czwartek, 31 sierpnia 2017

Filmowe DIY 馃嵖馃嵖

Hejjjjj ile j mi si臋 tu zebra艂o p贸艂 miesi膮ca mnie nie by艂o powod贸w tej nieobecno艣ci troch臋 jest ale to za chwilk臋. Szczerze cho膰 uwielbiam Hermion臋 to Panna Joffi wcale do szko艂y wraca膰 nie chc臋 z ch臋ci膮 i takim ci cichym przypadkiem pozosta艂a by na jakiej艣 Chorwackiej wyspie ❤Ostatnio (to ma艂o powiedziane) zaszala艂am na punkcie "Valeriana...." (cho膰 nigdy temat贸w o kosmosie nie lubi艂am, to francuski re偶yser bardzo mnie zaskoczy艂;) Tak mi si臋 ostatnio nudzi艂o, 偶e postanowi艂am stworzy膰 oto co艣 takiego! (lista film贸w szczerz臋 by艂a za d艂uga) No ale od pocz膮tku.
Pewnego gor膮cego jeszcze wieczoru (p艂acz臋 bo ju偶 pada) Joffi wpad艂a na pomys艂 艣ci艣le zwi膮zany z grafik膮 film贸w. (A raczej nie chcia艂a mie膰 szarych zeszyt贸w ;)
 Tak wytypowa艂am kilka najlepszych film贸w i seriali, kt贸re mia艂y si臋 znale藕膰 na ok艂adkach. "Sleepy hollow" znalaz艂o si臋 na li艣cie stu procentowo ze wzgl臋du, 偶e kocham te mgielne i bez g艂ow臋 klimaty. "Dom Grozy" m贸j drugi ulubiony serial i do tego z Ev膮 Green (kocham) opr贸cz tego "Alicja..." bo kocham szalonego Burtona, "Riverdale" za kryminalne zagadki pewnego miasteczka i Jough'a馃挋 i "Valerian" bo go po prostu uwielbiam efekty muzyka "A milion on my soul" kr贸luj臋 na playli艣cie馃挋 Zeszyt贸w tego typu i tak powstanie wi臋cej "Pi臋kna" czeka w kolejce bo bez Emmy obej艣膰 si臋 nie mog臋 ;) i "Osobliwy dom" drugie wcielenie Evy opr贸cz Vanessy (medium)

Ehhh pisanie w punktach nigdy nie by艂o moj膮 mocn膮 stron膮 ale teraz to si臋 zmieni ca艂a praca widoczna na fotkach poni偶ej. 
1 Co w艂a艣ciwie potrzebujemy? Klej jaki艣 zwyk艂y, zeszyty, no偶yczki no i drukark臋 i ta艣m臋 czarn膮.
2 punktem drugim b臋dzie trudny wyb贸r z po艣r贸d miliona plakat贸w (do ka偶dego po dwa r贸偶ne na obydwie strony)
3 No to drukowanie i ustawianie tak jak wida膰 wy偶ej ;)
4 po wydrukowaniu tego dzie艂a a raczej dw贸ch wycinamy 
5 Przmierzamy i kleimy obie strony (nie zapomnie膰 o ta艣mie!)
6 Druga strona (ja wybra艂am dwie r贸偶ne)
7 Druga strona
8 Ta艣m膮 sklejam obie ko艅c贸wki plakat贸w i gotow臋!
9 Tak si臋 prezentuj膮 (jeszcz臋 dok艂adnie nie wiem do czego b臋d膮)
Ja ju偶 si臋 musz臋 偶egna膰 ale chwilk膮 ....  jak by komu艣 sie spodobaly moje pomysly to napiszcie strasznie si臋 uciesz臋 馃槝馃挏 tak w艂asciwie post dosy膰, kr贸tki ale  czeka mnie jeszcze impreza a tak wgl by艂y 4 przerwy w trakcie pisania (ruda strasznie marudzi艂a) najbardziej podoba mi si臋 zeszyt ze "Sleepy
                         hollow" a kt贸ry wam??
Ja ju偶 znikam Dobranoc! (W nast臋pnej notcr sesja pewnego modela i info 馃挋)
Joffi (cho膰 wcale nie chc臋 jej si臋 spa膰 i zobaczy艂a by jeszcze jeden ma艂y odcineczek) ps ka sorka 偶e dzi艣 tak kr贸tko
 Jak mi si臋 nie chc臋 wrac膰 do szko艂y....
Tak na koniec kocham te piosenke 馃挋馃挋馃挋
(Edit: dopisane dzisiaj ;) zrobi艂am now膮 zak艂adk臋 "moje sny" b臋d膮 tam ich opisy w formie rozdzia艂贸w wi臋c zapraszam do czytania :)

8 komentarzy:

  1. Bardzo przepraszam, je艣li za du偶o du偶ych liter czy emotek. Ja to MUSZ臉 napisa膰:

    Ja Ci臋 po prostu UWIELBIAM, kocham Ci臋 czyta膰! ♥ Jako艣 prze偶ywam to, 偶e z miesi膮c nie piszesz, ale uwierz - ja mog臋 Ciebie przez prawie ca艂y czas czyta膰, piszesz rewelacyjnie! A ten pomys艂 jest naprawd臋 bardzo dobry, bo bardzo cz臋sto s艂ysz臋, 偶e komu艣 si臋 ok艂adka nie podoba. A taka edycja nie jest nudna, bo samemu mo偶na co艣 naprawd臋 cudownego wymy艣li膰!
    A ten Tw贸j zeszyt z DARK SHADOWS prezentuje si臋 bardzo fajnie, musia艂am si臋 u艣miechn膮膰, jak go widzia艂am ♥ Chyba jeszcze raz go obejrz臋, jest rewelacyjny!
    A "Valeriana..." widzia艂am, faktycznie dobry film, jeden z moich ulubionych. Po tym filmie zacz臋艂am docenia膰 Car臋 Delevingne, nie jest dobr膮 aktork膮, ale g艂os i urod臋 ma 艣wietn膮, s艂ucha艂a艣 jej piosenki "I Fell Everything"? Ja ja po prostu kocham, jest niesamowita!
    Mi si臋 te偶 nie chce wraca膰 do szko艂y, mimo, 偶e troch臋 za ni膮 t臋skni臋... Troch臋 szkoda, 偶e si臋 nie spotka艂y艣my w sierpniu, trudno, mam nadziej臋, 偶e jeszcze si臋 spotkamy. :)
    Post mi si臋 bardzo podoba, coraz bardziej Cie lubi臋 :D
    Mam nadziej臋, 偶e na kolejnego posta nie b臋d臋 musia艂a a偶 tak d艂ugo czeka膰. :)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie, wpadniesz do mnie - nowa notka :)
    Emma ♥

    OdpowiedzUsu艅
  2. Super pomys艂! Tak jak wcze艣niej wspomina艂am na blogu Emmy - mam zepsuta drukark臋, no i niestety nie mog臋 wykona膰 takich ok艂adek. Mo偶e za rok mi si臋 uda hah! Ja r贸wnie偶 by艂am w kinie na Valerianie i bardzo mi si臋 spodoba艂. Nie znam si臋 zbytnio na filmach, czy grze aktorskiej, aczkolwiek uwa偶am, ze jest on naprawd臋 niez艂y. Powodzenia w roku szkolnym i oby dobrze Ci sz艂o z nauk膮! Je艣li nie zapomn臋 (bo co艣 ostatnio kiepsko z moj膮 pami臋ci膮), to b臋d臋 wpada膰! 呕ycz臋 sukces贸w ^^

    pozdrawiam,
    maruta-no-sekai.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  3. Bardzo ciekawe pomys艂y na pewno wykorzystam par臋 z nich.
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsu艅
  4. O zeszytach przeczyta艂am na blogu Emmy, ale zaraz po skomentowaniu notki pogna艂am czem pr臋dzej do Ciebie, 偶eby zobaczy膰 pomys艂 w "pierwotnej" wersji. Strasznie mi si臋 takie zeszyty podobaj膮, tymbardziej, 偶e ma艂ym kosztem mo偶na je wykona膰. Chyba te偶 takie zrobi臋 :3
    Pozdrawiam, Ikulina
    modele-koni-ikuliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  5. Mia艂a艣 oryginalny pomys艂 na nadanie niepowtarzalnego charakteru swoim zeszytom. :) Efekt ko艅cowy wygl膮da 艣wietnie. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsu艅
  6. Duuuu偶o film贸w od obejrzenia - to kocham w d艂ugich, jesiennych wieczorach <3 Super zestawienie!

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  7. Na pocz膮tku my艣la艂am, 偶e to p艂yty DVD :D
    艢wietne DIY!
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  8. Bardzo ciekawy pomys艂 na ozdobienie zeszytu, r贸偶ne ju偶 widzia艂am ale tak oryginalnego jeszcze nie :) na pocz膮tku my艣la艂am, 偶e to pude艂ka z p艂ytami :D szkoda 偶e nie chodz臋 ju偶 do szko艂y, ch臋tnie wykorzysta艂abym tw贸j pomys艂 chocia偶 mam zepsut膮 drukark臋 wi臋c jednak chyba bym nie mog艂a :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsu艅