niedziela, 29 października 2017

Winonie Sto Lat z całego serca życzę❤🎂🎁

KTO MA DZISIAJ URODZINY???! TAK ZDECYDOWANIE PEWNIE SIE NIE BĘDZIESZ SPODZIEWAĆ WINONA YDER!💜💜❤❤❤❤
 jedna z moich ulubionych aktorek nie tylko przez fantastyczny talenta aktosrki, ale i cudowną urodę i to jak pięknie gra❤❤❤❤❤❤❤ 
Pani Winonie (cudne ona ma imię na pewno nie raz się nim wyróżniła) składam najszczersze życzenia❤ jeszcze wielu wielu lat w cudownym zawodzie (ja chcę wiecej z panią filmów!) Po pani młodej choć trudnej roli w "Syrenach" (piękny film)pokochałam to jak pani gra, życzę też stu lat sukcesów w każdej możliwej dziedzinie, Oscara dla pani, szczęścia w życiu radości bo to przezcież najważniejsze, spełnienia wszystkich pani marzeń, uśmiechu do każdego kolejnego dnia.
NIE ZNAM PANI OSOBIŚCIE ALE PRZECIEŻ KAŻDY MA JAKIEŚ MARZENIA.
I właśnie dnia dzisiejszego 29 PAŹDZIERNIKA TAK TAK NIE DOŚĆ ŻE MÓJ ULUBIONY MIESIĄC TO I OBŁEDNA AKTORKA KOŃCZĄCA DZIŚ 46 lat (omg czy ja właśnie zdałam sobie sprawę, że jest w wieku mojej
mamy muszę to sprawdzić!)
Sobą bym nie była gdybym wam z nią kilku filmów nie poleciła a więc tak zdecydowanie należy obejrzeć "Syreny" Winona w nich po prostu zadebiutowała, "Sok z żuka" ona i mrocze kino Burtona to jest cudowna mieszanka (doskonała na halloween🎃) oprócz tego "Dracula" kocham ją w tym filmie💜, oczywiście "Eddward Nożycoręki" z Deppem💜 cudny duet, i już ostatni na liście "Czarny łabądź".
Ja sama planuję obejrzeć z nią "Czarownice z Salem"❤🎃🎃❤
 JESZCZE RAZ GŁOŚNE HAPPY BIRTHDAY DLA TEJ PANI ZA AŻ TYLE ŚWIETNYCH FILMÓW!


Post ten jest typowo urodzinowy ale myślę, że i wam się spodoba (rzadko takowe się tutaj pojawiają ;) SZYKUJCIE SIĘ JUŻ NA MARATON HALLOWEEN BO LISTA GOTOWA.
Zapraszam też na takiego posta do Emmy Profond ;) ja już sama wiem co obejrzę i chyba jeszcze parę straszydeł do listy dodam. Jeszcze wspomnę, że post dodam tuż przed halloween albo w halloween drugiego :D
WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO DLA PANI RYDER !
fotki winony wybrane przez Emme Profond z o niezwykłych mowa ;)
Ja już zmykam powiem tylko, że trening dziś bardzo udany a Ofisek się starał jak nikt. Wiatr.Deszcz.Leje. w kółko tak dyniowo🎃🍬

2 komentarze:

  1. Winonę też bardzo lubię, imię ma naprawdę oryginalne i jest wspaniałą aktorką - zagrała fenomenalnie w "Soku z żuka", uwielbiam jak śpiewa! Shake, shake, shake seniora... ♥ Zakochać się można!
    Chyba wszystkie filmy z nią widziałam, które wymieniłaś, "Czarownic z Salem" nie oglądałam. Bardzo się cieszę, że wykorzystałaś moje zdjęcie, następnym razem to Ty wybierzesz mi zdjęcia do wpisu :)
    Pannie Ryder sto lat oczywiście życzę, długiego życia! Oraz szczęścia i radości! Kocham Panią! <3
    Również fajnego helołinu życzę, ja będę w drodze, ale mam nadzieję, że coś obejrzę :) Ta Winona w tym płaszczu jest śliczna, naprawdę robi duże wrażenie na sobie - ale tak czy siak kocham Michelle ♥
    Pozdrawiam bardzo serdecznie i dziękuję za wspaniały komentarz :D
    Życzę miłego wieczoru!
    Emma ♥

    P.S. Winona to rówieśniczka mojej Mamy też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na prolog mojego nowego opowiadania! :)
    https://miejsceszczerychusmiechow.blogspot.com/p/prolog.html

    OdpowiedzUsuń