poniedziałek, 12 września 2016

English Challange

Hej kochani ♥ z okazji aż tylu komentarzy (jest ich aż 42 oczom nie wierze !!!) Za co wam z całego serca dziękuje ♥jesteście fantastyczni. Postanowiłam zrobić takie małe wyzwanie mam nadzieje , że się wam moi drodzy spodoba ;) Za pięć dni pojawie się w Londynie. A wiec (troszkę się bałam czy niepomyślicie , że to głupi pomysł ale ostatecznie przekonał mnie mój przyjaciel) a wiec wy pod tym postem będziecie pisać różne wyzwania (dla mnie) dotyczące tego co mam zrobić będąc w Anglii ;) i co myślicie ???? Będę tam ddduuużooo zwiedzała i zachaczę także o Walie (uwielbiam ich flage ten czerwony smok) a więc liczę na wasze CIEKAWE POMYSŁY !!!! (może być , że powinnam coś zobaczyć, zrobić, lub zjeść) liczę na kilka na prawdę fajnych wyzwań. Ale macie tylko PIĘĆ DNI. A więc wymyślajcie ♥ postram się odpowiadać krótką historyjką i zdjęciem :) pamientajcie , że Q&A dalej trwa ! Czekam z niecierpliwością na wsze wyzwania. PS: mogą one dotyczyć najróżniejszych rzeczy.


Bianka ♥

7 komentarzy:

  1. Sorki, że tak krótko :) Sfotografuj kuca walijskiego i wstaw na bloga. :D
    Pozdrawiam.
    Wiola. <3
    PS. Mogę zabrać się z Tobą? Tak marzę o wyjeździe do Wielkiej Brytanii... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Challenge piszesz...hmmmm...Zamów słynne Fish&Chips i opisz wrażenia ;D...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Karossi. Sama jadłam ale nie będę Ci opisywać smaku, masz mieć niespodziankę :3!
    Dodatkowo możesz spróbować coś z kucykami walijskimi. Jakby się dało, to może umów się na jazdę lub teren? (:

    Zapraszam również do mnie. Z góry dziękuję za komentarz <3
    kamillakur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny i ciekawy pomysl z tymi wyzwaniami ;) a wiec moje
    Przejedź się London Eye !!!
    Pozdrawiam i życz udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krzycz na cały głos "Kocham kino Tima Burtona" po polsku ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Ci, byś spotkała kilka gwiazd filmowych, Helena Bonham Carter, marzeniem mym jest spotkanie z nią i... pogadanie? :) Mój piesek już jest w domu, czarna piękność ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post, zazdroszczę wyjazdu 😧 Zapraszam na przemyslenia-nasze-i-innych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń