niedziela, 16 października 2016

♥Trenujemy ?!♥

Deszcz grał na szybach niestrudzenie próbując mnie obudzić. Nie nie był to najlepszy pomysł. Moja kicia wskoczyła na łóżko łasząc się o moją szyje czekając na pieszczoty jej mrucząca piosenka doskonale zgrała się z wyciem złośliwego wiatru na strychu. Ahh no zimno brrrr. wstaję z ochotą choć zimno zaciska swoje macki na moim ciele. (Gdzie mój szlafrok ledwo co staram się nie krzyczeć. Kotka plącze mi się pod nogami (już kochanie już jej jęczące miałki coraz bardziej mnie rozbudzają) bo kto by pomyślał , że będę musiała budzić się tak wcześnie ? Czarne briczesy, wiśniowa bluza jeszcze tylko jedno gdzie moje sztyblety ?! Przyjechałam zatrzaskuje drzwi z podekscytowania zapominam rękawiczek !! Idę do stajni wita mnie szary kot Hello :) Będę jeździć na........ Angloarabie jego temperament gorący jak oddech sachary, sierść błyszczy we mgle, delikatny pięknie wyrzeźbiony pysk (chyba więcej ma z araba), krok delikatny jak łania, Bije od niego godność i delikatność♥. Jest piękny to za mało powiedziane. Osiodłałam go i wyczyściłam. Jego mądre oczy spojrzały na mnie tuż przy wejściu na hale. Zaczynamy trening mały jak magik telepatycznie się z nim połączyłam. (wiedziałam , że łatwo nie będzie ten pełen energii pięciolatek nie był łatwy od początku ale było WARTO !!!) Nie myśle o niczym innym chcę dać z siebie wszystko razem z nim ! Wsiadam, zimny powiew wiatru urywa się wraz z zamknięciem drzwi. Jeszcze strzemiona chwytam wodzę. Zaczynamy zabawę mówię w myślach spoglądając na nasz parkur. Rząd krzyżaków , które za chwilę zamienią się w stacjonaty, dwie stacjonaty tworzące ósemke a więc lotne zmiany ? :) Zaczynam się rozgrzewać kłus sprężysty pełen energii (mój wyścigowiec pewnie pamienta jeszcze tereny) Ruszamy ćwiczebny zakręt, volta, te znajome uczucie mijam uśmiechem kolege na volcie. Zagalopownie.... na zakręcie prawa noga. Energia tego konia zaskakuje mnie za każdym razem, ściga się sam ze sobą, Dodaje łydki wypadamy z zakręty w tym naszym dzikim pędzie. Jest fantastycznie jesteśmy zgrani jak nigdy. Półsiad przyśpieszamy to wgl jeszcze się da ??!! TEN koń potrafi wszystko (warto było z nim trenować) Czuję się jak na wyścigach pomiendzy tumanami piasku złote szaty słońca oblewające zachód i my tylko my na dzikiej pustynii. SKOKI♥. Słyszę kolejne słowa mojej instruktorki zwalniam volta w galopie najazd na szereg od C. Cudny przyśpiesza trochę wybijając się w idelanym miejscu, prowdzę go łydką oddaje wodze. Czuję się jakbym latała te drobne sekundy znów napełniają mnie radością. Bonus ♥(bo tak ma na imię mój kochany wyścigowiec) z wdziękiem zwija kopyta przeskakując stacjonate na ósemce lotna zmiana. Wylądowaliśmy zbieram go szykując się na szereg. Krew pulsuje nam w żyłach bardzo możliwe , że w tym samym rytmie. Zwalniam patrząc na linie najazadu pomiendzy jego drobnymi uszami 1...2...3... SKOK !! kolejny moment lądowanie i kolejna przeszkoda z gracją lądujemy dojerzdżając do A na drugim końcu hali. Później galop na lewą noge i znów stacjonaty ósemka raz się mój cudny zawachał przyśpieszamy szereg tuż przed nami krzyżaki zmieniły się w stacjonaty. Skaczemy jedną po drugiej i to z dużym zapasem. Jestem z niego dumna Mój Cudny♥ robi ogromne postępy jestem z niego taka dumna po prosu go kocham♥♥♥♥♥♥♥ Po treningu rozkłusowaniu i występowaniu na wodzy aż do ziemi. Obmyłam mu nogi letnią wodą, rozsiodłałam i wypuściłam na wybieg.

PS: Macie ochote na pierwsze Q&A na moim blogu ??

Bianka i Bonus (B&B) ♥

5 komentarzy:

  1. Gratuluję treningu. Ja chętnie zobaczę drugie Q&A :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super piszesz ❤
    Trening widzę ze był wspaniały :D
    A Q&A są bardzo fajne, i chętnie poczytam!
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Roxy

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny koń !
    I zdjęcie również udane !
    Posty bardzo ciekawe będę wpadać częściej !
    Możesz się odwdzięczyć wpadając na naszego bloga!
    Proszę o miły komentarzyk ! :)
    Pozdrawiam !
    LovelyBooks

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post! Trening widzę, ze dobrze Ci poszedł. Nono powodzenia w dalszej jeździe! Koń śliczny 💞

    /Może wpadniesz tutaj? >> przemyslenia-nasze-i-innych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Trenujemy? Zależy co, ale chyba we wszystkim się zgodzę :) Wiesz, można udawać wszystko, oprócz naprawdę dobrej jazdy konnej, a Ty dar niezwykłej jazdy posiadasz ♥
    Miau, miau - odezwało się coś szarego :)
    Trening był zapewne udany, czekam na więcej niezwykłych opowiadań Twojego autorstwa :) A może do tego napisać scenariusz i dać Burtonowi? Na pewno się zgodzi, masz to jak w banku :)
    Pozdrawiam serdecznie najlepszego jeźdźca!
    Wpadniesz do mnie? Thank you :)
    Helena Depp ♥

    OdpowiedzUsuń