niedziela, 23 października 2016

♥Zawody, Wieści♥

Hej !!! wróciłam przeżyłam !!!! TAK było rodeo było było a później ochraniacze się myło ! Budzę się piąta rano za oknem cisza mgła zasłania widok za oknem spać nie umiem męczą mnie koszmary ! (miałam dziś jakiś crazy sen o tym , że na leże do bractwa rycerskiego z kolegami ze szkółki jeździeckiej xddd) Przewracam się z boku na bok męczą mnie nocne zjawy aż dzwoneczki zadzwonią. Nareszcie mija ustalona pora jadę jadę jadę ..... na ZAWODY !!! Troszkę skrócę te historie nie miejcie mi tego za złe ;) Przyjechałam okazało się , że pojadę na koniu imieniem Bonanza pięcioletnia śliczna tarantowata klacz♥. (Śliczny to ona miała charakterek) Wsiadam na rozprężalni kolega domalował mi wąsy (ahh tak zapomniałam powiedzieć każdy miał się za coś przebrać. Cała na czarno (my favourite color) wąsy no i kot jest) A więc klacz osiodłałam problemów nie było. Wsiadam strzemiona klacz idzie równym stępem lewa łydka prawa. Moi wierni kibice ♥(kilka kolegów ze szkółki już poszli na trybuny) Myślę , myślę zaraz coś wymyśle albo lepiej nie myśl skup się na jeździe. A więc kłus troszkę trzeba było przyśpieszyć zagalopowanie na kole. Pełny siad STOP powiem tyle nie spodziewałam się tego po tym koniu ! to
było RODEO ! to znaczy zagalopowanie klacz przyśpiesza łeb w dół szyja zgięta w łuk na zakręcie baran łeb mięndzy nogami i powtórzeń kilka siadłam głebiej i oddałam wodzę przeszłam do kłusa starając się uspokoić tego mustanga. Jeszcze
raz galop zaczeła się ścigać zwalniamy a ta znowu łeb w dół a kopyta do góry dodaję łydki kierując ją po przekąntnej znienacka przyśpiesza wybija do góry
kilka serii bryknięć i do kłusa.  Nie ma tak młoda ! bo co będzie na parkurze ? Ustawiam ją zatrzymując do stój. Poprawiam dosiad nakierowując na volte i jedziemy. Kilka foule spokój i zaś w zakręcie wybija do góry tylnie nogi a łeb w dół się tak łatwo mnie nie pozbędzie ! Jeszczę trochę dodaje łydki słyszę moje szczęśliwe 22.Galopuję na lewo na zakrętach znów to samo nie ma siły , żeby jechać to w półsiadzie. Przejdźmy do parkuru i ścieżki. Ta moja mała złośnica. A więc parkur wyjeżdżamy słyszę brawa za odzieleniem widownia to nie jest na czas ! Oddech i start ! poganiam ją do galopu łydka półsiad i skok stacjonata za nami wjężdżam w zakręt (brykneła). Ale co tam bądźmy pozywtywni ! Równy rytm szereg za nami półsiad łydki dodaję zakręt stacjonata na przękotnej do przodu się wyrwała więc ją trochę przytrzymałam. Skok i to czego się najbardziej obawiałam okser. Jedziemy próbuję się z nią zgrać jeszczę tylko chwila dobry najazd przeskoczyłyśmy !!!! oddaję wodzę stacjonata. YES !!!! niema zrzutki klępię klacz po łopatce a moi fani gwiżdżą ♥ Idziemy odpoczywać klacz przejmuje ktoś inny idę zobaczyć fiorda zaraz część druga. Uśmiechamy się moje pierwsze zawody !!! Iiiii uśmiecham się jak głupia dostaję rozetę ♥ To był fantastyczny dzień po stajni szwędaliśmy się jeszcze do 16 ;) Mam ..... 4 miejsce i jestem z tego bardzo dumna. A trzy osoby przedemną miały własne konie. A nie jest sztuką przejechać parkur na koniu , którego się świetnie zna jeździ na nim zawsze. A ja pierwszy raz wsiadłam na tą klacz i to po takich dantejskich scenach ! Bardzo się ciesze !!! Jak wam się post podobał ?♥ PS: następna notka o modelach ;)

Bianka i Złośnica Bonanza (B&B ♥)

2 komentarze:

  1. No to gratulacje :D
    Powinnaś dostać jeszcze dodatkowe nagrody za przydzielone konia bo nie tak łatwo jeździ się na klaczy której się nie zna :)
    Opis bardzo fajny jak i fotki
    Pozdrawiam cieplutko i jeszcze raz gratuluję! PS: czekam na posty o modelach :D
    Roxy

    OdpowiedzUsuń
  2. POWINNAŚ ZNALEŹĆ SIĘ W PIERWSZEJ TRÓJCE!
    Własnego konia nie miałaś, zgadzam się z Roxy, powinni dać Ci wyższe miejsce z tego powodu, ze jeździłaś na obcym koniu ;) Założę się, że gdybym ja tym jury powiedziała coś, od razu daliby Ci I miejsce ♥
    Jestem z Ciebie bardzo dumna, gratuluję takiego pięknego talentu ;) Na pewno jesteś z siebie zadowolona, bo jak można nie być... ;/
    Życzę dalszych sukcesów i liczę, że będziesz najlepsza w tym sporcie ♥ Brawa dla przyszłej mistrzyni!
    Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz gratuluję :)
    Helena Depp ♥

    OdpowiedzUsuń