poniedziałek, 14 sierpnia 2017

1 URODZINY BLOGA !!!!! 🍰🍰🍰🍰🍰🍰 + 30 CIEKAWOSTEK

JAK JA WAM BARDZO DZIĘKUJĘ 💙 
Już minął rok ? ja nawet nie zauważyłam całkiem zapomniałam dosłownie ta data przeleciała mi przed oczami dosłownie pół godziny temu ! 11 SIERPNIA. 
A tu taka rocznica serio, nadal nie umiem w to uwierzyć, że udało mi się a raczej
tak nam się udało przez ten cały calutki rok! Byłam Bianką, Ofellią, Brygidą, Łarisą, a teraz ?? Sofii ? tak :* Naprawdę nie umiem tego wyrazić tutaj słowami jak bardzo się cieszę bo ja nawet nie śniłam, że ten bloga da radę, że skończy cały rok. Tyle rzeczy się zmieniło ja wciąż mam swoje ulubione posty a we ? napiszcie ten, który najbardziej wam się podobał, jeszcze raz dziękuję :* za te super komentarze wyświetlenia, że ktoś w ogóle miał ochotę troszkę poczytać. Przez figurki, jazdę konną i aktorstwo to wszystko tu zostanie wiem wiem troszkę niezgrabna mieszanka ale cóż każdy lubi co innego ;) I choć tort mam tylko taki na zdjęciu to i tak strasznie mi się podoba, krem truskawkowy💙
(uwielbiałam te trzy wróżki) DZIĘKUJĘ WAM ZA AŻ NIE WIERZYŁAM KIEDY ZOBACZYŁAM PO PROSTU ! 11,073 WYŚWIETLEŃ BOŻE PRZECIEŻ TO JUŻ PONAD DZIESIĘĆ TYSIĘCY!!
DZIĘKUJĘ KAŻDEMU Z OSOBNA I WSZYSTKIM :*
Z tej okazji postanowiłam napisać 30 CIEKAWOSTEK O MOJEJ OSOBIE 
oby się wam spodobały buziaki i zapraszam :*
I (długo myślałam co by tu dać na pierwszym miejscu) Kocham, uwielbiam koty w szczególności moje dwa.
II Moje dwa ukochane zespoły to Marron V i Twenty One Pilots
  III Moje ulubione dania to naleśniki, lazania i rosół z ryby
IV wiele osób uważa, że jestem dziwna i szalona
V Moja ostatnia ksywa to Ser Federico xd (dłuuuuga historia)
VI Moją ulubioną aktorką jest Emma Watson💙💙💙
VII Kocham jazdę konną szczególnie skoki 
VIII Moim marzeniem jest zwiedzać świat od Los Angeles (gdzie zachaczę o Hollywood) aż po daleką Tajlandię
IX Najbardziej na świecie pragnę mieć swojego konia a najlepiej kuca 
X Nadal nie wieżę,że ten blog ma już rok 
XI nie potrafię słuchać smutnych piosenek bo od razu chcę mi się płakać
XII jako mała dziewczynka uwielbiałam szukać elfów 
XIII bardzo lubię Halloween 
XIV nie wyobrażam sobie dnia  bez czytania 
XV Chciałabym zamieszkać w Grecji
XVI zaczełam pisać książkę (fantasty)
XVII chciałabym strasznie, żeby ktoś kiedyś nakręcił a jej podstawie film
XVIII Lubię patrzeć na burzę szczególnie na morzu to jest cudowne
XIX jako mała dziewczynka uwielbiałam być wampirem lub wilkołakiem
XX w Hogwarcie trafiłabym do Hufflepuuffu
XXI jak już o tym mowa to uwielbiam Cedrika 
XXII Bardzo boję się horrorów do tego stopnia,że wsytraszył mnie nawet osobliwy dom pani peregrine (czytaj Victor)
XXIII najlepsze są komedie i fantasty
XXIV Chciałabym mieć czarne włosy a może rude trudny wybór. 
XXV nie lubię zostawać nigdzie sama bo wtedy mam dziwne przywidzenia
XXVI boję się ciemności ale jakoś wole noc od dnia
XXVII jak widzę morze to od razu muszę się wykąpać nie ważne maj, lipiec adriatyk czy bałtyk 
XXVIII uwielbiam nurkować szczególnie głęboko, żeby podglądać rybki i łowić muszle
XXIX bardzo lubię gry typu chowanego i podchody 
XXX (wcale nikt się nie spodziewał,że ostatnią wiadomością będzie) TARARARARTADAM ! KOCHAM OGNISKA SERIO SZCZEGÓLNIE TAKIE POD GWIAZDAMI

 Jeszczę raz dziękuję :*
Sofii

4 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego dla ciebie i bloga! Żebyś miała ciągle tą wytrwałość i chęć do pisania. Rok z twoim blogiem minął mi szybko, ponieważ czytałam go zanim założyłam swojego bloga. Podziwiam cię za to, że nie zrezygnowałaś przez rok i życzę ci 100 000 wyświetleń!
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  2. *jak tu zacząć życzenia?*
    Bardzo się cieszę, że jesteś już z nami ponad rok, mi zaraz wbije blog drugie urodziny (i gdzie tu kupić dobry tort? Polecasz coś?) ;) Wszystkiego najlepszego i dla bloga, i dla Ciebie, Bonnie (wolałam Cię jako Brygidę bądź Łarisę :*) ♥ Byś była w tym blogowym świecie jeszcze bardzo, bardzo długo (tak jeszcze minimalnie 20 lat :)), byś trochę częściej pisała (Twoje posty są dla mnie czymś wspaniałym, może przez to, że poznałam kiedyś autorkę tego fantastycznego bloga?) i ogólnie byś miała pomysły na notki! Uwielbiam, wręcz kocham Twoje posty o filmach i aktorkach, nie dziwię się, że uwielbiasz Emmę Watson, ja ją też bardzo lubię (ale serce skradła mi Margot Robbie ♥), fajnie, że podobała Ci się w "Pięknej i Bestii". A znasz film "Charlie" (właśnie z Emmą)? Bo coś tam mi chodzi po głowie...
    Oo, ogniska... Hah, podpaliłam sobie kiedyś prawie że spodnie, a więc ja i ogniska to najlepsi przyjaciele ;) Ja Ci nakręcę ten film, obiecuję (jak tylko zdobędę zaufanie i pracę u Burtona)! Zdobędzie ten film kilka Oscarów, o to się nie martw! :) Bardzo Ci życzę, byś tę książkę wydała, kupię jako jedna z pierwszych!
    Jeszcze raz wszystkiego najlepszego!
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie, życzę miłych wakacji :) Wpadniesz do mnie, było by mi bardzo miło? :)
    Emma ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie gratulacje!!!
    Prowadź bloga dalej, bo świetnie ci to wychodzi, nawet Cię u siebie poleciłam :D

    motekkotka5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń