czwartek, 1 czerwca 2017

Anthony 馃挋馃挋馃挋馃挋馃挋馃挋 i co艣 tam co艣 tam

Tylko trzy posty w maju ?? chyba tu kogo艣 zawiod艂am :( Ale 偶eby tak bez przywitania ?? Witam was kochani w czerwcu ju偶 a w tym miesi膮cu troch臋 nas czeka <mog艂am powiedzie膰 nas prawda ? w ko艅cu to ju偶 tacy my 馃挋> Wyjazd na
Chorwacj臋 z tego to ja ju偶 wam zapowiadam sto milion贸w post贸w :D opisy film贸w sesje r贸偶ne najr贸偶niejsze takich co si臋 nie spodziewacie, przynajmniej mam tak膮 nadziej臋 :* Dzisiaj u mnie bardzo 艂adna pogoda a w t膮 sobote id臋 pierwszy raz na wesele w sukience r贸wnej czerwonego dywanu 馃挋 Opr贸cz tego na skosach teraz skupiam si臋 na okserach i bardzo mi si臋 podoba ;) A Ofisek si臋 stara jak nie wiem co. A przechodz膮c do g艂贸wnego tematu to .......
Czy ka偶dy z nas zna pana po prawej my艣l臋, 偶e raczej tak a wi臋c Johnny Depp iiiii tak pewna nie s膮dz臋 , 偶e znana wam osoba nawet nie przypuszcza艂abym 偶e kto艣 s艂ysza艂 to nazwisko. A wiec uwaga przed wami ......... M艂ody Jack ! pffff Anthony de la Torre (po polsku z hiszpa艅skiego by艂o by to wie偶a)
Znacie to uczucie kiedy po raz pierwszy widzicie jakiego艣 aktora na ekranie i chwyta was ten nieopanowany dreszczyk i nie mo偶ecie si臋 na niego napatrze膰 ? Tak by艂o z m艂odym Jackiem czyli Anthonym po prostu WOW ta scena kiedy Shalazar si臋 topi a M艂ody Jack wywija kompasem jest po prostu, uwielbiam j膮 馃挋馃挋馃挋馃挋馃挋馃挋馃挋馃挋馃挋馃挋 A偶 mi si臋 smutno zrobi艂o kiedy nie zobaczy艂am Anthoniego jeszcze raz w tym filmie <co nie zmienia faktu, 偶e film boski a m艂ody Jack wygrywa!> To jest moja rola numer jeden co z tego, 偶e by艂 w jednej scenie.
Uwiebiam Anthoniego i czekam na dalszy rozw贸j jego kariery oczywi艣cie ma si臋 rozumie膰 ;) Jako Jacka czy nie Jacka tak po prostu. Wi臋c przybli偶y艂am wam dzisiaj jego posta膰. A za moj膮 wcze艣niejsz膮 pomy艂k臋 podzi臋kuj臋 polskim mediom, 偶e ani s艂owem o nim nie wspomnia艂y w swoim artykule ehhhhhhhhh.Wspominaj膮c ju偶 tak jeste艣my w tym 艣wiecie Hollywood to dzi臋ki mojej kole偶ance wiem, 偶e dzi艣 ma urodziny Merlin Monroe. Z mojej strony ma pani ode mnie najszczersze 偶yczenia 馃挌馃挋 Co prawda si臋 przyznam o tej pani bardzo niewiele s艂ysza艂am ale jak ju偶 s艂ysza艂am to, 偶e bardzo znana wi臋c jak bym mog艂a 偶ycze艅 nie z艂o偶y膰 ? Anthoniemu z艂o偶臋 jak si臋 dowiem kiedy ma. chocia偶 po wyj艣ciu z kina ju偶 planowa艂am wylot do Ameryki. 
Bardzo dzi臋kuj膮 wam kochani ju偶 teraz za ponad 9000 tysi臋cy wy艣wietle艅 ale za to si臋 wam osobny post nale偶y 馃挋馃挋馃挋馃挋馃挋馃挋馃挋馃挋 Ja si臋 偶egnam powoli chc臋 jeszcze co艣 obejrze膰 na razie nie zdradz臋 co ;)
A na koniec takie ma艂e g艂osowanie nast臋pny post wybieracie wy oczywi艣cie tematy mog膮 by艂 po艂膮czone, o czym ma by膰 : sesja modeli, co艣 o aktorach, mo偶e moje ostatnie historie czy co艣 z tego po艂膮czycie czekam 馃挋 Piszcie te偶 jaki by wam si臋 mo偶e special podoba艂 mo偶e mo偶e kiedy艣 b臋dzie milion ?
Na blogu te偶 zasz艂y du偶e zmiany jak wam si臋 podoba s膮 etykiety nowe t艂o, nag艂贸wek itd. ? No to ja wam 偶ycz臋 mi艂ego wieczorku cze艣膰 !
(wszystkie fotki z grafiki google)

4 komentarze:

  1. Zapraszam na pierwszy rozdzia艂! :)
    http://zbuntowanyaniolztuluzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  2. M a r i l y n Monroe si臋 pisze, Merlin si臋 czyta :)
    Jak by to uzna膰...
    Kocham Marilyn <3
    Te偶 poszukam , kiedy m艂ody Jack ma urodziny, pewnie b臋dzie po angielsku, ale warto si臋 tego j臋zyka nauczy膰 (chwila moment, chyba znalaz艂am! Chyba, ale to takie chyba ma 23 lata, tak pisze tu - https://www.famousbirthdays.com/people/anthony-de-la-torre.html. Zerkn臋 na jego FB-a - nic o wieku. Je艣li co艣 wyczytasz z tego o jego wieku, b臋dzie super - http://www.imdb.com/name/nm8068214/bio).
    B臋dzie milion wy艣wietle艅, o to si臋 kochana nie martw, nawet dwa miliony <3 Jeste艣 wspania艂膮 osob膮, wspania艂ego bloga prowadzisz, du偶o mamy wsp贸lnego, 偶ycz臋 powodzenia w dalszym blogowaniu! :) I z ca艂ego serca 偶ycz臋 mn贸stwa obserwator贸w oraz komentarzy ♥
    To kiedy lecisz do tej ameryki, zabierzesz mnie ze sob膮? Nie nalegam, ale tak bardzo chc臋 tam polecie膰...
    Tak patrze i patrz臋 - przy Anthonym Depp wygl膮da bardzo m艂odo (dobra Emma, ju偶 nie fantazjuj), w ten pi膮tek b臋dzie obchodzi艂 54 urodziny... Cieszy膰 si臋, czy nie?
    Ja to bym poczyta艂a o czymkolwiek, ale dawno 偶adnego opisu filmu nie by艂o... Opisz "O艣wiadczyny po irlandzku" :)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie, wpadniesz do mnie? 呕ycz臋 mi艂ego dnia, mam nadziej臋, 偶e fajnie si臋 bawi艂a艣 na weselu :D
    Emma <3

    OdpowiedzUsu艅
  3. I chyba Anthony ma urodziny 24 listopada :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Zapraszam na drugi rozdzia艂! :)
    http://zbuntowanyaniolztuluzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅