środa, 5 kwietnia 2017

Henry piratem ? Fantasty moim światem ? z Walią w tle

 hejka ;3 Dzisiaj takie fotki maluszka walijskiego 💛 (kucyk walijski schleich) Oprócz tego kochani bardzo bardzo dziekuje za aż tyle wyświetleń i ,  że dalej tu jesteście to jest fantastyczne 💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙 nie umiem tego wyrazić ale
naprawdę wam z całego serca dziękuję szczególnie nie, którym osobom, które mnie wspierały ;) a dzisiaj pokaże wam kilka nowych książek zastanawiam się czy podobały by się wam ich opisy ? piszcie w komentarzach :D Są to "Słowiański bestiariusz"
- fantastyczny szczególnie dla fanów mitologi, boskie rysunki i opisy (a do mojej książki idealny) no te brzeginki, wietrznice, południce 💙💙 a druga to "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć w nowej wersji. Cudownie wykonany po prostu uwielbiam takie
stylizowane książki nie mogłam się doczekać aż przyjdzie no :) gdzieś tam się skryli jeszcze "Pozaświatowcy" boskie fantasy (mój ulubiony gatunek a i jeszcze kryminały te dwa to moje guru) i tu pytanko do was :3 Chcielibyście zobaczyć bliżej, którąś z tych książek ? to napiszcie ja z chęcią zrobię taki post.Ostatnio po prostu czytam wszystkie info o  piratach i natknęłam się na bardzo fajnego aktora chodzi mi tu o Brentona Thwaites
Zagra on Henre'go w "Zemście Salazara" nie mogę się już doczekać tej roli.
A teraz może coś o nim ;) Zagrał on między innymi w "Czarownicy" Piękny film z Angeliną Jolie jako Diaboliną (to chyba kolejna taka bajka disneya bo przecież to są reamake "Śpiącej Królewny", "Pięknej i bestii", "Kopciuszka" a będzie mała syrenka ??? jak ja bym chciała żeby była) No ale znowu odeszłam od tematu ;)Brenton urodził się 9 sierpnia 1989 roku w Cairns, w Australii. Swoją pierwszą role otrzymał w  thrillerze  "Charge Over You", grał też w "Bogach Egiptu" a jego najbardziej znaną rolą dotychczas był "Oculus" (horror) Oby piraci przynieśli mu większą sławę.
A tu już jako Henry 💙 Nie umiem znaleźć informacji kim właściwie będzie jego postać, ale jak się dowiem to dam wam znać :D Trzymam za niego kciuki i na blogu po premierze na pewno pojawi się cały opis jego postaci.
Długo zastanawiałam się jaki ten post ma mieć tytuł nawet nie wiem czemu ale tyle w nim informacji, że trudno było coś wymyślić.
To ja żegnam się z wami ;) Życzę udanego i wiosennego popołudnia.
/wszystkie fotki moje, oprócz Brentona te z grafiki goole

5 komentarzy:

  1. Zawsze myślałam, że ten siwy kuc walijski to klaczka 😁 Recenzję ,,Fantastycznych zwierząt i jak je znaleźć" chętnie poczytam (wow! Jest książka! Trzeba kupić/wypożyczyć!!!). Breton (założę się o nic, że źle napisałam to imię) grał w ,,Czarownicy" księcia? -,,Nikt Cię całować nie nauczył?"- przy tej scenie leżałam
    Pozdrawiam serdecznie Ciebie i konia z pięknymi uszami 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj! Znalazłam twojego bloga i chętnie go polecę!
    Dzięki za wejście na mojego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mów, nie mów mi, co będzie z piątej części wg mnie najlepszej komedii, wolę mieć niespodziankę, więc przez część o nowym aktorze przebiegłam tylko wzrokiem, wolę zobaczyć go na ekranie i poczuć te morskie fale :)
    Model jest bardzo ładny, szkoda, że jakoś już tego nie zbieram, wolę płyty CD i filmy. Jakoś myślałam, że ten model to pegaz, oszalałam na punkcie książki "Pegaz", serdecznie Ci polecam :) Fantasy... Jakoś nie lubię, za bardzo dużo fantazji, lecz niektóre filmy są genialne :) Przeczytam każdy Twój post, o to się kochana nie martw :)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie i dziękuję za wszystkie przecudne, osobliwe komentarze na moim blogu! Również pozdrawiam i życzę udanego dnia!
    Twoja fanka Emma <3

    OdpowiedzUsuń