sobota, 15 lipca 2017

NARESZCIE JE MAM!!!!/coś o Emmie Stone

Hej! dzisiejszy post zaczynamy troszkę nie typowo bo powita was taka oto pani czyli EMMA STONE specjalnie dla Emmy Profond jej największej fanki❤ Post ten jest dedykowany właśnie Emmie z bloga "O NIEZWYKŁYCH MOWA"❤ więc dziś się trochę o Pannie Stone dowiecie ja zresztą też gdyż znam ją tylko z jednego filmu ("Łatwa Dziewczyna") A tu się okazuję, że ta pani ma na koncie takie role jak indyki..... (ale to za chwileczkę) Emma może i nie jest moją ulubioną aktorką ale kilka faktów warto o niej znać ;) Emma Stone tak naprawdę nazywa się Emily Jean Stone a to za sprawą tego, że okazało się, że jest już taka aktorka (Emily Stone) Emma urodziła się w Arizonie nie długo potem wyprosiła przeprowadzkę do LA, wszystko związane to było z rozpoczęciem jej kariery. Emmy na pewno nie można było nazwać zwykłą dziewczyną już od początku wiedziała jakie chce mieć życie przygotowując prezentację o Hollywood :)
A tutaj przynajmniej tak mi się wydaje i z tego co wyczytałam kilka najlepszych filmów z Emmą. Recenzje "Służących" możecie znaleźć na blogu Emmy wydaję mi się, że o "LA LA LAND" też coś pisałaś ale nie jestem pewna jeśli nie to mnie popraw ;)  Według mnie Emma najładniej wyglądała w służących ślicznie jej w tych blod loczkach. A wyżej znajduje się min. "Magia w blasku księżyca" wspominałam już, że Emma bardzo lubi Wodde'go Allena i była bardzo szczęśliwa kiedy dostała się do jego filmu (ja uwielbiam Wodde'go za "O północy") Z tej czwórki widziałam tylko "Łatwą Dziewczynę", która jest naprawdę dobrym filmem. Teraz kilka bardziej szalonych faktów z życia Emmy.Jej pierwsze przedstawienie było o INDYKACH! tak a dokładniej tytuł "Indyk dla zuchwałych" Emma skradła swoją rolą widownie. Em jako mała dziewczynka panicznie bała się katastrof tak bardzo, że prawie w ogóle nie wychodziła z domu! Emma dostała bardzo wiele nominacji np. do Złotego Globu, razem tych nominacji jest aż 33! Em została wybrana też najlepiej ubraną aktorką roku przez gazetę "People" a ja myślę, że jest to doskonała okazja, że pokazać wam jej moją ulubioną stylizacje.
Emma Stone jest piękną aktorką, sama słyszałam o niej tyle co nic nie mogę za bardzo ocenić jej po jedne roli (lepiej, żeby ekspertka Em się wypowiedziała ;)
Dla mnie jest raczej przeciętną aktorką i gra dobrze, nigdy się nią nie interesowałam ale mam nadzieję, że Emmie się post podoba :* A tu druga część posta dziś typowo aktorskiego :)
MAM JE!!!!! NARESZCIE PRZYSZŁY MOJE PLAKATY!!!!!!
I tak nadszedł ten dzień! strasznie się ciesze

przed ich zamówieniem byłam pewna, że gdzie je przywieszę. Ściślej mówiąc mam dwa, piękna i cudowna "Piękna i Bestia" z Emmą Watson u boku Dana Steven'sa jako najlepszej besti jaką widziałam oraz Jack Sparrow z Brentonem Thwaisem (żałuję, że na plakacie nie znalazł się Anthony ;/) z "Zemsty Salazra" którą uwielbiam 💙💙 Strasznie jestem zadowolona :D Nie pamiętam ale jestem prawie pewna, że komuś ze świata blogów wspominałam o tym, że powieszę sobie plakat z Jackiem💙 nad łóżkiem. I tak też się stało obietnica wykonana ze skutkiem
idelanym.Drugi plakat ten z Bellą zawisnął tuż obok biblioteczki koło drzwi balkonowych. Jedynym problemem przez, który nie miałam ich od razu po wyjściu z kina był ich brak! Szczerze trochę się zawiodłam ich tak małą ilością bo na piratach byłam w dniu premiery na drugim seansie ale nie szkodzi ważne, że je mam💙Planuję też powiesić jakiś na ścianie na przeciwko łóżka tylko muszę się wybrać na jakiś dobry film ;) (myślałam coś o 'Arturze')Oprócz tego mam dla was już przygotowanych kilka postów następny będzie o sesji kilku moich ulubionych modeli, TOP5 filmów o skarbach (zaczynam taką serie ;), będzie też post o wschodzących gwiazdach różnych dyscyplin jazdy konnej które dla mnie coś znaczą. Pytanie do was, który plakat wam się bardziej podoba ?
Jeżeli chodzi o Dana z Bestii to ostatnio dokładniej zainteresowałam się jego karierom muszę obejrzeć więcej filmów z nim ;) MÓJ KOT WŁAŚNIE WSZEDŁ DO KOMINKA !!!!!!! NIE ZAPALONEGO OCZYWIŚCIE KTO BY W LATO PALIŁ W KOMINKU SZCZERZE MOJEMU SKARBOWI ODRADZAM TAKICH WYPRAW. No to do zobaczenia aaaaaa ,który post pierwszy chcecie sesje, TOP5, czy może to o gwiazdach jazdy konnej ? (jeżeli macie jakieś  pomysły kogo by umieścić w tym poście piszcie :* A na koniec dla was taka czerwona owieczka na bezsnenność będę takie liczyć (naprawdę nie wiem skąd się takowe biorą ;)
Głosujcie na nowy kolor włosów ;)

9 komentarzy:

  1. BARDZO CI DZIĘKUJĘ ZA WZMIANKĘ O EMMIE, UWIELBIAM JĄ ♥
    Mogę jeszcze powiedzieć, że naprawdę był taki okres, kiedy jej nie znosiłam, właśnie za Oscara za "La La Land", ale po obejrzeniu tego wywiadu (wiesz jakiego) Emma stała się dla mnie bardzo ważna <3 :Magia w blasku księżyca"? Muszę obejrzeć, Emmie jest ślicznie w tym kapeluszu :*
    W tej stylizacji Pannie Stone jest pięknie, bardzo lubię ją w rudych włosach, w loczkach wygląda cudnie! I ta wakacyjna sukienka, bardzo kolorowa! Oprócz tego Oscara jest cudowną, piękną i utalentowaną aktorką! Ja też się bałam kiedyś katastrof, ale tak najbardziej to burzy :/
    Bardzo Ci dziękuję za tego posta, mogłabym godzinami Ci dziękować, już dużo na h napisałam, ale jeszcze raz napiszę - jesteś fantastyczna! Uwielbiam czytać Twojego bloga, uwielbiam z Tobą rozmawiać, cieszę się, że znalazłam taką osobę :D
    A plakatów bardzo Ci gratuluję, też wyczekiwałam, aż o nich napiszesz :) Ogólnie to super, że masz oryginalne, ponieważ wiesz, że właśnie takie można było spotkać może i w studiu, nie są zmienione na inny język, oryginalne. Mam bardzo podobne, lecz trochę inny z "Pięknej i Bestii".
    Na "Artura" Mama mnie namawiała, jak była tutaj w Polsce na urlopie, ale dosłownie nic ciekawego w kinie nie leciało. Ale obejrzałyśmy "Jackie" jeszcze raz z (wg mnie) oscarową rolą Natalie Portman, "Ukryte piękno" i jeszcze coś tam ;)
    No nie, Twoje kotki są rewelacyjne, tą rewelacyjność odziedziczyły po niesamowitej Pani :D Ja wyczekuję na posta TOP5 aktorek, ale ostatnio trochę przesadzam z tymi filmami i w ogóle... Proponowałaś posta TOP5 dżokejek, jestem w tym temacie strasznie blada (jak wampir, chcę obejrzeć dzisiaj "Wywiad z wampirem"), a Ty wiesz bardzo dużo :) jesteś moją nauczycielką! :)
    Ja już na kolor włosów zagłosowałam, wolę Ciebie w naturalnym kolorze. Czemu Anthony'ego nie było? Trzeba do niego zadzwonić i poprosić o przeróbkę plakatu :) I o autograf, całodniową wycieczkę do LA... Możesz mnie zabrać, może spotkam Emmę <3
    Jeszcze raz bardzo dziękuję!!!
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie, życzę miłego wieczoru! udanych i słonecznych (tylko nie +40 stopni!) wakacji :) Życzę Ci mnóstwa pomysłów na posty, bo uwielbiam Cię czytać <3
    Twoja fanka Emma (nie Stone, bo do niej dużo mi brakuje :)) :*

    P.S. Jeśli tak bardzo interesujesz się występem Emmy Thompson w "Pięknej i Bestii", polecam Ci "Rozważną i romantyczną" (nie oglądałam, lecz słyszałam o tym filmie dużo pozytywnych opinii). :)
    I gratuluję ponad 10 000 wyświetleń!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na siódmy rozdział! :)
    https://zbuntowanyaniolztuluzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba filmy ukazane na plakatach uwielbiam. Nazwa statku kapitana Jacka Sparrowa (,,Mewi Zgon") wtedy mnie rozwaliła. Zresztą do tej pory się z niej śmieję.
    Jeśli kominek był ,,zamknięty" to jak kot tam mógł wejść? Chyba, że posiadasz taki jak w amerykańskich filmach o Świętym Mikołaju xD
    Serii o dyscyplinach jeździeckich będę wypatrywać. Kto wie, może pojawi się gdzieś, a kompasu wskazującego to, czego najbardziej się pragnie nie posiadam :) A może... w poprzednim życiu (sama dziwię się, że to piszę) pozbywamy się go wzamian za butelkę rumu i teraz ściga mnie coś czego bardzo się boję? Swoją drogą jeśli kapitan ,,Mewiego Zgonu" najbardziej bałby się ciemności to ciekawe jakby to wyglądało :P
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy to znaczy podczas oglądania filmu :)
      Pozbywamy = pozbyłam

      Usuń
  4. Ty wiesz, że ja też mam kominek i kota, a jeszcze w lato czasem palimy? ;P Też odradzam malcowi takiej ciekawości.

    ~Megan

    heaven-habitat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na ósmy rozdział! :)
    https://zbuntowanyaniolztuluzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na dziewiąty rozdział! :)
    https://zbuntowanyaniolztuluzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na dziesiąty rozdział! :)
    https://zbuntowanyaniolztuluzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na epilog! :)
    https://zbuntowanyaniolztuluzy.blogspot.com/p/epilog.html

    OdpowiedzUsuń