 ucieszy艂am a znam ten film chyba na pami臋膰 馃挄 a sceneria jakby wyj臋ta z mojego ogrodu za艣nie偶one drzewa wysokie choinki i lekko p艂yn膮ca mg艂a. Brakuje tylko pa艂cu czarwonicy na jeziorze cho膰 wilk贸w to ja sobie nie rzycz臋 w ko艅cu moje kotki no niedogada艂y by sie a skutki mog艂y by by膰 tragiczne
Georgia z skandarem idelany aktorski duet
dobranoc, Ofellia ❤

8 komentarzy:

  1. Moje ferie zaczynaj膮 si臋 dopiero w... lutym :C Ja tak偶e jad臋 na ob贸z konny, pjona.
    Pozdrawiam ~♥

    OdpowiedzUsu艅
  2. Takie posty z ch臋ci膮 bym poczyta艂a. Zazdroszcz臋 ja mam ferie dopiero w lutym.
    ~Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  3. Jestem u fryzjera, znalaz艂am czas na komentarz 馃拫
    Ta data "pi膮tek 13" dla mnie jest normalnym dniem, nie przejmuj臋 si臋 tymi wszystkimi przes膮dami, ile ja razy zobaczy艂am czarnego kota... I takiego chc臋 mie膰 馃挆
    Ju偶 jestes na obozie, super 馃挏馃挏馃挏 Ja jestem w mie艣cie po 艂y偶wach, mam szk贸艂k臋 ⛸ Wybacz, ale nie mam Snapchata, wiec nie zobacz臋 Twoich pi臋knych zdje膰 z obozu ani nie ujrz臋 tego pi臋knego talentu, jaki Ty posiadasz... 呕ycz臋 powodzenia i wygrania... rkhmm... Jak si臋 nazywaj膮 nagrody w je藕dziectwie? 馃憤 po za tym 偶ycz臋 wygranej Oscara 馃弳
    Ogl膮da艂am "Opowowiesci z Narni", jako艣 wol臋 ksi膮偶ki, podoba mi si臋 gra Tildy w pierwszej cz臋艣ci - jako bia艂a czarownica 馃尐
    To co, odliczamy do spotkania? 馃榾
    Pozdrawiam i mi艂ych chwil na obozie, mi艂ego dnia 馃拫
    Twoja fanka forever Ever Helenka 馃挏

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. I masz pi臋kny nag艂贸wek 馃拫❤️ 艢liczna jest Winona ❤️

      Usu艅
  4. Na szcz臋艣cie nie mia艂am sprawdzianu trzynastego :) ,,posty z trening贸w'' ch臋tnie bym poczyta艂a :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. Udanego wyjazdu! Oby trwa艂 wieczno艣膰 :)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Udanego wyjazdu !
    Oraz super wspomnie艅 !
    U mnie dopiero w 艣rodku lutego ferie.
    Ale jak to sie m贸wi,lepiej p贸藕no niz wcale.
    Pozdrawiam i zapraszam na bloga :)
    http://alwayssbeyourselff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅