środa, 25 października 2017

Seson Of The Witch

WAIIIIT WAIIIT naprawdę już jest październik?! gratuluję tej pani omijania szerokim łukiem bloga ppfff a tak szczerzę szkoła (wykańcza mnie) i już tylko weekend chcę :D Wruciłam do treningów do mojego skarba kochanego Ofiska naprawdę tak się chłopak ostatnio stara tylko przez wakacje się trochę rozleniwił ale go kocham całym sercem❤ Skakałam na nim ostatnio zwykłe stacjonatki a to ja miałam ćwiczenia na równowagę i szczerze powiem skakanie bez wodzy jest ok nie wie czemu ale mnie rozśmiesza ale skakanie bez strzemion idzie mi o wiele lepiej niż bez, w strzemionach robię zbyt duży półsiad
.
A za oknem tak ładnie szczególnie w stajni kocham jesienne kolorki liście i zamglone łąki❤ W niedziele znowu do Ofiska jadę i już się doczekać nie mogę. OMINĘŁAM PIĄTEK 13 I TO JA?! no proszę was łaziłam tylko i przepowiadałam ludziom pecha ehh, nie wiem czy ktoś jeszcze pamięta ale był już tu kiedyś post o piątku 13 taka rocznica (jak go znajdę to pojawi się tu ;) ->) Na halloween to ja już mam plany a co do filmów to mielibyście ochotę na TOP PIEĆ LUB WIĘCEJ  FILMÓW NA HALOWEEN (w takich momentach żałuję, że nie urodziłam się w USA lub UK jak ja kocham halloween a już na pewno go obchodzić byle bym tylko tam była.
Tak czy owak taki post się pojawi a ja już mam całą TOP 5 w głowię nie pomijając cudownego Burtona (ekhem nie będą to jakieś straszne horrory gdyż za nimi nie przepadam lub nie śpię przez miesiąc ;) A o serialach też wam opowiem (choć ostatnio mam na nie mało czasu) jutro premiera kolejnego odcinak "Riverdale"❤❤❤❤❤❤ oprócz tego 4 sezon "Gry o tron" się sam nie obejrzy. Jeżeli wy macie pomysły na posty to śmiało piszcie ja kolejny raz wracam i mam ochotę na tuzin nowych postów, nie wiem może interesuję was co na jaki temat myślę, lub coś związane z jazdą konną, modelami? każdy temat jest okey :D A teraz pytanko do was. Zna ktoś jakieś dobre, ciekawe książki o czarownicach z Salem, lub jakichkolwiek czarownicach ?
Bardzo mnie to interesują (może przez znalezienie książeczki z zasadami tarota w piwnicy ale to inna historia) ja już powoli kończę wiem prezentacja o kuchni indyjskiej nie poczeka, kolejny post taki o nie wiadomo dokładnie czytam dlatego tytuł taki a nie inny. Aaaa zapomniałabym lub jakieś dobre seriale i filmy o wiedźmach też jeżeli znacie to piszcie ;) A co sądzicie o nowym nagłówku :D ?
SEZON NA WIEDŹMY CZAS ZACZĄĆ








Edit: fotki Ofiska i nie tylko zostaną dodane jak telefon zacznie współprace ;)
Czarownica Joffi ☎

2 komentarze:

  1. Ahh, szkoda, że Halloween to tylko jeden dzień. Przygotowuje się do niego, organizuje się imprezy, a później jest już 1 listopada. Uważam, że Halloween tak samo można i w USA, i w UK, i w Polsce obchodzić - przy jakimś bardzo strasznym filmie (Burtona ♥ najlepiej ♥)! W tym momencie, jak piszę ten komentarz, mam nałożoną sztuczną krew (taa, charakteryzacja by Emma Profond :)) i tonę mejkapu :) Ogólnie to od wczoraj robię sobie "straszne seanse" - oglądam przeróżne horrory i je na pewno uwiecznię w poście o najlepszych filmach na Święto Duchów :) Niektóre są NAPRAWDĘ straszne! Jeśli chodzi o Salem, to może nie książkę, a film znam - Hocus Pokus. Nie oglądałam jeszcze, lecz może być to ciekawy film!
    O, już masz ponad 12 000 wyświetleń!!! Bardzo Ci gratuluję!!! Oby tak dalej!!! :D
    Pozdrawiam bardzo serdecznie, tak z pazurem... :) (a właściwie z kłem, bo w Emmmie po raz tysięczny obudził się wampir <3) Wpadniesz do mnie?
    Życzę miłego i bardzo strasznego wieczoru :)
    Emma ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. O jakie śliczny ten twój koń Ofiska. Bardzo ciekawy post!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń