niedziela, 11 czerwca 2017

Wycieczka 馃尮

Hejka kochani :* kilka dni temu wr贸ci艂am z wycieczki i my艣l臋 sobie czemu by nie pokaza膰 wam kilku fotek :D A wog贸le by艂am wtedy w miejscu gdzie kr臋cili tak po raz kolejny w POLSCE! drug膮 cz臋艣膰 NARNII!!! Bardzo bym chcia艂a 偶eby wszystkie kolejne nakr臋cili (albo chocia偶 kilka scen) w Polsce wtedy z pewno艣ci膮 pojecha艂abym na plan filmowy prosz膮c o autografy i nie tylko 馃挌 A dok艂adniej to chyba "na b艂臋dnych ska艂ach" w艂a艣nie kr臋cili scen臋 gdzie Piotr, 艁ucja, Zuza i Edek k艂贸c膮 si臋 z Kar艂em (tym rudym) o drog臋 馃挋 To by艂o w drugiej cz臋艣ci Ksi膮偶e Kaspian..... kocham 馃挋馃挋馃挋馃挋 Zwiedzali艣mu te偶 podziemia pa艂acu og贸lnie g贸ry i stare miasto :) Mam nadziej臋 , 偶e przed wyjazdem zaraz wam powiem gdzie zd膮偶臋 jeszcze napisa膰 recenzje "O艣wiadczyn po Irlandzku" na pewno si臋 postaram chocia偶 do 艣rody ju偶 ma艂o czasu.
Ogl膮dali艣my te偶 r贸偶ne widoczki a wi臋c fotka dla was. Wieczorem mieli艣my ogl膮da膰 Horror "Quica co艣 tam .... narodziny z艂a" jedynym horrorem kt贸ry obejrza艂am by艂a dla mnie drastyczna w skutkach "obecno艣膰" a na my艣l o tym ju偶 mi s艂abo a po ogl膮dni臋ciu zwiastunu Quica jeszcz臋 bardziej. Serio ? czy tylko mnie w horrorach najbardziej przera偶aj膮 te dzieci tymbardziej dziewcznki ? a w zwiastunie jednej takie usta si臋 zszywaj膮 a drugiej wype艂nion臋 s膮 czarn膮 mas膮 a ga艂ki oczne uciekaj膮 w g艂膮b czaszki. Nie na moje nerwy ! a co wy s膮dzicie o Horrorach ??
A teraz poruszamy temat mojego wyjazdu tak !!! Chorwacja ju偶 si臋 nie mog臋 doczeka膰 i to w tym tygodniu 馃挋 Nie w tym tylko tym co b臋dzie co prawda jad臋 autem jak nic dwa dni b臋dzie ale jako艣 to znios臋 do W艂och by艂o podobnie, nigdy jeszcze w Chorwacji nie by艂am ale opinie same 艣wietne a kto艣 z was by艂 ? je艣li tak koniecznie mi napiszcie co o niej my艣licie 馃挋馃挋馃挋馃挋 a kolejna pro艣ba i pytanie mo偶e chcieliby艣cie jakie艣 konkretne posty zwi膮zane z Chorwacj膮 ? (pamientacie Englisch Challenge ?)
Tutaj nag艂a taka zmiana bo ju偶 widzicie Chorwacj臋 a nie Polsk臋 :D Dzi艣 te偶 jak zwykle by艂am w stajni teren na ulubionym  kucyku zaliczony 馃挋 Jedynie co to pod koniec wypadek mojej instruktorki bo jaki艣 facet wyszed艂 na drog臋 w lesie a my w pe艂nym galopie pod g贸r臋 :( Ja i kucyk si臋 uratowali艣my te偶 si臋 sp艂oszy艂 ale go szybko uspokoi艂am w jechali艣my tak jakby mi臋dzy drzewa 艂api膮c Fiorda (klacz instruktorki zanim pobiegnie gdzie艣 dalej) wiem wiem za du偶o tych fotek ale wybaczcie :* co艣 mnie dzisiaj wzie艂o. Ostatnio te偶 zaj臋艂am si臋 bardziej fotografi膮 modeli ni偶 ich zbieraniem. I tu prezentuj臋 si臋 Klacz Arabska (13630) M膮twa  serio ja miszcz imion Strasznie si臋 du偶o rzeczy w tym po艣cie nazbiera艂o przepraszam was za to ale chcia艂am wam to wszystko przekaza膰 przed wyjazdem 馃挋 Do zobaczenia 馃挋馃挋馃挋馃挋馃挋馃挋馃挋 Mi艂ego wieczoru !

3 komentarze:

  1. Ja osobi艣cie tak jak ty niezbyt przepadam za horrorami,i tak zgadzam si臋 najgorsze s膮 te op臋tane dziewczynki :D Nigdy nie by艂am w Chorwacji,ale og贸lnie kraj wydaje si臋 by膰 pi臋kny. M膮twa,mi tam si臋 podoba miszczu :D
    Pozdrawiam!!!
    http://greenhillstableproduction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  2. Zapraszam na trzeci rozdzia艂! :)
    http://zbuntowanyaniolztuluzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  3. Moja kole偶anka ma nied艂ugo polecie膰 do Chorwacji, dok艂adniej do Czarnog贸ry :) Druga ju偶 jest w Norwegii, ja pod koniec sierpnia jad臋 do W艂och :) Tak si臋 ciesz臋, 偶e ju偶 za mniej wi臋cej tydzie艅 b臋d膮 ju偶 wakacje, brak wstawania o sz贸stej rano, ogl膮danie film贸w, cz臋stsze pisanie na blogu...
    Ja "Opowie艣ci z Narnii" nie lubi臋, ksi膮偶ki niekt贸re czyta艂am, ale jako艣 mnie nie przekonuj膮... Gdyby kr臋cili dalej w Polsce daj zna膰, ch臋tnie poczytam, jak zdoby艂a艣 ich autografy <3 A ja poluj臋 na autografy od wiesz kogo :)
    Obydwie "Obecno艣ci" ogl膮da艂am, macie jakie艣 lepsze horrory? Tak, w temacie film贸w jestem wybredna. I to bardzo... Najlepszym horrorem jest dla mnie "Inni" z Nicole Kidman (nied艂ugo jej urodziny!!!), uwielbiam J膮 ♥ Fragment takich horror贸w jak "Laleczka Chucky " czy "Anabelle" ogl膮da艂am, naprawd臋 ciarki przechodz膮 po plecach,ale nadal to nie to samo, co "Inni".
    I uwaga, uwaga - obejrza艂am wczoraj "O艣wiadczyny po irlandzku". Postaram dzisiaj o tym napisa膰 :)
    Post bardzo mi si臋 podoba艂, czekam na recenzj臋, informacj臋, 偶e masz te autografy ♥ Pozdrawiam bardzo serdecznie i 偶ycz臋 mi艂ego weekendu :D
    Emma <3

    OdpowiedzUsu艅