środa, 27 września 2017

GDYBY KTOS NIE WIEDZIAL gdzie jest targ zwłok!

Hej hej wiem koniec września a tu nic zdecydowanie utonęłam w mrocznych serialach coś typu "Penny Dreadfull"💞 (podziękuję tutaj wszystkim 19-wiecznym angielskim (z podkreśleniem) pisarzom) za stworzenie przerażających opowiastek na łamach londyńskich gazet. Ten wstęp musiałam tutaj napisać bo kocham Frankensteina itd.
Chociaż ten post miał być nie co inny (wszystko przez aparat) ostatnio coś nie działa i nie mogę przegrać sesji Sleepy (dawno modeli ni było wiem wiem dlatego to szykuję ^^) szczerze przepraszam za brak mnie ale miałam za dużo pracy (jestem dumna z 5 z maty!!!) Już nie długo Halloween mówiłam, że uwielbiam z pewnością. (A tu klik - Halloween rok temu)  Miałam wielką ochotę napisać coś jeszcze o Chorwacji ale nie jestem pewna czy się uda. Zainteresowana też ostatnia "Gorączką Tulipanowej Nocy" czy sprzedałabym gotycką posiadłość za tulipana no nie wiem. Jedno jest pewne czekajcie na nowy post! ;)

5 komentarzy:

  1. serial fajnie sie zapowiada, moze obejrze. :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę ten serial dla boskiej Evy obejrzeć, ostatnio zainteresowały mnie "Pęknięcia" właśnie z Green, czekam na moment, w którym otworzę święte cda i obejrzę trzeci film z tą aktorką, genialna jest! A u mnie nie ma posta o niej, jak tak można!? Ostatnio to tylko u mnie posty urodzinowe...
    O "Tulipanowej gorączce" w najbliższym czasie postaram się napisać, na portalu FILMWEB brałam udział w konkursie, by tę książkę wygrać... JA JĄ CHCĘ!!! :) Heh, Halloween, dwa razy obchodziłam, pierwszy raz przy filmie Burtona (wtedy nie wiedziałam, kim on jest), a drugi przy dwóch naprawdę ostrych horrorach, więc w tym roku musi być jeszcze bardziej krwawiej i makabryczniej! No to czekam na kolejnego posta, ma być o Evie, albo pomorduję, pokroję i spalę! :D Haha, nie mogłam się powstrzymać, wybacz :)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie, wpadniesz do mnie, nowa notka!
    Życzę Ci fajnego wieczoru i przespanej nocy! :)
    Emma ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga! Serial zapowiada się iście interesująco. Czekam na sesję, liczę że aparat ozdrowieje. 8)
    Pozdrawiam!

    galopempomarzenia1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tym serialu wcześniej. Gratuluję Ci serdecznie 5 z matematyki i życzę dalszych szkolnych oraz blogowych sukcesów. :)Aparat w końcu skapituluje i zacznie poprawnie działać. :D
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serial mnie zaciekawił, chociaż zbytnio seriali nie oglądam. Preferuję filmy, a lista seriali do obejrzenia rośnie i rośnie... A ja muszę wreszcie się zmotywować i cos obejrzeć, bo jedyny serial jaki oglądnęłam, i który gorąco polecam, to The 100! Ale planuję obejrzeć w szczególności Grę o Tron, Sherlocka, Riverdale i wiele, wiele innych. Tylko czas, szkoła i nauka, to przeszkody stojące mi na drodze. Koniecznie zrób jakieś halloweenowe posty! Jakieś filmy, książki, czy coś, co polecasz na ten czas! Ja tutaj zdradzę, że planuję, ale na razie muszęzorganizowac materiały. Na razie zapraszam na moją pierwszą recenzję na blogu i czekam na opinię, bo nie wiem czy podołałam... No ściskam, życzę klimatycznego października i szczęścia w piątek 13!
    Pozdrawiam
    Prim:3

    OdpowiedzUsuń