piątek, 12 sierpnia 2016

Czasem warto ...

Hej jeżeli tu trafiłeś to mam nadzieję , że nie zabłądziłeś. Pomyślałam sobie a czemu nie ? i zaczełam prowadzić bloga. (O czym ?) A więc jeżdżę konno i zbieram figurki różnych firm np. schleich/collecta. Będzie o wielu różnych rzeczach a przedewszystkim właśnie o tym Najwięcej mam koni firmy schleich i chyba do nich mam najwięksy sentyment. Tworzę też rzędy na razie na skale LB. Oprócz tego kocham czytać uwielbiam "Anioły i demony"  i inne książki tego typu. Lubię też rysować ale najbardziej jeździć konno i wiem , że w tym roku dużo się zmnieni z powodu nowej stadniny i zawodów (trochę wątpie czy dam radę) Tego bloga będę pisała jak pamiętnik mam nadzieję , że nie będzię to wam przeszkadzać i choć troszkę przybliżyłam wam swoją postać. W nie których notkach będą też opisy moich jazd i tego co robię w stajni. Parę dni temu wruciłam z Irlandii gdzie było cudownie. (też postaram sie zrobić o tym post) Będę się starała o reguralne notki jeżeli chcielibyście coś zmienić piszcie :) W następnych notka bliżej poznacie River Stable  i mnie. "Mówiąc zazwyczaj, mamy na myśli zawsze, które zazwyczaj się sprawdza"

 Bianka 

11 komentarzy:

  1. Witamy w świecie blogowania!
    Widzę, że mamy dużo wspólnego - uwielbiam rysować, kolekcjonuję konie Schleich, robię dla nich kantary i... Kocham konie ♥
    Bardzo mi się Twój blog spodobał, będzie jeszcze lepszy, gdy pojawi się tsunami postów :-)
    NIEDŁUGO TRAFISZ NA LISTĘ POLECANYCH BLOGÓW!!!
    Zapraszam serdecznie do mnie ;-)
    Niech zapał do blogowania nigdy nie spadnie :-D
    Życzę powodzenia!
    Udanych wakacji w gronie najbliższych!
    Emma ⭐

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam blog o modelach koni i wszystkim co z końmi związane - coin-mireille.blogspot.com ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog fajnie się zapowiada.
    Będę zaglądać :) Ale
    fajnie , że byłaś w Irlandii też
    bym chętnie pojechała :P Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam na blogspocie :) Czekam na następny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Banka!
    Bardzo przyjemny wstęp. Trzymam kciuki za kolejne posty. Pisz śmiało co Ci w duszy gra- to bardzo dobre ćwiczenie owartości na świat i możliwośc poznania ludzi o podobnych pasjach. Pozdrawiam !

    www.dorotheahhh.blogspot.com
    www.dh-stable.blogspot.com
    www.art-dorotheah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, witamy :D
    Blog zapowiada sie świetnie, dodam do czytanych i będę wpadać:)
    Nie mogę doczekać sie nowego posta!
    Pozdrawiam !
    Roxy

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam :-) Z niecierpliwością czekam na nową notkę, mam nadzieję że pojawi się jak najszybciej :-D
    schleichikuliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Witamy wśród blogujących :D
    Bardzo fajnie zapowiadają się kolejne wpisy, zawsze chętnie zerknę na twojego bloga :)
    Pozdrawiam i do usłyszenia w kolejnych wpisach :3
    http://greenhillstableproduction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo,super :D
    Polecam,zostaję :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Część tu Wiola z bloga stadninakonilot.blogspot.com
    Twój blog zapowiada się wspaniale! Na pewno polecę :-)
    Nie mogę się doczekać kolejnej notki <3
    Wiola

    OdpowiedzUsuń
  11. Będę obserwować :) Z niecierpliwością czekam na następny post
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń