poniedziałek, 26 września 2016

1#UK (Anglia, Garfield i Bianka ?!)

Hej Jejku jejku jejku !!! nareszcie do was wruciłam a wiecie tęskniłam co prawda to tylko tydzień ale i tak już powoli zaczełam się przyzwyczajać do zaglądania na wasze blogi i prowadzenia własnego teraz tak to ujmę już sobię nie wyobrażam nie prowadzić własnego szykuję się dużo news'ów i to angielski historia o zagubieniu w muzeum, kornwalia i pewien zamek, jak się nie zgubić w Londynie dużo tego a także jedna historia troszkę inna :) a więc kto widzi #UK ?! posty o anglii będę właśnie z takim 'znaczkiem' A więc od czego by tu zacząć może od drogi ? Droga mi się niesamowicie dłużyła jak to mi stworzeniu okropnie niecierpliwemu (tak twierdzi moja przyjaciółka więc nie ma co się dziwić)  oglądałam "Garfielda 2" (akcja rozgrywa się w anglii a więc sytuacja idealna a ten przezabawny kocurek towarzyszył mi prawie przez całą drogę
Good Morning London !!!
Otaczają mnie czerwone autobusy , czerwone czerwone budki telefoniczne i autobusy raz jeszcze (no dobra one są wszędzie) na każdej ulicy ogromna mieszanka osobowości i kultur tam hindusi chinczycy i nwm kto jeszcze aha ! no i anglicy. Zachowaj spokój i ić w lewo nie w prawo do pałacu bakingam. Mijam kolejne uliczki zapatrzona w ten tłum niezdolna do powiedzenia choćby słowa a to czemu ?? to wszytsko jest takie po prostu, nie mogę się skupić na jednej rzeczy bo już spotykam kolejną. Pierwszy przystanek - Pałac Bakingam - (nie wcale nie obchodziła mnie wtedy suknia ślubna jakieś chinki w kolorze morskiego błekitu , którą prubowałam sfotografować)
Ale ale nie tak prędko a więc najpierw cały mój plan :
  • Dzień 1 Dover (cudne nadmorskie miasteczko) i Londyn (pałac bakingam, big ben, primark  London Eye, i kilka innch rzeczy :)
  • Dzień 2 Londyn raz jeszcze Museum histori naturalnej, britisch museum, kościółki i katedry oraz Priamrk !! (ledwo mnie koleżanka z niego wyciągneła) Metro
  • Dzień 3 Wyjazd do Walii a tam zwiedzanie wytwórnii Chedara oraz zamek St.Mischelle, 
  • Dzień 4 Zamki Kornwalii, morze i Bristol
  • Dzień 5 Oglądamy to co cesarz zostawił rzymskie łaźnie i akwedukty
  • Dzień 6 Cardiff, Queen street a także Satdion narodowy Walii (A no i zamek w , którym ślub brała księżna Kate z kisęciem Williamem)
  • Dzień 7 Stonhenge, Muzeum Rolay Navy, pociąg do Brighton gdzie pierwszy raz byłam w Kasynie !!!
    A taką to miałam minę jak pewna pani przy pałacu się mnie o coś spytała po angielsku xd
Pałac Bakingam był na prawdę piękny z daleka miałam już widok na London Eye  a zachwile big bena. A tak szczerze zrobiłam sobie selfie ze strażnikami pałacu (wiecie goście z pokerową miną i wielkimi czapakami) ja i mój kolega wołalismy ich próbowaliśmy rozśmieszać a ci nic stoją jak zaklęci. Pałac zrobił na mnie ogromne wrażenie sliczna budowla usłana rzeźbami kwiatów z białego marmuru a przed nią posąg ze złotą Nike (która wygląda jakby za chwile miała unieść się ku niebu) Zjadłabym lazanie :) znowu ?! no cóż hahaha moja kicia leży mi na kolanach a więc jest to niemożliwe. Mruczy sobie spokojnie nie opuszcza mnie ani na krok od powrotu tak się zteskniła.
I takim to psim i królewskim akcentem kończę te notke w następnej pojawią się już moje fotki o raz wasze wyzwania ! Na zdjęciach Królowa jej pieski  i rodzina. Jak wam się podobał opis pałacu ?
GoodNight !!!

4 komentarze:

  1. O jejku cieszę się, że już wróciłaś! U mnie pościk z informacjami. Myślałam, że inaczej skończy się ta notka. Była taka krótka... Szkoda :( Z niecierpliwością czekam błona kolejną.
    Pozdrawiam.
    Wiola <3
    PS. Wstaw zdjęcie ze strażnikiem!! :( tak bardzo chcę pojechać do Anglii... Może moje marzenie kiedyś się spełni?

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejku cieszę się, że już wróciłaś! U mnie pościk z informacjami. Myślałam, że inaczej skończy się ta notka. Była taka krótka... Szkoda :( Z niecierpliwością czekam błona kolejną.
    Pozdrawiam.
    Wiola <3
    PS. Wstaw zdjęcie ze strażnikiem!! :( tak bardzo chcę pojechać do Anglii... Może moje marzenie kiedyś się spełni?

    OdpowiedzUsuń
  3. Super,że wróciłaś!
    Zazdroszczę wyjazdu do Anglii,sama chciałabym kiedyś odwiedzić ten kraj. W przyszłym roku raczej nie uda mi się tam wyjechać,ponieważ mam już zaplanowaną wycieczkę do Danii i Szwecji :D Ale co się odwlecze to nie uciecze :)
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. A kiedy będzie post o wyzwaniach, które Ci zadaliśmy? :)
    Ja mniej więcej za dwa lata polecę do Anglii :D
    Tak na marginesie - dowiedziałam się na angielskim, że ci strażnicy nie mogą się ruszać, nawet śmiać... I jak tutaj mieć fajną pracę? XD
    Musiało być cudownie, sama bym wiele dała za wyjechanie chociażby na tydzień do Wielkiej Brytanii... A co do Londynu - było tam na pewno cudownie ♥
    Czekam na dalsze posty o UK! ♥
    To co, zabierzesz mnie następnym razem na wakacje? XD
    Udanej niedzieli, pozdrawiam Twego pięknego kiciusia - dasz jej zdjęcia, proszę, bardzo proszę! :D
    Zapraszam do mnie - new post ♥
    I'm so sorry.... Przepraszam, że tutaj nie pisałam niczego... Kara na komputer...
    Helena Depp ♥

    OdpowiedzUsuń