środa, 3 maja 2017

Taki TAG ? zmokły ze mnie pies

Hejka kochani :* właśnie sobie zafundowałam jakże cudowny darmowy prysznic STOP to nie był prysznic ! to był wodospad jeszcze jakieś pięć minut temu jakbyście mnie zobaczyli ..... to jak nic gorzej niż zmokły pies lało się ze mnie i kapało. Bo ze mnie taki mądry człowiek, że w taką majową niestabilną poogdę sobie jadę w bluzie na pizze YEAH. I później tak to się kończy, że jestem chodzącą powodzią. Ale cóż .... WITAM JUŻ W MAJU 💚 (pauza pies mi wlazł na laptopa xd) Bardzo spodobał mi się tag, który zobaczyłam na blogu Emmy 💚💚💚 -> O niezywkłych ... Doszłam do wniosku, że czemu nie i sama go zrobię nazywa się on "Get to know me"
Żal mi kiciusia ale taki do mnie podobny
No to zaczynamy ;)
 Imię ?
Niezbyt długie na literę A bardziej podoba mi się Brygida a więc przy nim zostańmy a jaszcze kiedyś wam podam. Tak właściwie tutaj z blogów to tylko Emma je zna 💙
Nazwisko ?
Mało znane jest to imię jednego z krasnoludków z pewnej Disnejowskiej Baśni 
(No pewnie myślicie,że to okropnie dziwne teraz ale tak mam  takie nazwisko)
Data urodzenia ?
I znów dokładnie nie zdradzę (Jestem nastolatką) i historia samych dwójek się zaczyna 2222222 to ma wiele wspólnego. Urodziłam się 22 Lutego pewnego roku.
Znak Zodiaku ?
Rybka numerologiczna dwójka 
Kolor włosów ?
Jedna moja koleżanka mówi, że rudo brązowe, lub ciemno brązowe zależy od światła. Za to jak byłam malutka to miałam prawie białe, taka blada blondynka. A tak mi śmiesznie pociemniały.
Długość włosów ?
Takie średnie ale zapuszczam :D
Kolor oczu ?
Hmm (dużo osób mówi, że przypominają im kota)
A kolor to takie zielonkawe, oliwkowe ?
Najlepsza cecha ?
Tu też posłużyłam się SMS-ami :D 
a dokładniej napisałam do mojej kuzynki :*
Zawód ?
Ja dalej nwm nwm i nwm strasznie trudna sprawa, podróżnik, pisarka, grafik? aktorka ? dla niektórych modelka ? naprawdę nwm do czego się nadaję.
Kolczyki ?
W uszach mam dwie dziurki i na razie mi wystarczy a kolczyki uwielbiam czarne z w różne wzory mam ich pełno serca, króliczki czy zegary.
Tatuaże ?
TAK na pewno jeden gdzieś na karku, obojczyku albo udach. Maleńki ale mający duże znaczeni dla mnie jakiś tajemniczy wzór. I tatuaż dwóch moich najukochańszych koteczek taki malutki też 💚
Leworęczna czy praworęczna ?
Prawo chociaż lubię jeść lewą :)
Przyjaciel ?
Mam jedną najlepszą przyjaciółkę i uwielbiam spędzać z nią czas najczęściej oczywiście na byle czym i wygłupianiu się :D I przyjaciela też
Jaki uprawiasz sport ?
Oczywiście jazda konna 💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚 no i jakieś ćwiczenia czasem bieganie ale treningi z moim hucułkiem kocham ponad wszystko.
Wymarzone wakacje ?
Jest tyle miejsc jakie bym chciała odwiedzić. Trudna decyzja bardzo chciałabym być podróżniczką zwiedzić każdy zakątek świata. A wakacje to cudowna grecka wyspa gorące plaże, lazurowa woda, która kryje starożytne sekrety, i ten grecki klimat jak i kuchnia na śniadanie owoce morza kocham ❤ Chciałabym też zobaczyć Islandię zwiedzić ją na grzbiecie islandzkiego kuca to by było cudowne to wszystko najlepiej z przyjaciółmi ❤❤❤
Na jaki koncert chciałabyś pojechać ?
TWENTY ONE PILOTS ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
mój ulubiony kochany duet !
Żeby ich chociaż spotkać dalej nie umiem się zdecydować czy wole Josha czy Tylera zresztą to nie ważne oboje tworzą boską muzykę ❤
Ulubiony film ?
Ciężko wybrać uwielbiam wiele filmów zwykle jest to ten, który aktualnie mi się
podoba, komedie, horrory, thrillery każdy gatunek trochę poprubuje a taki naj naj to chyba "Oświadczyny po irlandzku" z Irlandią mam wspaniałe wspomnienia,uwielbiam ten film ciepła gra, zabawna komedia i tu cudowna rola Amy Adams ❤ jak i Mathhewm Godda ten film mogę oglądać milion razy jest on cudowny, idelany na jakiś leniwy wieczór. Oprócz tego to uwielbiam "Wyznania zakupohliczki" z Islą ❤ "Piratów z Karaibow", "Piękną i bestie", "Alicje w Krainie czarów" Tych filmów jest naprawdę dużo :D
Program telewizyjny ?
Nie lubię, nie oglądam czasem popatrzę na jakieś urywki wywiady amerykańskie ale programy zupełnie nie dla mnie.A jak już to może "Gra o Tron " ale to serial jest.
Ulubiony kolor ?
(Tutaj podobnie do Emmy) Tak czarny ale i ciemny zielony, habrowy, i granat ale taki naprawdę ciemny.
No i na tym kończymy, myślę, że trochę więcej się o mnie dowiedzieliście :D
Mnie się pisanie tego bardzo podobało, pozdrowionka dla wszystkich *kolejna notka o lunatykowaniu* A ja lecę czytać kolejny dziennik Ulyssessa Moore'a ❤
BYE

3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy post, dużo się o tobie dowiedziałam.
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze - dziękuję, że jesteś, że jakiś TAG, który zobaczyłaś na moim blogu spodobał Ci się i naprawdę dużo mogłam się dowiedzieć. Naprawdę wspaniale jest mieć takie osoby wokół siebie, a co do imienia i nazwiska - nie wyobrażam Ciebie z innym imieniem czy nazwiskiem, przez to jesteś sobą, jesteś jedna taka, oryginalna i osobliwa, wspaniała. Tatuaże dla mnie są bolesne, boję się igły (nigdy nie idź ze mną na szczepienia), szczepienie jeszcze nie jest tak bolesne, jak wbijanie w siebie kilkuset igieł. Dobra, nie zmuszam Cię do zmiany zdania, wyrażam swoja opinię tylko :) "Oświadczyny po irlandzku" widziałam w Niemczech, na razie odpuszczam sobie, bardzo dużo filmów chcę obejrzeć, czasu brak. Musiałam nawet odmówić spotkanie z BFF, bo trzeba się przygotować do doświadczenia na przyrodę... Niedługo wakacje i premiera "Piratów..."!
    Witaj w klubie - ja dzisiaj nie wyjdę, leje i leje, brakuje typowo burtonowskich piorunów i strasznej muzyki z jakiegoś dobrego horroru :) Czekam na kolejnego posta, nie mokrego, oczywiście, wpadniesz do mnie? Nowy post :)
    Życzę miłego dnia, to kiedy masz wolne, by wybrać się na "Piratów...? :)
    Emma ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zobaczyłam pierwsze zdjęcie pomyślałam, że byłaś we wrocławskim zoo XD Również kocham owoce morza i uwielbiam czerń. Czekam na kolejną notkę!

    OdpowiedzUsuń