czwartek, 13 kwietnia 2017

Recenzja _szczotki dla kotów zolux_ , coś o łowcach

Hej ! Jak już pewnie wiecie albo nie mam dwie cudowne kotki ❤ (Właśnie jedna obok mnie leży w pozycji zdechł pies co tam, że to kot) Ale wiosną tak dosłownie tonę w trzy kolorowym futerku. Moja kicia normalnie jak pies obronny wstała teraz na dzwonek do drzwi i nasłuchuje, słyszy kroki zbiega po schodach jak szalona. A znowu wracając do futerka, każdy kociarz zaopatrzony być powinien w rolki do ubrań. (ja bez tego nie mogę wyjść z domu bo moje niunie kochają wylegiwać się na bluzach i swetrach dosłownie na wszystkim nawet mam takowe w szafce) Więc taka szczotka bardzo się przyda wyczesuje ona zbędne futerko a te zbiera się na niej zamiast sobie bezczelnie fruwać i przyklejać się do wszystkiego. Szczotka jest firmy "Zolux" i pierwszy raz  będę takiej używać.
 
Szczotka ta została wyprodukowana we Francji bo "Zolux" to francuska firma. 
zakończenia drucików są mięciutkie więc nie zrobią zwierzakowi krzywdy.
Co tam piszą "rozczesuje kołtuny, usuwa martwe włosy i wygładza sierść"
Wszystko się zgadza ;) A co najlepsze, że moim kicią bardzo się podoba Ruda uwielbia takie rzeczy więc tylko chodzi i miauczy żebym ją poczesała, łasi się do szczotki i głośno mruczy (+ kot zadowolony)  a drugi + szczotka naprawdę działa i zbiera włosy jak widzicie na fotce niżej (po kilki użyciach należy pozbyć się włosów)
 
Tak się prezentuje po pierwszym czesaniu.
Z drugiej strony jest metalowa. Rączka jest gumowa i nie uwiera rąk (nie wiedziałam za bardzo jak to napisać ale pewnie zrozumieliście :3)
Kicia zadowolona ❤❤❤ Jeżeli ktoś z was jest kociarzem to napiszcie czy spotkaliście się kiedyś z takimi szczotkami i co o nich sądzicie ;) Druga sprawa nie chciałam żeby ten post był tylko o tym bo nie, którzy kotów nie posiadają.
Obejrzałam ostatnio świetny film "Łowca i Królowa Lodu" (2016)  z fantastyczną Jessicą Chastain i Charlize Theron (w roli Ravenny) Jeżeli ktoś tak jak ja uwielbia mroczne fantasy, świetne sceny walki i magiczne istoty to jest film dla niego !
"Za nim świat poznał piękno królewny śnieżki"
Historia ta opowiada o dwóch siostra o niezwykłej mocy, obie różnią się od siebie są jak gorącą i zimno. Jedna (Freya) ma w sobie jeszcze kroplę ludzkich uczuć druga (Ravenna) już dawno ją zatraciła. a teraz po raz kolejny połączy je dwoje łowców (Sara i Eric wychowankowie Freyi, którzy z przeciwili się życiu bez miłości) u boku czterech zabawnych karłów. W niektórych chwilach jest to komedia w innych czyste fantasty i dramat. Boska mieszanka reżysera Cedrica Nicholasa-Troyana. Miłość Erica i Sary została poddana wielkiej próbie. Scena w której Sara bez wahania strzela w serce Erica (czyżby) tak naprawdę celuje w symbol ich zaślubin medalik od matki, której zostaje odebrana. 
Ravenna i Freya
W tym filmie są takie zwroty akcji, że czasem łatwo łatwo się pogubić i to mi się naprawdę podoba wielu momentów po prostu się nie spodziewałam.
Gorąco go wam polecam na jakiś fajny wieczór. Najbardziej podobała mi się chyba rola Jessici i tej nie pewnej miłości do Erica. Zapomniałabym efekty specjalne w tym filmie są na prawdę dobre choćby np. Obrośnięte mchem pytony, całe północne królestwo, gobliny i śnieżne sowy.
 ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Przepraszam was, że post wyszedł taki długi ale przeczytajcie do końca ja was pozdrawiam życzę miłego popołudnia i udanych świąt ale to wam jeszcze zdążę złożyć życzenia 😍
Cudowna Freya 
Bye 😍

5 komentarzy:

  1. Kota niestety nie posiadam, chociaż chciałabym być jakiegoś właścicielką :) Oglądałam fragment ,,Królewny Śnieżki i Łowcy", jednak nie bardzo przypadł mi do gustu, aczkolwiek opisany powyżej film zapewne obejrzę. Gifa widziałam jako fragment teledysku Sii (chyba tak to się odmienia. Chodzi mi o wokalistkę o pseudonimie Sia).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam teledysk Sii 💜
      Życzę ci swojego futrzaka bo są to nieocenieni przyjaciele 💚
      Pozdrawiam !

      Usuń
    2. Też właśnie kojarzyła mi się ze Sią :)

      Usuń
  2. Też bym bardzo chciała kota, takie to słodkie i mroczne stworzenia <3 (a teraz się gimnastykuję, by jakoś ten komentarz napisać na laptopie, gdy mnie obie ręce strasznie bolą...) Ostatnio moja koleżnka (Kamila, która razem z Soffy pisały tę paraodię) pokazała podobną szczotkę, która różni się tym, że wystarczy przycisnąć odpowiedni przycisk i włosy na szczotce same 'wylatują'. Chciałam taką zdobyć, podobno w Biedronce za 10.99, ale nie mogłam znaleźć :( A Venusia bardzo szybko linieje i w dużych ilościach. (coraz bardziej mnie ręce bolą, a co tam!) Na film bardzo chciałam pójść z koleżanką, plany były trochę inne. Bardzo lubię Emily Blunt, przesympatyczna kobieta (czemu mi pachnie tutaj tostami?), podobała mi się w filmie "Diabeł ubiera się u Prady". :) Hmmm, fantasy, takie mroczne? Biorę pod uwagę, ale mam jeszcze tyle filmów do nadrobienia :) Pozdrawiam bardzo serdecznie, wesołych świąt! Pozdrów ode mnie Christinę, chyba ją zaprosiłaś na Wielkanoc, prawda? :D Emma ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki <3
      Szczotka z tym przyciskiem musi być bardzo wygodna ;)
      Pozdrowie :D

      Usuń