niedziela, 10 grudnia 2017

fanka zupy rybnej/fotki modeli/stęskniłam się 🎄

A WISH YOU A MERRY CHRISTMAS......
Ja wiem,że jeszcze jest czas, ale grudzie
grudzień to jeden z moich ulubionych miesięcy❤ Czy tylko ja jak już widzę śnieg to chcę wigilię, choinkę i wszystko inne? W sumie to przez cały rok najbardziej tęsknie za ROSOŁEM Z RYBY Z GRZANKAMI! moja ulubiona i najukochańsza zupa. Naprawdę nie moge się już tego wszytskiego doczekać. Już dawno na blogu nie było modeli, więc dzisiaj kilka się pojawi ;) Pierwsza taka  Schleich Klacz Knabstrupper (13769) Chyba nawet moja pierwsza figurka bo nazwłam ją Szarlotka :3 (zdj jeszcze z przed śnieżycy). Zawsze podobały mi się takie łaciatki i gdybym mogła mieć własnego konia chciałabym Taranta. (ej hej czy Szalony Kapelusznik się tak nie nazywał?) Figurka ładna starannie wykonana brak jakiś większych zastrzeżeń ;) może oprócz różowych oczu. A tak to myślę jeden z ładniejszych modeli.
Chcielibyście notkę o tym co dostałam na Mikołaja? Ja z wielką checią napisze ;) a, że znowu bardziej powracam na bloga to mam wielką ochotę pisać, w zakładce moje sny też się już coś pojawiło w moim stylu dziwacznego rzecz jasna :D Pamiętacie może jak rok temu (dokładnie gdzieś też w grudniu!) Zrobiłam dokończenie opowieści? Jeśli nie to (klik) chciałabym to powtórzyć ;) co ja mam robić jak i tej godzinie (hm hm 23:37) marzy mi się (wcale nie głupie pytanie co?) Rosół z ryby rzecz jasna, ale sobie jeszcze 15 dni poczekam do tej wigilii (tylko dwa tygodnie) czasem mam wrażenie, że pisze kolejny post tak właściwie o niczym ale nie martwcie się to się zmieni gdyż kolejne tematy notek będą już takie "pozbierane" (nie miałam pojęcia jak to nazwać) a zdałam sobie sprawę, że jest to już drugi grudzień z wami na blogu, bardzo dziękuję :* planuję też zrobić kolejne TOP i tu wasza sprawa wolicie TOP ULUBIONYCH AKTOREK czy TOP ŚWIĄTECZNYCH FILMÓW? Proszę napiszcie mi w komentarzach ;) będzie też recenzja pewnej książki, którą bardzo lubię ale nie zdradzę jeszcze jakiej.
Tak szczerze jedno z moich bardziej udanych zdjęć jeśli chodzi o modele (bardzo tęsknie za Horwacją) Tymczasem: 00:4 (nie ani troszkę nie śpiąca) jutro jadę do stajni pffff dzisiaj, do Ofisa i na pewno kilka fotek będzie (w śniegu😝)
Jeszcze jedna fotka z Horwacji❤ W następnyn poście to się już jakiś film pojawi i to nie byle jaki ;) ja już się żegam bo what time is it? 00:25? Zara sobie pomyślą co ja tak długo posta piszę a ja po prostu tak mam😄 Dobranoc!


7 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam grudzień! To magiczny miesiąc, zima, święta ten czas wszystkich nas zmienia, na lepsze :) ależ bym zjadła taką zupę rybną, u mnie nikt takiej nie gotuje ale w kuchni radze sobie bardzo dobrze więc może sama taką przyrządzę :)ja bym wolała top świątecznych filmów, bo uwielbiam oglądać filmy :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. O rosole z ryby z grzankami słyszę po raz pierwszy. :D Grudzień jest bardzo fajny, to czas oczekiwania na Boże Narodzenie, prezenty, magiczny klimat. Fajnie byłoby, gdyby w Wigilię spadł śnieg, to byłoby idealne dopełnienie. :)
    Pozdrawiam! 🎄

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie przepadam jakoś za grudniem ale za to zupę rybną uwielbiam :D
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam kochana, pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo, zupa rybna to OBOWIĄZEK! Sama bardzo lubię atmosferę świąteczną, kocham ją po prostu! ❤️🎄 A gdybym mogła zjeść jeszcze pierogi... niebiosa!!!
    Klaczkę mam, nie pamiętam, jak ją nazwałam (w ogóle to muszę zmienić imiona moich koni), lecz jest bardzo ładna 😊 Ładnie ją ujęłaś, nie wiem, czy bym kiedyś faktycznie na poważnie robiła zdjęcia modeli. Jeżeli w Chorwacji zrobiłaś ciekawe zdjęcia, pokazuj! Sama bym bardzo chciała gdzieś teraz wyjechać... Los Angeles się kłania 😍
    Tego ostatniego gifa mogłabyś dać na początek, w samym napisie jest napisane "dzień dobry, panu". ;)
    Hah, ja tak późno postów nie piszę! Dobra, w Sylwestra będę siedziała do siódmej rano, przecież trzeba opisać swoje przeżycia! A co do tego mojego najnowszego posta, to będzie w weekend, albo nawet dzisiaj, ale wybieram się do kina 👍
    WESOŁYCH ŚWIĄT 🎁🎄 Dużo prezentów pod choinką (w tym autograf Christina i Emmy)... Szczęśliwego Nowego Roku!
    Pozdrawiam bardzo serdecznie, życzę miłego dnia, jak i weekendu! 😀
    Emma 💕

    OdpowiedzUsuń
  5. Może nie przepadam za świętami, ale zupę rybną kocham :D
    Z chęcią przeczytam o Twoich prezentach i ulubionych autorach :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Głosuję za TOP Świątecznych Filmów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim ulubionym miesiącem jest grudzień. Wtedy panuje taka świąteczna atmosfera ;) Głosuję na ,,Top Świątecznych Filmów".
    Ciekawie prowadzisz bloga, dlatego dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń