pi膮tek, 30 czerwca 2017

Chorwacja (Ogier Pinto) 馃悮馃悷馃彇馃寠馃挋

Hej !!!! ju偶 wr贸ci艂am z Chorwacji by艂o cudnie ;D a dzi艣 wam troch臋 o tym opowiem.Po pierwsze chyba pierwszy raz si臋 tak mocno opali艂am zwykle jestem mlecznobia艂a a teraz taka bardziej oliwkowa ;) Jecha艂am hmmmmmm nie wiem mo偶e ca艂y jeden dzie艅 a, 偶e wyjazd by艂 o trzeciej to nie za bardzo pami臋tam. Przyjechali艣my do Podgory (na po艂udniu Chorwacji)), przy okazji zwiedza艂am cudowny Dubrovnik gdzie kr臋cono "Gre o Tron"Na fotce pla偶a na na jednej z nie zamieszkanych wysp. Ta pla偶a chyba
podoba艂a mi si臋 najbardziej bo w og贸le nie by艂o tam ludzi a z drugiej strony za ska艂ami mia艂am ju偶 drug膮 tylko dla siebie 馃挌 na Chorwacje pojecha艂 ze mn膮 Trefl (to wszystko przez te karty) Ogier Pinto i za艂apa艂 si臋 na tak膮 fotk臋 przy zachodzie s艂o艅ca. Najlepiej nurkowa艂o mi si臋 w Podgorze (pffff kto艣 tu dalej nie umie u偶ywa膰 maski) woda by艂a turkusowa a do tego idealnie przejrzysta. Cudownie by艂o widzie膰 艂awice male艅kich rybek i rozgwiazdy 馃悷 nurkowanie w
d贸艂 po muszle by艂o chyba najlepsze, lub z艂owienie ka艂amarnicy :D Kiedy nie
p艂ywa艂am (co rzadko艣ci膮 by艂o) to czyta艂am sobie pewnie ju偶 wam znan膮 ksi膮偶k臋 Ransoma Riggs'a "Miasto cieni" b臋d臋 musia艂a przeczyta膰 jeszcz臋 raz 3 cz臋艣膰 bo ja g艂upia czyta艂am tak 1,3,2 strasznie mi si臋 podoba艂o jak autor to wszystko rozwin膮艂 szczeg贸lnie w膮tek z duszami.Ja ju偶 powoli musz臋 ko艅czy膰 i lecie膰 na wasze blogi ;) Przepraszam, 偶e post taki kr贸tki nast臋pny ju偶 d艂u偶szy i te偶 zwi膮zanych z Chorwacj膮馃挌 A do tego ju偶 prawie lipiec! b臋d臋 farbowa膰 ko艅c贸wki macie ochot臋 zobaczy膰 ?? Do tego czeka mnie istny maraton disney'a i nie tylko "Diabolina" czy "Kopciuszek" Aktualnie jest 00:11 czyli praktycznie jutro, a mi si臋 ani troch臋 nie chc臋 spa膰 bo teraz, ju偶 wczoraj czuwa艂am do 5 s艂uchaj膮c ptak贸w a to wszystko przez przyjazd. Ostatnio bardzo lubi臋 patrze膰 jak niebo si臋 'rozja艣nia' PS: a je偶owc贸w w og贸le nie by艂o co mnie bardzo zdziwi艂o Bye 馃挋馃挋馃挋馃挋馃挋 艁ari


7 komentarzy:

  1. Ja jako艣 nigdy mimo du偶ego s艂o艅ca nie umiem si臋 opali膰,tak偶e jestem kompletnym bladziochem. Aj,tylko pozazdro艣ci膰 wyjazdu do Chorwacji,z tego co wida膰 na zdj臋ciach jest tam naprawd臋 pi臋knie. Miasto cieni,ostatnio gdzie艣 widzia艂am t臋 ksi膮偶k臋,trzeba by w ko艅cu j膮 zakupi膰 i przeczyta膰 :D
    Zdj臋cie Trefla 艣wietne.
    Pozdrawiam serdecznie!!!
    Emilia

    OdpowiedzUsu艅
  2. Bardzo 艂adne to zdj臋cie konia, lecz za bardzo mu ogon przyci臋艂a艣. Mam model klaczy tej rasy, nazwa艂am j膮 Cleo (wymy艣lam najgorsze imiona dla modeli...). Ale pi臋kne s膮 te widoki nad morzem za granic膮, gdzie mo偶na biega膰, skaka膰 do woli, nawet o dziesi膮tej w nocy. Ciep艂o, mo偶e ju偶 nie jasno, ale klimat jest przepi臋kny. Sama mam marzenie pojecha膰 w podobne miejsce i roz艂o偶y膰 si臋 na pla偶y, i wpa艣膰 do zimnej wody. :)
    "Miasto cieni"?
    Czyta艂am! Po "Osobliwym domu..." oczywi艣cie! I w臋druj臋 do Empika, by znale藕膰 3 cz臋艣膰, ale jako艣 si臋 przede mn膮 chowa. I tak ostatnio nie szuka艂am, bowiem znalaz艂am tam film "Kocha, lubi, szanuje" z Emm膮 Stone. I tak my艣l臋... Kupi膰?
    W Chorwacji jest pi臋knie, a takie wakacje to musi by膰 co艣! Ten wyjazd by艂 na pewno bardzo udany :D
    Przed chwil膮 czyta艂am Tw贸j komentarz pod postem o moim nowym nastawieniu do Emmy Stone i wiem, 偶e jeszcze d艂ugo b臋dziemy dobrymi znajomymi :)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie i 偶ycz臋 temperatury nie za ciep艂ej :D
    呕ycz臋 mi艂ego dnia, jak i fajnego, lekkiego filmu (mo偶e "Pi艂a" :)) na wiecz贸r <3
    Emma ♥

    OdpowiedzUsu艅
  3. Hejka !
    Chorwacja jest przepi臋kna, to samo Adriatyk !
    Chcia艂abym tam kiedy艣 pojecha膰.
    Na razie jad臋 na W臋gry, te偶 spoko.
    Gdzie kupi艂a艣 ksi膮偶k臋 bo czuje, 偶e musz臋 j膮 mie膰 !
    呕ycz臋 udanych wakacji !
    Wpadaj na bloga !
    LovelyBooks♥♥

    OdpowiedzUsu艅
  4. Zapraszam na pi膮ty rozdzia艂! :)
    https://zbuntowanyaniolztuluzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  5. Zapraszam na sz贸sty rozdzia艂! :)
    https://zbuntowanyaniolztuluzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  6. Chorwacja *.* Zazdroszcz臋, ja tam by艂am kilka lat temu!
    Kurde wsz臋dzie pisz膮 o tej ksi膮偶ce. Czas j膮 przeczyta膰 :D

    OdpowiedzUsu艅
  7. Bardzo ciekawie to zosta艂o opisane. B臋d臋 tu zagl膮da膰.

    OdpowiedzUsu艅