wtorek, 7 lutego 2017

Nominacja od Emmy :*,Jemio艂a , Urodziny Isli 馃挄

Hej kochani 馃挄 (Wiecie , 偶e Beyonce jest w ci膮偶y ??!!) A ja zn贸w nie na temat. Dzsiaj a tak doka艂dnie o 7:20 prze偶y艂am taki koszmar ale o nim opowiem kiedy indziej. Najpierw tak :D Zosta艂am nominowana przez Emme z fantastycznego bloga -> O niezwyk艂ych mowa ❤ (zapraszam do odwiedzin dowieci臋 si臋 wtedy oco chodzi w tej grze i zrozumiecie na czym to polega ;) Chcia艂am bardzo podzi臋kowa膰 za to nominowanie kochana :*
A wi臋c mia艂am do wyboru Fryzury/Makija偶 co bardziej oddaje delikatno艣膰 ?? Tak wed艂ug mnie fryzury z czym kojarz膮 mi si臋 fryzury ? z moj膮 ostatnio ulubion膮 aktork膮 Astrid berg猫s-frisbey ❤ Jej boskie d艂ugie kasztanowe w艂osy lekko pofalowane kocham ❤❤❤
W piratach z Caraib贸w wygl膮da艂a prze艣licznie i do tego takie d艂ugie. Wed艂ug mnie oddaj膮 one delikatno艣膰 Astrid wygl膮da w nich pi臋knie idealnie pasuj膮 do jej drobnej budowy i delikatnych rys贸w twarzy i ko艣ci policzkowych. Nie wiem czemu Astrid nie zosta艂a modelk膮 jest prze艣liczn膮 aktork膮 偶ycz臋 jej jeszcze wielu sukces贸w filmowych. A gdy tylko pomy艣l臋 o Astrid co widz臋 ? Morze Pi臋kne ale spokojne
fale g艂aszcz膮ce tropikalne brzegi Astrid wko艅cu gra艂a syrene m贸j wyb贸r nie m贸g艂 by膰 inny. A morze jest pi臋kne pe艂ne 偶ycia, go艣ci wszytskie kolory b艂臋kitu, po艣r贸d raf przemykaj膮 si臋 ty艣ci膮ce kolorowych rybek. Uwielbiam w nim p艂ywa膰 czuj臋 wtedy spok贸j (mo偶e temu, 偶e jestem zodiakaln膮 rybk膮 ?) jedno jest pewne 偶a艂uj膮 , 偶e nie mieszkam w willi przy pla偶y. A z czym mi si臋 kojarzy morze ? Z Grecj膮 jak ja kocham ten kraj gdy dorosn臋 chc臋 tam zamieszka膰 na jakiej艣 wyspie i budzi膰 si臋 z szumem fal. Kocham greck膮 mitologi臋, sa艂atk臋, bi偶uteri臋. Uwielbiam antyczne ruiny i bosk膮 ambrozj臋. Wszytsko  mi si臋 tam podoba. Najbardziej wyspy chyba tam jest taka morska aura i te 艣liczne bia艂e domki z
b艂臋kitnymi okiennicami. Czemu ja si臋 nie urodzi艂am greczynk膮 ? Kiedy marz臋 o greckich wakacjach my艣l臋 te偶 o mojej ulubionej greckiej bogini Hekate jest ona pi臋kn膮 tajemnicz膮 wieszczk膮. M贸wi si臋, 偶e ma cztery twarze i tak jest przedstawiona a patronuje wr贸偶b膮 (kt贸re uwielbiam ;), p贸艂nocy, zagubionym duszyczk膮, wykl臋tym duchom, tajemnic膮, sekretom i magii ❤
A co mi si臋 kojarzy z Hekate my艣l臋, 偶e Wampiry, te nocne strzygi karmi膮ce si臋 ludzk膮 krwi膮 i przemykaj膮ce cieniem. Do tej zabawy nominuj臋 ZuZu Horses ;) Czekam na twoje skojarzenia z wampiarmi. Jeszcz臋 raz dzi臋uj臋 Emmie za nominacje. Ju偶 od jakiego艣 czasu w River Stable zago艣ci艂a Jemio艂a klacz acha艂- teki艅ska. Gor膮co polecam wam


t膮 klaczke z powodu 艂adnego malowania i harmonijnej budowy i oczywi艣cie pozy, kt贸ra mnie urzek艂a. Jemio艂a jest ma艣ci bu艂anej z ja艣niutk膮 grzyw膮 i ogonem. Ma 艂adnie pomalowane i podkute kopytka ;) a do tego posiada skarpetki. Jest bardzo realistyczn膮 figurk膮 a prezentuj膮 si臋 w pozie idealnej
do sesji na pastwisku. Jedynie co to ma lekko wystaj膮ce 偶ebra ale nie jest to chyba jaki艣 minus ? napiszcie czy wam si臋 ona podoba. Z tego co wiem to nie jest to za nowy model. Z odmian klacz ma jeszcze latarnie na pysku a przy chrapkach jest lekko przyciemniana. Trafi艂a mi si臋 chinszczyzna xd ale nie widz臋 za du偶ej r贸偶nicy przy
niemieckich figurkach ta jest wykonana naprawd臋 dobrze. Grzywa jest tak jakby pocieniowana co wed艂ug mnie daje bardzo 艂adny efekt. Ca艂a fgurka bardzo mi si臋 podoba. A ksi膮偶ka na kt贸rej jest sesja to II cz臋艣膰 serii Ricka Riordana Kroniki rodu Kane o Egipskich magach :) Czyta艂 kto艣 ? Jako艣 tak lubi臋 robi膰 zdj臋cia na ksi膮偶kach.
Na koniec chcia艂abym jeszcze z艂o偶y膰 偶yczenia jednej z moich ulubionych aktorek Islie Fischer ❤ jest pani moj膮 ulubion膮 aktork膮 szczeg贸lnie po roli g艂贸wnej bochaterki w "wyznaniach zakupocholiczki" 偶ycz臋 pani coraz wi臋cej sukces贸w, wspania艂ych i ciekawych r贸l i wszytskiego co sobie pani wymarzy ! Czekam na kolejne filmy z pani udzia艂em :*
Sto lat sto.. nie nie chyba raczej happy birthday !!! To you !!! 馃挄馃挄馃挄馃挄 
A wam 偶ycz臋 mi艂ego i ciep艂ego wieczorku 
Brygida 馃挄

7 komentarzy:

  1. 艢liczny konik,gdzie go zdoby艂a艣? Bardzo ciekawy post musz臋 przeczyta膰 Syren臋. Nie wiem co jeszcze napisa膰 wi臋c b臋d臋 ci 偶yczy膰 mi艂ego p艂ywania ;)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Fajny post :D
    Super odpisa艂a艣 te "skojarzenia", przyjemnie si臋 czyta艂o :)
    Klaczka jest prze艣liczna, poluje na ni膮 ;) mo偶na wiedzie膰 gdzie j膮 kupi艂a艣?
    Pozdrawiam cieplutko❤

    OdpowiedzUsu艅
  3. Graty zdobyczy! Dzi臋kuj臋 za nominacj臋! Aktorka wygl膮da 艣wietnie, mimo i偶 gra艂a no... kobiet臋 z ogonem wci膮gaj膮c膮 rybak贸w na dno oceanu :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  4. Dobrze, b臋d臋 skaka膰 mi臋dzy tematami, jak to u mnie jest normalne :)
    Beyonce jest jedn膮 z moich ulubionych piosenkarek, g艂os ma pi臋kny, po prostu 艣liczna! O jej ci膮偶y wiem od dawna, widzia艂am to urocze zdj臋cie na Instagramie :) Powodzenia w macierzy艅stwie, Beyonce ♥
    A Isle bijemy brawa, 偶e nadal gra, ma tak膮 wspania艂膮 fank臋, jak膮 jeste艣 Ty, w dniu jej 41 urodzin 偶ycz臋 zdrowia, szcz臋艣cia, dalszej kariery i gor膮co Wam obu 偶ycz臋, by艣cie si臋 spotka艂y :) Jemio艂a to pi臋kne imi臋 dla takiej delikatniej, galopuj膮cej wieczorami klaczki, jak膮 ostatnio zdoby艂a艣 :) Co do Syren - nic nie pisz臋, wiem o nich bardzo ma艂o, prawdopodobie艅stwem jest to, 偶e istniej膮 (tak, wierz臋 w syreny), a najwi臋ksz膮 fank膮 i znawczyni膮, kt贸r膮 znam prawie osobi艣cie to oczywi艣cie Ty ♥
    No i dzi臋kuj臋 za ten TAG, ostatnie skojarzenie - u艣miechn臋艂am si臋, jak te pi臋kne stworzenia opisywa艂a艣 ♥
    Pozdrawiam bardzo serdecznie, zdrowiej, bo bardzo w ten weekend chcia艂abym si臋 z Tob膮 spotka膰 :) No i w niedziel膮 Christi ma urodziny!
    Twoja fanka i czytelniczka bloga forever ever Emma H. ♥

    OdpowiedzUsu艅
  5. Dzisiaj jest Dzie艅 Kota! ❤️❤️❤️❤️馃挏馃挏馃挏

    OdpowiedzUsu艅
  6. Gdzie og贸lnie kupujesz te konie ! Jestem strasznie ciekawa! 艢wietny post tak samo jak zdj臋cia !
    Pozdrawiam!
    LovelyBooks

    OdpowiedzUsu艅
  7. Hey!
    I saw your blog and I liked, I am following u now and I hope u can visit my blog and follow me back, great post.
    Kisses ^^

    OdpowiedzUsu艅