środa, 31 sierpnia 2016

Schleich klacz Knabstrupper (13769) Narnia

Hej Pisze tego posta leżąc na łóżku a ubrane mam spodniach ze Sri lanki wyglądam trochę jak dżin. Ale mniejsza o to za oknem znów pada. Szczęście , że zdążyłam zrobić zdjęcia klaczy wcześniej bo nwm co by z tego wyszło ! Dziś opis nowj klaczy imieniem Narnia, która pewnego zamglonego wieczoru przybyła do River Stable. Narnia po Sherwoodzie i Nibylandi championka skoków będzie u nas trenować także cross. A teraz opis :) Klacz Knabstrupper 137969 (schleich) figurka bardzo mi się podoba. Ma dobre proporcje a przyczepić się chyba mogę  tylko do pozy ?! Ekhmm znów stoi bez ruchu ?! bardziej podobała by mi się
w kłusie z wysoko uniesionymi nogami a wam ?Jest ślicznie pomalowana a na ogonie ma lekkie cieniowanie trzech kolorów, tak samo przy kopytach. Grzywe ma w kolorze białej czekolady. Na całym ciele ma cętki. Jest chyba maści leopard (mogę się mylić ?) Narnia ma lekko różowy pysk w okolicy chrapek. Na kopytach ma lekko zaznaczone strzałki. Ma ładnie pomalowane oko co jest dużym plusem bo u większości modeli jest ono czarne. Tak sobie myślę czy nie kupić źrebaka Knabstrupper (tego, który pijemleko) strasznie mi się spodobal jest taki słodki Więc już niebawem dołączy do swojej mamy. A cętkowana dama Narnia. Skąd to dziwne imię ? Ostatnio skończyłam czytać "Opowieści z Narni Koń i jego chłopiec" i jak na razie jest to moja ulubiona część A imię według mnie pasuję do niej idealnie. Już nie umiem się doczekać kolejnej części filmu "Srebrne krzesło" Ja już kończę i lecę na herbatkę do Pana Tumnusa .

PS: Macie może pomysł co powinno znaleźć się w nagłówku ? Ja niestety nie , ale muszę już lecieć herbatka wystygnie !!! Zajrzyjcie też do nowych zakładek w jednej znajdziecie wasze blogi 
Bianka 

4 komentarze:

  1. Czasem żałuję,że nie posiadam tego modelu w kolekcji.
    Narnia jest naprawdę urocza. Mi osobiście poza się nawet podoba. Oko jak na Schleich'a ma cudne. Koń i jego chłopiec to moja ulubiona część opowieści z Narnii.
    Trzymaj Się!!!
    Emilia

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę pięknej klaczki :) gdzie ją dorwałaś? Podobno już wycofana a szkoda bo należności prezentuje się lepiej od nowej wersji ;) Fajny pomysł na imię -jestem ciekawa jak będzie miał na imię jej źrebek :D (równie uroczy) Narnia ma piękne oczka i ogółem malowanie udane ^^ nie wiem co mogłoby być w nagłówku... Brak mi pomysłów :c
    Pozdrawiam cieplutko!
    Roxy

    OdpowiedzUsuń
  3. Umrę, dosłownie pogrzebię się, jeśli nie pójdę na 'Osobliwy dom Pani Peregrine'! Teraz sobaczyłam gadżet na Twym blogu, promujący ten film!
    Posiadam też tę klaczkę, zyskała u mnie imię Ariana ♥
    Cieszę się, że i Ty ją załapałaś, cudny model, i same malowanie jest powalające, nie takie sztuczne, jak w przypadku innych modeli :)
    Nagłówek powinien łączyć Twą pasję z tematem bloga - dają nutę kina Burtona, konie, piękne widoki na Irlandię... jeśli masz ochotę, mogę Ci taki nagłówek wykonać :)
    Źrebaka też posiadam, zyskała imię Anne-Marie :D A po za tym z tym źrebakiem miałam dziwną przygodę - dostałam ją w Walentynki od mamy bodajże w roku 2014, podczas wyboru rozpłakałam się, bo mama mnie odciągała od stoiska, bo za długo wybierałam i na nic zdecydować się nie mogłam... W końcu bliska wybuchu złości wzięłam tego źrebaka :)
    Czekam na kolejne super posty, uwielbiam Twój blog, ciekawie i oryginalnie piszesz :D
    Zapraszam serdecznie do mnie :D Miłego wieczoru!
    Helena Depp ♥

    P.S. 'Opowieści z Narni' czytałam do trzeciego tomu, seria wg mnie trochę przynudza, wolę od tego krwawe filmy Burtona :) Bez obrazy, wiem, że serię bardzo lubisz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Klaczka jest urocza, acz kolwiek nigdy nie spodobała mi się do tego stopnia, aby ją kupić. Zdjęcie cudne :)

    OdpowiedzUsuń