poniedzia艂ek, 10 lipca 2017

Mam czerwone w艂osy jak Kristen ??! 馃尮

Hej kochani mam czerwone w艂osy jak Kristen Stewart !!!!!
Tak chyba ju偶 co艣 wam w poprzednim po艣ci zapowiada艂am, 偶e b臋d臋 farbowa膰 ko艅c贸wki i zupe艂nie przypadkowo zainspirowa艂am si臋 zdj臋ciem jednej wampirzycy ;) Bardzo dzi臋kuj臋 za tyle komnetarzy pod ostatnim postem 馃挋(post z plakatami b臋dzie w tym tygdoniu) Nie przerywaj膮c ju偶 pofarbowa艂am ko艅c贸wki na kolor czerwony ('wyp艂ukuj膮c膮') farb膮 colorista, my艣l臋 , 偶e ju偶 o niej s艂yszeli艣cie ostatnio w mediach jej pe艂no a to na yt, instagramie czy gdzie kolwiek indziej ;) W艂osy mam dosy膰 ciemne i 艣redniej d艂ugo艣ci bez problem贸w mo偶na powiedzie膰, 偶e takie jak ma Kristen. Z farbowaniem du偶o zabawy by艂o najpierw p贸艂 dnia je偶d偶enia za farbami na rowerach, (pierwszy raz farbowa艂am w艂osy) Opisze wam teraz ca艂y skr贸cony najabardziej jak si臋 dam przebieg wydarze艅 z tego wieczoru. Najpierw to by艂 powr贸t do domu w czasie burzy .

Kupi艂am dwie czerwon膮 i fioletow膮 czerwona ju偶 wyprubowana ;) Na pocz膮tek zapoznanie z instrukcj膮 pofarbowanie r臋cznik贸w i jedzenie lazani, potem czekanie ja m膮dra ustawi艂am minutnik zamiast na 20 minut  to godzin i patrz臋 a tu pozosta艂o jeszcze 19 godzin do ko艅ca. P贸藕niej p艂ukanie zastanawianie si臋 nad efektem robienie jeszcze pasemek i .....ju偶 p贸藕n膮 por膮 mo偶na by艂o ogl膮da膰 efekty.
Kolor na w艂osach ma si臋 trzyma膰 do kilki my膰 i stopniowo wyp艂ukiwa膰 dla mnie to bardzo fajne rozwi膮zanie. Za kilka dni wybieram si臋 do pewnej stajni o tym te偶 zrobi臋 posta no i o plakatach. Dzi艣 musz臋 was jeszcz臋 powiadomi膰, 偶e ca艂kowicie sama zrobi艂am zapiekank臋 serowo-ziemniaczan膮 jeszcz臋 jej niejad艂am bo si臋 piecze ale ju偶 jestem dumna bo zapach nie ziemnski jedynie co to jeden garnek dosta艂 ma艂ego uszczerbku na zdrowiu ale ciiiiiii. Wieczorem 艣rednio by艂o co wida膰 ale rano bardzo mi si臋 kolor spodoba艂.

Tutaj widzicie efekt na moich w艂osach (zdj臋cie robione wieczorem) ko艅c贸wki bardzo 艂adnie si臋 zafarbowa艂y wiem,偶e troszk臋 s艂abo to na tym zdj臋ciu ale trudno. Z mojej strony mog臋 wam bardzo poleci膰 t膮 farbe 馃挋 A wy farbowali艣cie kiedy艣 w艂osy ????W sierpniu planuj臋 zafarbowa膰 znowu tylko nie mam poj臋cia na jaki kolor, pomo偶ecie ? zag艂osujcie w ankiecie a ja w takim kolorze poka偶e si臋 wam w sierpniu :D Ja ju偶 si臋 偶egam z wami 偶ycz臋 udanego popo艂udnia u mnie zbiera si臋  na burze ;)
Bye :*

2 komentarze:

  1. Nie podobaj膮 mi si臋 ten kolor na Tobie. Kristen te偶 w nim nie za艂adnie wygl膮da. Og贸lnie kolor jest 艂adny, w opakowaniu wydaje sie by膰 intensywny. Lecz wygl膮da na w艂osach po prostu sztucznie, nienaturalnie.
    Utlenia艂am sobie kiedy艣 w艂osy na jasny blond i wola艂am opcj臋 nie zmycia - to znaczy trzyma si臋 na zawsze. Pzy farbowaniu jest niemo偶liwe, a ja wol臋 trwalsz膮 kolorystyk臋. Obecnie mam tlenione blond pasemka. Podoba mi si臋 to, bo jest odcie艅 naturalny, natomiast czerwie艅 jest bardzo nienaturalny.
    Aktork臋 lubi艂am, ale teraz po obejrzeniu kilku cz臋艣ci "Zmierzchu" nie pasuje mi.
    Na posta o plakatach czekam i czekam, a偶 gryz臋 poduszk臋 z niecierpliwo艣ci :) I powiedz, 偶e w tym po艣cie b臋dzie o Emmie, tak? :)
    Pozdrawiam Ci臋 bardzo serdecznie i 偶ycz臋 Ci mi艂ego wieczoru, og贸lnie ciep艂ych wakacji <3
    Pocz臋stuj mnie zapiekank膮. :D
    A ja Tobie dzi臋kuj臋 za WSZYSTKIE komementarze! Jeste艣 wspania艂a! ♥
    Emma ♥

    OdpowiedzUsu艅
  2. 艁adnie Ci w kolorowych w艂osach :) Colorist臋 mia艂am okazj臋 wypr贸bowa膰 i jestem zadowolona. Tylko myj膮ce w艂osy po raz pierwszy po farbowaniu w艂osy zafarbowa艂y mi pi偶am臋. Na szcz臋艣cie plama zasz艂a bez problemu ;)
    Mi艂ego dnia!

    OdpowiedzUsu艅