niedziela, 31 grudnia 2017

Spóźnionych Wesołych/Najlepsze prezenty/ MAMA MIA2!

MERRY CHRISTMAS AND HAPPY NEW YEAR!!
(chociaż życzenia z okazji nowego roku to wam jeszcze złożę ;) Wigilie i dni świąteczne spędziłam w Niemczech (to trochę wyjaśnia dlaczego wam życzeń nie złożyłam no) więc jeszcze raz spóźnione WESOŁYCH ŚWIĄT! dokładniej byłam chyba w dzielnicy? Mariendorf (tak się ona zwie) fajni było ale się ciesze, że wróciłam by wygłaskać moje pysie :3 ekhem pamiętacie zupę z ryby, TAK! zjadłam cztery dokładki szczerze jak się coś je raz na rok to nie można sobie żałować a ja wprost kocham to danie💖 (piszcie co wy najbardziej lubicie na wigilijnym stole)
Cały świąteczny czas spędziłam bardzo miło ahhhh no właśnie mi się tak na blogu świątecznie podoba co powiecie żeby tak jeszcze z tydzień zostało?  Ja jestem bardzo na TAK. A teraz przejdzmy do prezentów no a więc wowowoowowow moja reakcja była wprost nienormalnie fantastyczno zdziwiona kiedy się okazało, że dostałam bluzę z HUFFLEPUFFU HALO MÓJ ULUBIONY DOM,HALO CEDRIK I NEWT HALO HARRY POTTER! No nie da się opisać mojej wyszczerzonej miny hahaha. Jest tak
mieciutka, śliczna kochana (czy bluza może być kochana?) Mniejsza z tym, po prostu ją uwielbian❤ a się bardzo tego nie spodziewałam. Co do innych tego typu prezentów, to moje potterowe szaleńtwo się nie skończyło! Kubek prefekta (phii ja nigdy bym nim nie była po tym co w zwykłej szkole wyprawiam) inki w nim jeszcze nie piłam ale już nie długo, na razie znalazły się w nim laski cukrowe z Ameryki (kwaśne jak nie wiem) i inne cukierki. Oprócz tego cudna rameczka z Hogwartu już z moim planem, "Dom Grozy" zawsze i wszędzie! (Harry Treadeway w szczególności) oprócz tego po prawej będą wisieć moje fotki jak i zdjęcia z fotobudek sporo ich mam (po każdym wyjściu z kina robię sobie taką z przyjaciółmi a z tyłu zapisuje tytuł) strasznie mi się ona podoba i na
pewno coś tam jeszcze do wiesze. Ostatnim już prezentem z HP jest....... "Harry Potter i Zakon Feniksa"(już go kończę a czyta mi się naprawdę dobrze, oprócz tego dwa inne kochane tytuły, moja wieczna miłość czyli Rick Riordan i "Magnus Chase....." i "Baśniobór Smocza straż"Brandona Mulla nie czytałam już tego od lat❤ a uwielbia jego "Pozaświatowców". Tak się ucieszyłam kiedy je dostałam,że dosłownie zaczełam wszystkie trzy naraz! I tak kończę HP jestem w
połowie "Magnusa..." i "Baśnioboru" Ja się pytam co ja robię?! że sobie tak psuje przyjemność za chwilę znowu nie będzie co czytać. (Której z tych trzech książek chcielibyście recenzje?) Bez filmów też się nie obyło a już na pewno bez pewnej wiadomości. TAK W LIPCU 2018 ROKU ZOBACZYMY W KINACH "MAMA MIE2!" jest to film mojego dzieciństwa który oglądałam już tyle razy,że nie zliczę uwielbiam Meryl w roli Dony i Amande Seyfirend❤ a skąd to
dokładnie wiem? Przeglądając sobie instagrama nagle patrze a Lili James dodała nowe zdjęcia tak! Lili James zagra w nowej Mama Mi na razie zwiastuny tylko po angielsku ledwo co z tego rozumiem ale tak zagra u boku Amandy! Bardzo się ucieszyłam premiera zaplanowano 20 lipca (szkoda tylko,że rok muszę czekać) A Lili bardzo ale to bardzo lubię szczególnie za piękną rolę disneyowskiego Kopciuszka tuż obok Emmy i Maisie to moja ulubiona aktorka i jak tu się nie cieszyć. Muszę dokładniej przejrzeć obsadę bo kilku innych ról też bardzo jestem ciekawa.
BARDZO SIĘ CIESZE! 
Ja już powoli znikam wiem post trochę przydługi wyszedł ;) Ale dawno mnie nie było więc chyba może być. CHCĘ WAM BARDZO ALE TO BARDZO PODZIĘKOWAĆ ZA AŻ TYLE KOMENTARZY POD OSTATNIM POSTEM JESTEŚCIE KOCHANI! jeszcze nie ma północy ale i tak życzę wam 
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!! I SPEŁNIENIA WASZYCH WSZYSTKICH I ŻEBY BYŁ NAPRAWDĘ UDANY!
 Buziaki😘

3 komentarze:

  1. Mam wielką nadzieję, że druga część MM będzie tak samo dobra jak pierwsza. Też bardzo lubię ten musical, uwielbiam Meryl, za Amandą nie przepadam, lecz Colina Firtha uwielbiam! Lily ma grać młodą Donnę, wg mnie nie przypomina Meryl.
    Ja Tobie też życzę spełnienia marzeń w 2018 roku, ale czemu ten czas tak szybko leci??? Bardzo bym chciała, byś wreszcie dorwała Lily w sklepie i zdobyła jej autograf :) Nosz kurczę, dlaczego takie gwiazdy do Polski nie przyjeżdżają? Ja to za Hugh Jackmanem gonię... <3
    Te prezenty otrzymała naprawdę wielka fanka Harry'ego Pottera :) To bluza naprawdę bardzo ładna, ja bym taką z "Gwiezdnych Wojen" chciała. Kubek jak i ta tablice też ładny :)
    Moje prezenty są... też w sam raz dla mnie :)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie, ja lecę na jakiś film! Chyba "Dukierkę" obejrzę ;) Nowy post u mnie :)
    Emma ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Lepiej późno niz wcale, jeśli chodzi o te zyczenia, haha! I oczywiscie wzajemnie i mam nadzieję, ze 2018 rok będzie dla Ciebie niesamowity, spędzony z uśmiechem! Nie ukrywam, że chętnie przeczytałabym recenzję Smoczej Straży! A Ty mi się tu nie przejmuj, ze nie będzie nic do czytania, zawsze coś się znajdzie i wciągnie Cię :D O TAK, BLUZA ZDECYDOWANIE MOŻE BYĆ UROCZA. A Twoja jest na pewno! Sama mam bluzę z motywem Batmana i kocham ją mocno ♥ Pozdrawiam i jeszcze raz dużo szczęścia na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie prezenty związane z H.P. to sama bym chciała :D
    "Baśniobór" kiedyś czytałam i bardzo dobrze to wspominam :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń