pi膮tek, 6 stycznia 2017

Moja recenzja (HORSE HAUL) - palcat Easy II (Vale brothers LTD)

Hej kochani 馃挄 Zam贸wi艂am sobie ostatnio nowy bacik :) Stary niech spoczywa w spokoju a jego dusza nie poszybuje w niebiosa xd. No c贸偶 ten poprzedni by艂 pora偶k膮 jak to uj膮膰 materia艂 na r膮czce zszed艂 po kilku u偶yciach a ta 'reszta' nwm jak to nazwa膰 zacz臋艂a si臋 strz臋pi膰 ;( A dzi艣 recenzja tego oto nowego bohatera , kt贸ry mam nadziej臋 b臋dzie ze mn膮 d艂u偶ej (co z tego , 偶e mam chrapk臋 na uje偶d偶eni贸wk臋 z 偶elow膮 r膮czk膮 :P) Bacik uj膮艂 mnie prostym wygl膮dem i 艂adnym wykonaniem (czy tylko ja nie mog臋 patrze膰 na baciki 'r贸偶d偶ki' gwiazdki b艂yszcz膮ce serduszka ! przy偶 tego by si臋 ko艅 wystraszy艂 !! po prosru nie m贸j styl ani nic z tych rzeczy) Bacik jest 艂adnie i starannie wykonany co by艂o plusem
przy jego wyborze :) G贸rna cz臋艣膰 jest wykonana z wytrzyma艂ego plastiku w czarnym kolorze, to takie 'zachaczenie' na r臋k臋 jest z czarnej i mi臋kkiej sk贸rki. D贸艂 bacika jest z gumy te偶 czarnej ;P Na ko艅cu jest ona tak jakby zwini臋ta. Wszystko mocno i fajnie si臋 trzyma. Reszt臋 bacika otacza czarny materia艂 zaplecony przez ca艂膮 jego d艂ugo艣膰. Oby si臋 tylko nie strz臋pi艂. By艂y dost臋pne te偶 inne kolory : niebieskie, seledynowe, bordowe itd. Wzie艂am ten bo pasuj臋 do wszystkiego. Ahh zapomnia艂abym na r膮czce jest te偶 naklejka z chyba z nazw膮 producenta cho膰 w opisie pisa艂o co innego ??? Jest to angielska robota. Baciki tego typu podpatrzy艂am u siebie w stajni i nie tylko a , 偶e mi si臋 spodoba艂y to czemu nie ? Zobaczymy jak ten si臋 b臋dzie sprawowa艂 ;) Ostatnio zauwa偶y艂am te偶 cz臋sto baty uje偶d偶eniowe z 偶elowymi r膮czkami (ciekawie to wygl膮da) Chyba te偶 sobi臋 taki sprawie :) A mo偶e kto艣 z was ju偶 taki ma ? Je偶eli tak prosz臋 o szybk膮 odpowied藕 bo jestem ciekawa czy warto.Tym razem kupi艂abym sobie chyba ten br膮zowy chocia偶 chocia偶 ten niebieski te偶 jest 艣liczny nwm ? Napiszcie mi wy kt贸ry lepszy Niebieski vs Br膮zowy. Ju偶 za tydzie艅 jade na ob贸偶 :) A ostatnio 膰wiczy艂am skok-wyskok i skoki na voltach. M艂ody si臋 ju偶 tak nie wacha z czego bardzo si臋 ciesze jest coraz bardziej pewny ka偶dego kolejnego skoku jestem z niego bardzo dumna 馃挄

Tak w艂a艣nie si臋 one prezentuj臋 :) Zapomnia艂am wspomnie膰 , 偶e m贸j bacik kosztowa艂 15 z艂 a wi臋c wydatek nie wielki a si臋 op艂aca. Nast臋pny 'horse haul' b臋dzie o nowym czapraku, kt贸ry kupuje przed obozem.
Chcia艂am te偶 zaprosi膰 was na fantastycznego bloga ❤"VENUS I TOSKA"❤ jest to blog o dw贸ch wspania艂ych psinach i ich cudownych w艂a艣cicielkach 馃挄
Bye ! nast臋pny post o sesji pewnego zestawu (schleich) z Narni膮 ;)
Lec臋 dalej czyta膰 o Nereidach a jedna z nich by艂a 偶on膮 Posejdona 馃挄
Ofellia

6 komentarzy:

  1. Przepraszam, ale przed chwil膮 si臋 pop艂aka艂am na filmie!!!!
    Na gifie pies czy wilk? Bo wygl膮da mi na bia艂ego wilka... :)
    Czy jak pami臋tam z film贸w, kt贸rych akcja toczy si臋 w XIX wieku, barty (teraz baciki) s艂u偶y艂y do pogonienia koni, tak? Pi臋tna艣cie z艂otych to nie tak du偶o, zafunduj sobie drugi :) (ohh, czemu na Titanicu nie by艂o koni, mo偶e uda艂oby si臋 Tobie zdoby膰 pami膮tkowy bat z tego statku?)
    No to 偶ycz臋, by si臋 przyda艂 w je藕dzie :D
    O nie, nadal nie mog臋 si臋 pogodzi膰, 偶e ukochany Rose nie 偶yje :( :'( :( A Rose? Przyj臋艂a na znak szacunku i dozgonnej mi艂o艣ci jego nazwisko ♥ Smutne i romantyczne ♥
    Ojej, nie s膮dzi艂am, 偶e kto艣 poleci tego bloga o psach! jeste艣 wspania艂a, kochana i jeszcze wi臋cej przymiotnik贸w bym tu napisa艂abym, lecz trzeba uczci膰 pami臋膰.. wiadomo kogo. Ale tak czy siak, jeste艣 wspania艂a kobiet膮, osobliw膮 i strasznie mi艂膮 ♥
    Pozdrawiam, pozdrawiam serdecznie mi艂ego dnia!!! Jeszcze raz dzi臋kuj臋 ♥
    Twoja fanka na wieki wiek贸w forever ever ♥ i dla Ciebie tez mog艂abym zgin膮膰 jak Jack ♥

    OdpowiedzUsu艅
  2. Przyznam si臋, 偶e z palcatem nigdy nie je藕dzi艂am (chyba, 偶e zaliczacie na przyby艂ej do u艂o偶enia klaczy (tylko niebardzo by艂o to jej potrzebne) i to nie z palcatem zaprezntowa偶nym powy偶ej, ale z patykiem). Nie czytali艣cie tego.

    OdpowiedzUsu艅
  3. Czekam na nast臋pny Haul 馃槈

    OdpowiedzUsu艅
  4. Ja mia艂am identyczny bacik jednak偶e otoczony by艂 takimi nitkami z gumy, kt贸re ca艂y czas si臋 pru艂y ;/ Z 偶elow膮 r膮czk膮, te偶 mia艂am jeden ale po jednej je藕dzie ko艅 nadepn膮艂 i otoczka od 偶elu p臋k艂a XD
    Pozdrawiam! ~♥

    OdpowiedzUsu艅
  5. Super post :) w mojej stajni by艂y podobne i w艂a艣nie ja zawsze ten wybiera艂am do jazdy, s膮 bardzo fajne i wygodnie si臋 je trzyma :)
    Pozdrawiam cieplutko :)(ps. bardzo fajny blog!)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Super post :) w mojej stajni by艂y podobne i w艂a艣nie ja zawsze ten wybiera艂am do jazdy, s膮 bardzo fajne i wygodnie si臋 je trzyma :)
    Pozdrawiam cieplutko :)(ps. bardzo fajny blog!)

    OdpowiedzUsu艅