sobota, 20 sierpnia 2016

Horse Travel One (So Książ)

Hej !!! chcę wam bardzo ale to bardzo podziękować za tak miłe przyjęcie  Postanowiłam zrobić serie "Horse Travel" (i co myślicie ?) Będzie to seria o moich podróżach do miejsc związanych z końmi. Po powrocie z Irlandii byłam w Książu. "Stado ogierów Książ"
Zajrzałam chyba do każdej stajni , przyglądając się pięknym koniom i głaszcząc ich delikatne chrapy spoglądałam na kolejne tabliczki z imionami. Śliczny gniady ogier o imieniu May 
skradł moje serce Przchodząc z boksu do boksu natknęłam się na parke koników polskich z długimi pręgami po środku grzbietów. Piękny srokaty ogier spojrzał w moją stronę. Kolejna stajnia jeszcze piękniejsza. Ciche rżenie wciąż 

dochodzi za kolejnych korytarzy. Piękny siwy ogier, łaciatek z mnóstwem rozet. A w głównej stajni korytarzyk źrebaków. Jeden z nich myszaty szukał czegoś do jedzenia w moich kieszeniach :) Powozownia, hala księcia. Pojeździłabym tu. Marzę , marzę i marzę wychodząc z kolejnej stajni mijam doroszkę z panią młodom welon długi
do ziemi a powóz ciągną dwa kare konie o ślicznie zaplecionej grzywie odprowadzam ich wzrokiem lądując na  końcu kolejnego korytarza. Zakochałam się ? TAK w Mayu w tym miejscu hali. Ale jestem zazdrosna książę miał tak piękną stajnię. (gdybym wtedy żyła ? zostałabym księżniczką) Nie chcę już wracać ale muszę. Tak myślę , że kiedyś tu wrócę mijam ostatni boks wicemistrza powożenia. Piękny majestatyczny koń Szkoda , że nie mogę pokazać wam wszystkich zdjęć trwało by to wieczność ! a mój opis i tak nie pokaże tego tak dobrze. (Jejku koniec użalania się nad sobą !) Miejsce magiczne No to hejjj !!! a co wy myślicie o tej stajni ?

Bianka 

7 komentarzy:

  1. Kiedyś bardzo chciałam odwiedzić tę stadninę, i nadal chcę! Jednak chwilowo nie mam czasu i ochoty na podróże. A co do serii to moim zdaniem świetny pomysł. Byłaś w Irlandii?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zazdroszczę!
    Pozdrawiam.
    Wiola <3
    PS. May wygląda na cudownego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dla Ciebie jeszcze jedną radę. Nie bój się dodawać zdjęć. Oczywiście wszystko z umiarem :D Moim zdaniem posty zawierające np. 10 fotek (oczywiście nie takich samych lub podobnych, lepiej wybrać 1 zdjęcie z dwóch) są o dużo ciekawsze niż takie zawierające w sobie niecałe 3, czy 4 fotki.
      Pozdróweczki jeszcze raz!
      Wiola<3

      Usuń
  2. Nigdy nie byłam w tej stadninie,ale kilka razy o niej słyszałam :D
    Gniadosz May naprawdę śliczny. W sumie bardzo fajna taka seria,znowu coś innego.
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie byłam nigdy ale po twoim opisie Stwierdzam że prędzej czy później tam trafię :3
    Opis bardzo mi się podobał, May piękny <3
    Pozdrawiam!
    Roxy

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post :)Twój opis zachęcił mnie do pojechania tam.
    Pozdrawiam!!!
    Nika

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne bryczki ♥ Zaprzęgnąć w Maya i w drogę!
    Irlandia musi być piękna, chociaż po przeczytaniu książkowego horroru 'Frankestein' Irlandia wydawała mi się okropna...
    Miejsca, które ludzie kochają za każdym razem wydają się magiczne ♥
    Kasztany są śliczne, moje serce podbiły konie kare ♥
    Pozdrawiam serdecznie! (dlaczego usunęłaś posta o klaczy knabstrupper? Skomentowałabym dziś, bo wczoraj już nie mogłam...)
    Życzę więcej wyjazdów w miejsca, które kochasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Gdzie są nowe posty? Nie zapominaj o nas! <3
    Pozdrawiam
    Wiola.

    OdpowiedzUsuń