niedziela, 2 października 2016

Moje pierwsze zawody !!! Ścieżka Huculska

O jejku !!!! Nie mogę zaraz zwariuje po prostu (no chyba że już zwariowałam) tyle myśli że chyba ich wszystkich nie uporządkuje to zbyt trudne zaraz oszaleje zwariuje ze szczęścia uśmiecham się jak głupia (nie nie myślcie tak ona naprawdę oszalała zaraz umawiam ją do psychiatry czy tego chce czy nie !) dobrze spokojnie już się na uśmiechałam a tak szczerze nwm czy dzisiaj zasnę tak właściwie uśmiecham się do wszystkiego i wszytskich (dosłownie) OSZALAŁAM Z RADOŚCI !!! JADĘ NA SWOJE PIERWSZE ZAWODY KONNE ♥(ŚCIEŻKA HUCULSKA) !!!!!!!!!! nie umiem zebrać mysli żeby nawet o tym pisać tego wszystkiego jest za dużo. Tylko dwa i pół tygodnia ciężkich treningów !!! i nawet ta myśl wprawia mnie w jakieś dziwne uśmiechanie jakbym coś brała ! Troszkę się denerwuje (troszkę to za mało powiedziane) ledwo potrafię to sobie wyobrazić. Ja ? naprawdę. Muszę na prawdę ćwiczyć. Mam już nawet kilka planów. W końcu jeździec także powinien ćwiczyć aby mieć siłę w końcu to nie taka krótka trasa ! Jadę tą trudniejszą ;) Obiecałam sobie , że i ja poćwiczę a nie tylko mój wierzchowiec. Treningi też myślę , że będą częściej w końcu czas ucieka aż za szybko a jeszcze tyle do zrobienia ! (Chcecie opis mojego startu i tego co się wydarzyło) Dla mnie to jest ogromne przeżycie ledwo się utrzymałam na nogach kiedy o tym usłyszałam a uśmiech nie schodzi mi z twarzy. A może i wy znacie jakieś fajne ćwiczenia ? przyda mi się wasze wsparcie pomożecie ?? Nie mam pojęcia jak dziś zasnę chyba mi się to nie uda a jeśli już to chyba nawiedzą mnie nocne mary ukazujące przejazd. Jak na razie zajmuję się oglądaniem różnych przeszkód na takich trasach. PS: chcielibyście notki o moich treningach do tych zawodów pierwszy już jutro ? :)

Zwariowana Bianka ♥

4 komentarze:

  1. O ja... Gratuluję!
    Szkoda,że ja z moim hucułem, nie jeżdżę wyczynowo,bo również bardzo chętnie wzięłabym udział w takiej ścieżce. A więc jedyne co mi pozostaje to życzyć Ci powodzenia. Oczywiście chętnie poczytam jak się przygotowujesz do zawodów takiego typu :D
    Pozdrawiam!!!
    greenhillstableproduction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post jak i fajny blog!
    Będę wpadać częściej możesz oczywiście to odwzajemnić
    wchodząc na naszego bloga!
    Pozdrawiam!
    LovelyBooks

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia życzę :D
    Dasz radę, wierzę w ciebie, jesteś najlepsza ^^
    Pozdrawiam cieplutko!
    3maj się :)
    Roxy

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh, hyba/chyba* też zwariuję, bądź zwariowałam już, że jedna z moich najlepszych blogowych koleżanek startuje w zawodach! Gratuluję! Helena Bonham Carter na pewno by Ci pogratulowała,lecz jest obecnie w Wielkiej Brytanii i odwiedzenie jej w chwili obecnej byłoby trudne... Ale jak się z Nią spotkam, razem będziemy Ci kibicować ♥
    Oczywiście, że chętnie poczytam o Twoich niesamowitych nagrodach związanymi z zawodami!
    Odbiegając do tematu, masz śliczny nagłówek :) taka ciekawostka: Robert Pattinson (Digorry) grał tez w bardzo popularnej serii 'Saga Zmierzch'. Oglądałaś? Bo ja tylko ostatni odcinek :)
    Ale to bez znaczenia, teraz jesteś Ty ważniejsza i życzę Ci wiele sukcesów i na pewno przyjdę na kolejne zawody! Może nie materialnie, ale umysłowo będziemy wszyscy z Tobą. Wszyscy ♥
    I am always mentally at all. Always.
    HDepp ♥

    OdpowiedzUsuń