niedziela, 26 lutego 2017

Urodziny, Stajnia, Ofis 馃挄馃挄馃挄

Hejcia 馃挄 Jak膮艣 godzin臋 temu wr贸ci艂am ze stajni. Je藕dzi艂am na moich dw贸ch kochanych syneczkach (czyt. Bonus i Ofisek) Na Ofisie skoki mieli艣my ca艂y parkur bardzo si臋 m贸j skarb stara艂, a to ja bardziej musia艂am uwa偶a膰 wystarczy艂o lekkie zawachanie a ten te偶 si臋 zaczyna艂 wacha膰. Najlepiej z tego co wiem szed艂 nam szereg z dodaniem ;) P贸藕niej uje偶d偶enie na Bonusie i na pastwisko takie ucieszone te dwa braciszki tam wpad艂y ❤ P贸藕niej pomaga艂am czy艣ci膰 Gracje (ta tu fotka) A urodziny mia艂am 22 lutego ;) Od moich s膮siad贸w dosta艂am tak niespodziewany prezent, 偶e a偶 tu o nim napisze ;) Po prostu ani przez my艣l mi nie przysz艂o, 偶e od nich dostane takie 艣wietne r臋kawiczki do jazdy konnej ❤ (S膮 troszk臋 za du偶e ale szczeg贸艂 w ko艅cu nie ma chyba nic mniejszego ni偶 xxs) S膮 firmy Horze a ich nazwa to Verona. Kosztowa艂y 80 z艂 (je偶eli si臋 nie myl臋) S膮 艣wietne bardzo 艂adnie wykonane i my艣l臋, 偶e pos艂u偶膮 d艂u偶ej ni偶 ostatnie. 
A od mojej BFF dosta艂am przecudowne skarpetki ja si臋 w nich zakocha艂am te kotki ❤❤❤❤❤❤❤❤ i do tego 艣liczn膮 oliwkow膮 bluzk臋 z sinsaya.
Dzi艣 w nocy rozdanie oscar贸w je偶eli nie zapomn臋 to obejrz臋 i innych poinformuj臋 a je偶eli nie o ta osoba co wie to mi przeka偶e ;) 
Komu wy kibicujecie ? ja jestem za Natalie Portman ona musi wygra膰 !
tak ta pani tutaj dostanie oscara ;)
A 偶egnam si臋 z wami ja podobna do 
   Scarlet Johansson
Ca艂uski :*
Brygida

4 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego! Super post, 艣liczny ten konik. Gdzie je藕dzisz??

    OdpowiedzUsu艅
  2. Kochana, kochana wszystkiego najlepszego! Wiem, 偶e 偶yczenia sp贸藕nione, jeden z dw贸ch prezent贸w ju偶 masz, na drugi musisz troch臋 poczeka膰 :) 呕ycz臋 Ci spe艂nienia marze艅, stania si臋 tak膮 gwiazd膮 (w Hollywood i 艣wiecie je藕dzieckim), jak膮 by艣 chcia艂a, by艣 spotka艂a Christin臋, Winon臋, Scarlett i reszt臋 - 偶ycz臋 Ci te偶 szcz臋艣cia i rado艣ci, by艣 zawsze by艂a szcz臋艣liwa, niech si臋 Twoje wszystkie marzenia spe艂ni膮 ♥
    Oo, jak wida膰 prezenty bardzo udane, niech Ci pos艂u偶膮, skarpetki na pewno ciep艂e :) Je艣li kiedy艣 by艣 jeszcze raz wspomina艂a o prezentach na urodziny, mo偶esz te偶 zamie艣ci膰 ten m贸j rysunek :) Ciekawa jestem, gdzie wisi :D
    Miejmy wielk膮 nadziej臋, 偶e Natalie zdob臋dzie tego 2 Oscara za rok, musi go mie膰 ♥!♥ A do Scarlett jeste艣 bardzo podobna, od razu skojarzy艂a艣 mi si臋 z ni膮 :D Zrobisz o niej posta? :)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie i jeszcze raz 艣piewam Ci "Happy Birthday" ♥ Mi艂ego dnia :)
    Twoja fanka Emma ♥

    OdpowiedzUsu艅
  3. Sp贸藕nione najlepszego!
    Gracja jest pi臋knym koniem.
    Super post.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  4. Hey! Your blog is cool, now i am following you(:
    I hope u can visit mine and follow me back(? (-:

    OdpowiedzUsu艅