czwartek, 23 lutego 2017

Fantastyczne spotkanie, kilka wiadomości ❤

Hejka :* wiem wiem bardzo długo mnie nie było :( Ale wracam i nie zamierzam znikać. Głównie to powodem było no tak ..... wiele różnych spraw, miałam urodziny ale ciiiiii ;) Dziś chciałabym wam opowiedzieć o super spotkaniu z jedną z blogerek Emmą (jeszcze niedawno Heleną :*)
 Tak się cieszyłam :)
Było super i na pewno zapamiętam to na długo. Spotkałyśmy się około 12 (?) na stacji i przegadałyśmy resztę drogi o tak wielu rzeczach oscarach, koniach, aktorach, rysunkach. Strasznie się cieszę, że mogłam poznać tak fajną osobę ❤❤❤❤❤❤ Zobaczyłyśmy pałac, park i stajnie książęce :) dowiedziałam się bardzo wielu ciekawych rzeczy. Ohhh długo rozmawiałyśmy o Winonie i Emmie przy tej pysznej pizzy ❤ Emma wzieła z owocami morza (krewetkami mmmm) a ja z szynką parmeńską i rukolą (kocham te pizze)
 Bo kto nie kocha pizzy ??
A mojego gościa musiałam zabrać do najlepszej pizzeri w mieście czyli Bongorno ! A wcześniej jeszcze przed zwiedzaniem zamku byłyśmy w lodziarni na gorącej czekoladzie z bitom śmietanom❤ i pysznym deserze lodowo-czekoladowym❤ Obie teraz wyczekujemy tylko oscara dla Deepa i Heleny oby się w tym roku udało a rozdanie coraz bliżej. Dostałam też śliczny rysunek (za który bardzo dziękuje, który teraz jest na mojej szafce) Mam nadzieję, że i tobie Emma bardzo się podobało ? Bo mnie bardzo :) 
W zamku Emma wpisała się też do księgi gości, zwiedzałyśmy go dosyć długo mnie się w nim najbardziej podobał błękitny salonik. A gdyby nie moje braki w łyżwiarstwie z pewnością poszłybyśmy pojeździć chciałyśmy też zwiedzić barokowy kościół no ale był pogrzeb :c
JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘ ZA TAK SUPER SPĘDZONY CZAS :*
A wam kochani bardzo chcę podziękować za taką ilość komentarzy aż siedem czy osiem pod jednym postem jestem wnieobowzięta ❤ Obiecuję już waz nie zawieść a posty będą regularnie, gdybyście wy mieli jakieś pomysły na posty lub zmiany to piszcie. Będzie też zmiana tła i nagłówka co zasugerowała mi Emma :)
A o moich urodzinach i prezentach dowiecie się w następnym poście tak moje szczęśliwe kochane 22 !
Kisses for you !!!
PS: Emma napisałabyśmi do jakich aktorek jestem podobna bo zapomniała ? :)
BYE

2 komentarze:

  1. Ojeju, ten post jest FANTASTYCZNY jak i całe spotkanie! Mimo, że to już przeszłość, to nadal to pamiętam, było cudownie ♥
    Biblioteka była śliczna, przepiękna. Czułam się może w niej jak w naprawdę super przecudownym miejscu, nie dziwię się, że też Ci przypadła do gustu :) Salonik był też niesamowity, jak oni umieli takie śliczne kolory dobierać? A te portrety ♥
    Rozdanie Oscarów już w niedzielę, trzymam kciuki, by Natalie go otrzymała, będę bardzo szczęśliwa :) Eh, nie udało się im zdobyć żadnej nominacji w tym roku, lecz za rok... Kto wie? Oscar dla najlepszej aktorki i najlepszego aktora :)
    Deser był pyszny, trochę się skrzywiłam, jak poczułam ten trochę kwaśny jogurt, lecz smakując całość to było coś :D A za rysunek nie dziękuj, przecież miałaś urodziny ♥ Właściwie mam też dla Ciebie drugi prezent, ale o tym ciii :)
    Posta tego z trzy razy czytałam i nie mogę się napatrzeć na Emmę ani na to, jak pięknie to opisałaś :) U mnie dzisiaj też będzie coś na temat tego spotkania :)
    Super, że zmienisz nagłówek, wysłać Ci jakieś zdjęcia do nagłówka?
    Pozdrawiam bardzo serdecznie i wyczekuję posta o urodzinach, prezentach ♥ Wyobraź sobie, że smutno mi było, jak wchodziłam przez te dwa tygodnie na bloga i nic nie było nowego :(
    Ale się cieszę, że będą nowe posty ♥
    Twoja fanka forever ever, bliska koleżanka Emma ♥

    P.S. A ta aktorka, do której jesteś podobna to Scarlet Johansson, wg mojej mamy także jesteś do niej podobna :D

    OdpowiedzUsuń